Keskiyö/ Tuntijasi

Näin tänään..

Hei keskiyö! Ihanaa kun olet taas täällä, tuo mukavan "turvallisuuden" tunteen. Kysyisin kuinka sujuu työni todella ahdistavassa ilmapiirissä, tästä vielä viikkoja eteenpäin. Minua kiusataan ja häiritään työssä, kukaan ei puutu asiaan, itselläni ei ole siihen voimia.
Saankohan muualta työtä?
Ihmissuhteista haluaisin tietää. Paraneeko läheiset sukulaissuhteet ja löydänkö miestä kumppaniksi.

5

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

tuon turvallisuus-asian kuulen aina kaikilta, se kai valuu näppäimistön kautta eteenpäin. minullakin on hyvä olo, kun kirjoitan. teksti valuu itsestään sormieni kautta tähän ruutuun.

sinun on välttämättä puhuttava tuosta työhäiriköinnistä luotettavalle ihmiselle, sellainen on työpaikallasi. ei se ole pelkuruutta, vaan se osoittaa, että työsi on sinulle tärkeää ja että tahdot keskittyä siihen tunnollisesti. älä pelkää.

ehkä työpaikan vaihdos ei ole paras vaihtoehto, sillä sekin on niin rassaavaa. parempi olisi puhdistaa ilmaa avoimella juttelulla ja voit vaikka tirauttaa pienet itkut puheesi päätteeksi. anna kaiken tulla ulos ja kerro, kuinka painostava tunnelma sinulla on. viisas ihminen ymmärtää sen ja auttaa sinua.

sukulaissuhteet ovat hieman sekaisin, et voi yksin vaikuttaa niihin. pieni paussi sinun puoleltasi voisi olla paikallaan. anna heidän ihmetellä mikä sinun on. keskity vain itseesi ja mukaviin puuhasteluihin, et voi autta itsekkäitä ihmisiä.

kumppaneita on toki tarjolla, aina yhteenmuuttoon asti, mutta sinä et taida olla vielä valmis sellaiseen vakavaan. olet herkällä mielellä, etkä jaksaisi nyt antaa itsestäsi enempää. helli itseäsi ja hoida tuo työmurhe ensin kuntoon, sitten lepäät ja vasta sitten olisi otollinen aika laittaa huulipunaa ja rynnistää markkinoille miehiä katsastamaan. ihan totta, älä kiirehdi.

t. Keskiyö

• Tänä päivänö.

Kiitos oikein paljon! Kyllä se niin on, että se turvallisuuden tunne sinusta heijastuu ja luotettavuus.
      Katson jos pystyn tuohon kiusaamisen esille ottamiseen, olen sitä tietysti miettinytkin. Sekin vaan vaatisi voimia..
      Noin itsekin ajattelen sukulaissuhteista tiettyjen kanssa, että pidän etäisyyttä ja annan tilaa jos minun seura ei kiinnosta.. Hassua, että juuri noin olin juuri ajatellut..
      Kiitos tuosta loppuosan ohjeesta, noin se on juuri. Nyt ei ole "metsästykseen" voimia.
      Lähinnä ajattelinkin, olisiko ketään edes tulossa jatkossa rinnalleni. Kiitos ja hyvää pääsiäisen aikaa!

• Näin tänäänkin..

Hei Keskiyö!
        Ehditkö vielä palata tilanteeseeni.
        Kysyisin tuosta sukulaissuhde-asiasta. Olenko jo pitänyt liikaakin erään nuoren
        parin mielestä etäisyyttä. Odottavatko, että minä olen aina se joka ottaa yhteyttä. miten näkisit jatkon heidän kanssaan. Tapaammeko useammin ja lähennymmekö.
        Vai onko välimme heidän mielestään kunnossa, mutta ei vaan niin kiinnosta tavata?
        Kiitos jos ehdit vastata.

• Hei

yleensä kaikki ihmiset odottavat, että heihin otettaisiin yhteyttä.
      se on itsekästä ja modernia ajattelua tänä päivänä.

nuorilla on niin romanttiset ja erilaiset ajatuskaavat kaikesta, välillä sitä aivan ällistyy! ei yhteinen menneisyys minnekään katoa, se on ja pysyy. mutta ei vanhemman ihmisen tarvitse aina nöyrtyä ja ojentaa kättään, nuortenkin on opittava muutama käyttääntymissääntö. ihan totta.

aikaa on rajattomasti ja nämä nuoretkin oppivat elämässään monta uutta asiaa. kyllä te lähestytte ja teidän läheisyytenne lämpenee sitä mukaa, kun nuo nuoret sitä ymmärtävät. et ole tehnyt siinä asiassa mitään väärin! muista, että sinullakin on ihmisarvo.

nuorilla on tuhat "tärkeää" juttua, mitkä ovat tärkeämpiä ja polttavampia. koita vain kestää, näin se on aina ollut ja tulee olemaankin.

t. Keskiyö

• näin tänään..

Hei Keskiyö!
        Kiitos paljon kun ehdit vastata! Lohduttavaa, tuo mitä kirjoitit, että tilanne paranee jatkossa.
        Samaa mieltä olen kanssasi vastavuoroisuudesta. Pienikin riittäisi..
        Kuitenkin, vastauksesi helpotti paljon.
        Kiitos ja hyvää tulevaa sunnuntaita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      115
      4910
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3553
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1500
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1394
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1242
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1067
    Aihe