vaikka se oli sellainen äkkirakastuminen, niin

vielki...

mä vielki kaipaan
mä vielki toivon
mä vielki haaveilen
mä vielki rakastan sua
mä vielki itken

20

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä-------

vielki nauran :DDD...unohtui

• ap.

mnkälainen ihminen jaksaa olla niin ilkeä, että yrittää pilata toisen kauniin kaipausviestin tuollasella typeryydellä? kuka sun tikkarin vei? Mä oon itkeny nyt niin paljon, mä en OIKEESTI JAKSA TOMMOSIA KU*IPÄITÄ!!!!!!!!!!!!!! MÄ EN JAKSA!!!!!

• semmosia on...
        ap. kirjoitti:

mnkälainen ihminen jaksaa olla niin ilkeä, että yrittää pilata toisen kauniin kaipausviestin tuollasella typeryydellä? kuka sun tikkarin vei? Mä oon itkeny nyt niin paljon, mä en OIKEESTI JAKSA TOMMOSIA KU*IPÄITÄ!!!!!!!!!!!!!! MÄ EN JAKSA!!!!!

narsisti jaksaa ja nauraa toisen tunteille ja jopa silloin kun toiseen sattuu ja suree...

• hetmulkaiktähän
        semmosia on... kirjoitti:

narsisti jaksaa ja nauraa toisen tunteille ja jopa silloin kun toiseen sattuu ja suree...

kyllä mä tunnustan olevani narsku ja tietysti nautin olostani. jos ette mua kestä, se on ihan teidän ongelma

• het...........
        hetmulkaiktähän kirjoitti:

kyllä mä tunnustan olevani narsku ja tietysti nautin olostani. jos ette mua kestä, se on ihan teidän ongelma

nii ja miinuksia pitää napsautella, mähän pidän niistäkin :DDD

• nirsosti
        ap. kirjoitti:

jännä ilmiö,,jos et ole jollekin parkujalle mielin kielin ja sääli häntä, olet narsisti:DDDDD..trendisana tänä päivänä :DDDDDD

• hölömö!
        nirsosti kirjoitti:

jännä ilmiö,,jos et ole jollekin parkujalle mielin kielin ja sääli häntä, olet narsisti:DDDDD..trendisana tänä päivänä :DDDDDD

on kyllä on ääliömäistä käytöstä nauraa, jos toinen itkee vai eikö?

• hoitas irl
        hölömö! kirjoitti:

on kyllä on ääliömäistä käytöstä nauraa, jos toinen itkee vai eikö?

se riski on otettava, kun täällä vain joutuu lemmenasioita setvimääan..

• hölömö!
        hoitas irl kirjoitti:

se riski on otettava, kun täällä vain joutuu lemmenasioita setvimääan..

et voi tietää kuka hoitaa mitä ja missä, muista se!

ja aivan sama nauraako sitten täällä tai irl toisen itkiessä, ei voi ääliömpää olla....

aina kannattaa muistaa, että voipi osua myös sun kohdalles..... missä on käytöstavat muita ihmisiä kohtaan?

• älykääpiöille

• Kiviä taskussa

Mii tuu, eihän tää mihinkään katoa, on kuin kiviä taskussa kantaisi, no eipähän kaadu turhaan, jos pelaisi fudista älämöll.... Ei, ole olo epävarma sen suhteen.

• PYH

ota kivet pois taskusta niin on kevyempi kulkea....ettet suorastaan alkaisi leijua

• Tai jonnekin
        PYH kirjoitti:

ota kivet pois taskusta niin on kevyempi kulkea....ettet suorastaan alkaisi leijua

Mitä vittua tulet kommentoimaan mun juttuja, kun en tiedä mutään mistään. Työnnä itse oma kevyt tunne-elämäsi vaikka perseesesi, kiitos!

• ymmärrätkö?
        Tai jonnekin kirjoitti:

Mitä vittua tulet kommentoimaan mun juttuja, kun en tiedä mutään mistään. Työnnä itse oma kevyt tunne-elämäsi vaikka perseesesi, kiitos!

juttele keskenäs niin ei kukaan kommentoi...

• onko niin

että rakkaus naiseen pitää sut pystyssä? ;)

• Ei ap
        onko niin kirjoitti:

että rakkaus naiseen pitää sut pystyssä? ;)

Joo ja ei, miten sen nyt ottaa.

• niin siis
        Ei ap kirjoitti:

Joo ja ei, miten sen nyt ottaa.

vai mikä sit on pystyssä.. ;) mut njoo... takas darraa parantelee, moro

• 7+19

No mikäs estää toimimasta asian suhteen?

• olen jo toiminut

eikä homma tuottanut tulosta. Siksi tänne joudunkin kirjoittamaan.

Entä itse?

• 16+3
        olen jo toiminut kirjoitti:

eikä homma tuottanut tulosta. Siksi tänne joudunkin kirjoittamaan.

Entä itse?

No voi, se on ikävää. Itsellä vähän sama juttu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe