mä vielki kaipaan
mä vielki toivon
mä vielki haaveilen
mä vielki rakastan sua
mä vielki itken
vaikka se oli sellainen äkkirakastuminen, niin
20
290
Vastaukset
- mä-------
vielki nauran :DDD...unohtui
- ap.
mnkälainen ihminen jaksaa olla niin ilkeä, että yrittää pilata toisen kauniin kaipausviestin tuollasella typeryydellä? kuka sun tikkarin vei? Mä oon itkeny nyt niin paljon, mä en OIKEESTI JAKSA TOMMOSIA KU*IPÄITÄ!!!!!!!!!!!!!! MÄ EN JAKSA!!!!!
- semmosia on...
ap. kirjoitti:
mnkälainen ihminen jaksaa olla niin ilkeä, että yrittää pilata toisen kauniin kaipausviestin tuollasella typeryydellä? kuka sun tikkarin vei? Mä oon itkeny nyt niin paljon, mä en OIKEESTI JAKSA TOMMOSIA KU*IPÄITÄ!!!!!!!!!!!!!! MÄ EN JAKSA!!!!!
narsisti jaksaa ja nauraa toisen tunteille ja jopa silloin kun toiseen sattuu ja suree...
- hetmulkaiktähän
semmosia on... kirjoitti:
narsisti jaksaa ja nauraa toisen tunteille ja jopa silloin kun toiseen sattuu ja suree...
kyllä mä tunnustan olevani narsku ja tietysti nautin olostani. jos ette mua kestä, se on ihan teidän ongelma
- het...........
hetmulkaiktähän kirjoitti:
kyllä mä tunnustan olevani narsku ja tietysti nautin olostani. jos ette mua kestä, se on ihan teidän ongelma
nii ja miinuksia pitää napsautella, mähän pidän niistäkin :DDD
- nirsosti
ap. kirjoitti:
jännä ilmiö,,jos et ole jollekin parkujalle mielin kielin ja sääli häntä, olet narsisti:DDDDD..trendisana tänä päivänä :DDDDDD
- hölömö!
nirsosti kirjoitti:
jännä ilmiö,,jos et ole jollekin parkujalle mielin kielin ja sääli häntä, olet narsisti:DDDDD..trendisana tänä päivänä :DDDDDD
on kyllä on ääliömäistä käytöstä nauraa, jos toinen itkee vai eikö?
- hoitas irl
hölömö! kirjoitti:
on kyllä on ääliömäistä käytöstä nauraa, jos toinen itkee vai eikö?
se riski on otettava, kun täällä vain joutuu lemmenasioita setvimääan..
- hölömö!
hoitas irl kirjoitti:
et voi tietää kuka hoitaa mitä ja missä, muista se!
ja aivan sama nauraako sitten täällä tai irl toisen itkiessä, ei voi ääliömpää olla....
aina kannattaa muistaa, että voipi osua myös sun kohdalles..... missä on käytöstavat muita ihmisiä kohtaan? - älykääpiöille
hoitas irl kirjoitti:
tuossa...
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/huono nettikayttaytyminen johti vankilatuomioon/a686141
- Kiviä taskussa
Mii tuu, eihän tää mihinkään katoa, on kuin kiviä taskussa kantaisi, no eipähän kaadu turhaan, jos pelaisi fudista älämöll.... Ei, ole olo epävarma sen suhteen.
- PYH
ota kivet pois taskusta niin on kevyempi kulkea....ettet suorastaan alkaisi leijua
- Tai jonnekin
PYH kirjoitti:
ota kivet pois taskusta niin on kevyempi kulkea....ettet suorastaan alkaisi leijua
Mitä vittua tulet kommentoimaan mun juttuja, kun en tiedä mutään mistään. Työnnä itse oma kevyt tunne-elämäsi vaikka perseesesi, kiitos!
- ymmärrätkö?
Tai jonnekin kirjoitti:
Mitä vittua tulet kommentoimaan mun juttuja, kun en tiedä mutään mistään. Työnnä itse oma kevyt tunne-elämäsi vaikka perseesesi, kiitos!
juttele keskenäs niin ei kukaan kommentoi...
- onko niin
että rakkaus naiseen pitää sut pystyssä? ;)
- Ei ap
onko niin kirjoitti:
että rakkaus naiseen pitää sut pystyssä? ;)
Joo ja ei, miten sen nyt ottaa.
- niin siis
Ei ap kirjoitti:
Joo ja ei, miten sen nyt ottaa.
vai mikä sit on pystyssä.. ;) mut njoo... takas darraa parantelee, moro
- 7+19
No mikäs estää toimimasta asian suhteen?
- olen jo toiminut
eikä homma tuottanut tulosta. Siksi tänne joudunkin kirjoittamaan.
Entä itse? - 16+3
olen jo toiminut kirjoitti:
eikä homma tuottanut tulosta. Siksi tänne joudunkin kirjoittamaan.
Entä itse?No voi, se on ikävää. Itsellä vähän sama juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934