Ujous itse tunntestaa on siitä kiini, myöskin jos toiset estää sitä myös.
Esim olen ollut pienenä pidety mukavana ystävänä toisille lapsille, mutta sain kuulla etä avustajat halus etei mua häiritä, oliko täs jotain avustajilla vanhenmpa suojelu tunnetta.
Siinä on myöskin se facta että lapsuudessa voi olla tapahtumista.
Monta kertaa ujous voi tulla milloin vain, mutta kaikkista eniten on pienenä todella enemän sitä ujousta, varmaan kakki on tuntenut sitä pienenä, esim: tutematon tulee sanoon päivää, vanhempasi tuntee tämän vieraan, mutta käänät pääsi muuhun suuntaan, mutta sen jo ymmärtää, kun on pienenä nähnyt vain vanhenpiaan, se kehityy samalla tavalla kuin puhe mutta, se on samaan aikaan kun kehityy puhe kyky komentoida, ensinmäinen jota ujous aiheutta on, vierastelu.
sano vain
cityliner10
0
161
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773