Teen tässä pientä kyselyä siitä, että kumpi on mukavampi lemmikki gerbiili vai hamsteri. Muista perustella vastauksesi!
Gerbiili v.s Hamsteri
2
197
Vastaukset
Ne Gerbiilit on hiukan hiljaisempia yöllä. Rotujakin toki on kaiken kattavasti molempia merkkejä. Itellä ollu molempia... Ne aavikkorotat. on tosi viisaita.
- GerbilRockFOREVER
GerbiiliT!
Huomioi että gerbsuja pitää olla vähintään kaksi samaa sukupuolta edustavaa yksilöä. Gerbiilit ovat seurallisempia, pitäikäisempiä ja vielä helppohoitoisia. Itselläni on 20vuoden kokemus kyseisestä pieneläimestä. Gerbiilejä on erivärisiä, erirotuisia ja eriluonteisia! Mutta kaikki gerbiilit joita itse olen käsitellyt ovat olleen rauhallisia ja kilttejä. Gerbiilit eivät ole ''yöeläimiä'' joten sinun olisi hyvä käsitellä/leikittää niitä päivisin, gerbiilien rytmi on tälläinen suurinpiirtein: nukkuu 2tuntia, sitten hereillä 4tuntia. Gerbiilit eivät myöskään melua öisin koska usein nukkuvat pimeässä, koska niiden ''yönäkö'' on erittäin heikko.
Kumpa päätyisit fiksumpaan valintaan :) (ei hamsuihmisille pahalla)!
PS: Usein kun käsittelen hamstereita ne purevat. Hamsterit mielestänisairastuvatkin helpommin.
(Olin viikko sitten hoitamassa kotihoidolla ystäväni hamsteria jonka patti/kasvain oli ''räjähtänyt'' ja koko hamsteri ja terra oli ollut veressä sain hamsterin putsattua ja ''desinfoitua'' haavan. Patti oli siis ollut jo kauan toisen etujalan kainalossa (semmone vaaleenpunane karvaton (aikuisen pikkurillin kokoinen patti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112077Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651946Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001803Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761543Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361255- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036