Hyvää yötä, kaunista unta

0L1V14

mulla on nyt hyvä olo. Mä toivon että sinullakin on, ja että haluan sinun tietävän että mä olen mielessäni antanut sinulle anteeksi kaiken, vaikken tiedä haluatko pyytää mitään anteeksi. Mun täytyy kirjoittaa tätä yhä uudelleen ja uudelleen.

Mun tunteet mahdollisesta tapaamisesta vaihtelee....mä pelkään sitä aivan hirveesti, sillä sinut tuntien etenkin tässä tilanteessa (mikä muistikuva mulle kaikesta jäi) mä luulen että en tule enää yhteiseen tapaamiseen. En kestä, toipumiseen menee aina liian kauan aikaa ja voimia.

5

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

Meinasin kirjoittaa sitä kuinka olet asunut sydämessäni ja ihollani jo kohta kolme vuotta.. Minä kirjoitan, koska tunnen sen tarpeelliseksi.

Mutta, sinua säästääkseni en sano niin, vaan kirjoitan että toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi enkä muista sinua pahalla vaan ihmisenä johon rakastuin :(, mutta en halua että tuska vain jatkuu. En voi ottaa sitä riskiä enää. Onneksi ne tunnisteet, joiden luulin olevan häneltä, olivatkin joltakin toiselta. Tapahtui vain klassinen virhe.

Mä tiedän että hän on onnellinen.

• lätyskä

Aina haluan pyytää anteeksi, kun olen tehnyt jotain väärin. En halua loukata ketään, mutta tämä on ollut myrskyisää jostain syystä. Se vaikuttaa.

En ole voinut ajatella mahdollista tapaamista. Uskon tietäväni mitä tarkoitat.

• unitoivotuksia

Minullakin on ihan mukava olo, vaikka on aina mietintöjä, haluan siltikin toivottaa tyttösille/naisille.... en halua kertoa omista huolistani, kun ne aina liittyvät ihmisten tappamisen määräämiseen kai.

Jos haluaa seikkailu-unia, niin sellaisia,

jos haluaa pehmeitä mukavia, niin sellaisia sitten.

Jotain unitoivotuksia että tulisi toivomiaan unia sitten kaikille.

• ap

"Neuvoisin vittuilemaan mahdollisimman paljon. Ota muutama kaveri mukaan ja korosta lämpimiä välejäsi heidän kanssaan. Liehakoi hänen edessään ja puhu kovaäänisesti kuinka onnellinen olet. Vihjaile rohkeasti, että tiedät hänen huomaavan käytöksesi.

Tämän kaiken lisäksi varmista että viesti menee perille kuvittelemalla vaikka täällä erilaisia tilanteita joita hän mahdollisesti saattaa kuvitella viettävänsä kanssasi ja tee siitä satiirinen, sarkastinen ja ironinen viimeiset mehut pikkuhiljaa heruttava farssi, jonka voit viimeistellä iskemällä kuolettavan iskun sydämeen kun viimeisen kerran tapaatte. Varmista, että hän tulee tietoiseksi tekstien olemassaolosta. "

Mä mietin jos tuo em tapahtuisi jälleen kerran, jossa hän tulee paikalle "ystävänsä" ja miehensä kanssa :-), eihän siinä mitään, saahan hän tietysti yullakin. Mutta mä en osaisi olla tilanteessa, sillä olen luonut häneen täällä niin erikoisen suhteen ja tavallaan uskon siihen että hän tietää sen.

Ja vaikka ei tietäisi, niin siinä tapauksessa hänen tapansa viestittää sanomansa on liian raadollinen.

• ap

"Ja vaikka ei tietäisi, niin siinä tapauksessa hänen tapansa viestittää sanomansa on liian raadollinen. "

Tällä tarkoitan sitä, että minulle pitää sanoa eikä viestittää. Mikään tilanne minun kanssa ei tapahdu omalla painollaan, sillä ne eivät koskaan mene siten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2262
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      229
      2151
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1458
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1232
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      105
      1082
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe