Aseksuaaleille kysymys

noloa tunnustaa

Tai tarkemmin ottaen kysymys on teille aseksuaaleille, jotka ette ole koskaan harrastaneet seksiä. Nolottaako teitä tunnustaa kokemattomuus esimerkiksi lääkärissä jos sitä kysytään? Tuntuuko teistä että ihmiset pitää sitä naurettavana ja säälittävänä asiana? Entä onko teillä sellainen tunne että ihmiset ajattelevat että ei voi tietää ettei seksi kiinnosta jos ei ole harrastanut seksiä? Onko joku jopa päätynyt harrastamaan seksiä kaikessa sen vastenmielisyydessään vaan sen takia että voi sanoa harrastaneensa sitä?

Minua itseä hävettää aina tosi paljon tunnustaa kokemattomuus, mutten halua seksiäkään kuitenkaan harrastaa. En myöskään halua alkaa selittelemään ettei seksi kiinnosta, joten annan kysyjän tehdä omat tulkintansa, vaikkakin se sitten nolottaa itseä entistä enemmän.

1

197

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piisamirotta U_U

Ihmisten pitäisi ymmärtää että seksi on vain seksiä, siinä missä tv:n katselu on tv:n katselua. Ihminen joka pitää täysin kokematonta säälittävänä/naurettavana on itse sitä enemmän kuin tietäkääkään/haluaa myöntää. Lapsellista touhua suoraan sanottuna. Kaikki ne jotka suorastaan leveilevät omalla kokemuksellaan saadakseen itselleen ns. lisää statusta pönkittääkseen omaa itsetuntoaan tai saadakseen muuten vain jotain merkillistä mielihyvää siitä ovat kaikista naurettavimpia.

Kokemattomuudessa ei ole mitään hävettävää ja ne jotka antavat sinun toisin luulla, niin jätä heidät omaan arvoonsa. Se ettei ole tuon eläimellisen himon orja on enemmänki ihailtava kuin halveksittava asia ja niin sinun pitäisi se ajatella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      866
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      101
      850
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      78
      652
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    5. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      156
      616
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      576
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe