Ujous itse tunntestaa on siitä kiini, myöskin jos toiset estää sitä myös.
Esim olen ollut pienenä pidety mukavana ystävänä toisille lapsille, mutta sain kuulla etä avustajat halus etei mua häiritä, oliko täs jotain avustajilla vanhenmpa suojelu tunnetta.
Siinä on myöskin se facta että lapsuudessa voi olla tapahtumista.
Monta kertaa ujous voi tulla milloin vain, mutta kaikkista eniten on pienenä todella enemän sitä ujousta, varmaan kakki on tuntenut sitä pienenä, esim: tutematon tulee sanoon päivää, vanhempasi tuntee tämän vieraan, mutta käänät pääsi muuhun suuntaan, mutta sen jo ymmärtää, kun on pienenä nähnyt vain vanhenpiaan, se kehityy samalla tavalla kuin puhe mutta, se on samaan aikaan kun kehityy puhe kyky komentoida, ensinmäinen jota ujous aiheutta on, vierastelu.
sano vain
cityliner10
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446