Kelpaisiko sinulle ylipainoinen nainen?

oversizedfemme?

Ärsyttää myöntää, mutta minulla on toisinaan itsetunto-ongelmia kokoni takia. Olen kauneusalalla työskentelevä femme, naisellinen, muodikas ja huoliteltu, mutta hyvin pyöreä muodoiltani. En uskalla ikinä lähestyä minua kiinnostavia poikamaisia naisia muuten kuin kaverillisesti koska ajattelen, etten kuitenkaan kelpaisi heille kurvikkaiden ja epäsporttisten muotojeni vuoksi. En siis käsitykseni mukaan ole mikään ihan pahin jättiläinen kuitenkaan, paras ystäväni sanoi minun muistuttavan oheisen kuvan toista naista.

http://www.photographyabdu.com/wp-content/uploads/2010/12/Overweight-Female-Photography-1.jpg

Onkohan pakko laihduttaa että kelpaisin jollekin vai passaako jollekin tälläinen pyöreämpikin nainen? Kuntoni on ihan hyvä ja vietän muuten aktiivista elämää. Välillä vain korpeaa kun liikunnasta huolimatta en ole saanut itseäni kuritettua timmimpään kuntoon.

137

3731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+20

Höpöhöpö pakkolaihdutukselle. Tuossa kuvassa on ainakin upeita naisia, ja jos kannat vartalosi kiloineen kaikkineen rohkeasti ja tyytyväisenä, niin meikäläiseen ainakin tekisit suuren vaikutuksen.
      Mieluummin pehmeä pidellä kuin kili-koli-kolisevat kylkiluut.
      Ehdottomasti siis passaa.

• AW

Itse olen poikamainen nainen enkä kyllä saa minkäänlaisia kiksejä kuvailemasi kaltaisesta naisesta..sorry. Tai lihavista ylipäätään, siis muussa kuin kaverimielessä. Mutta onneksi makuja on monia!

• great-

Upealta näyttävät naiset noissa kuvissa, ei mitään vikaa =)

• dsbgndg

Kyllä minulle kelpaisi nuo kuvan naiset, todellakin. Jos nainen on lihonut niin, että se korostaa naisellisia muotoja, eli rasva on kertynyt sinne takapuoleen, reisiin ja rintoihin, niin ei haittaa! Adele on myös hurjan kaunis. Keskivartalosta pönäkästä ja laihajalkaisesta naisesta en niinkään syty.

• lklklkllklklklklklkl

Riippuu ihmisestä, lihavillakin (tai laihoilla) luonne ratkaisee.

• Gillis*

olen täysin samaa mietä asiasta ;)

• Nauti sisko!

Kuvan naiset ovat normaalipainoisia!
      Taas annetaan anorektisia vartaloita ihannoiville aseet ampua meitä normaalipainoisia alas ja saada meidät tuntemaan syyllisyyttä siitä ettemme ole koko ajan laihdutuskuurilla ja vouhota painostamme.
      En millään jaksais tuntea syyllisyyttä siitä, että elämäni pyörii ihan kaiken muun ympärillä kuin vaakalukeman.
      Harrastan liikuntaa, koska pidän siitä, ja se pitää minut reippana ja terveenä, omaan myös naiselliset muodot koska OLEN NAINEN, jos tämä jollekin nyt tuli yllätyksenä.
      Hei haloo, jos ihan oikeasti elämänne ja ajatuksenne täyttää painonne miettiminen, on päässänne pahasti asiat vinksallaan,
      suosittelen tutustumista oikeaan elämään, se tekee niin pirun hyvää!

• kylkiits

En tiedä minkälaisista poikamaisista olet kiinnostunu mutta poikamainen ainakin olen, enkä ollenkaan lihava.
      Lisäksi tiedän, että kuvassa olevat kauniit neidot kelpaisi kyllä molemmat viereeni ;) Lihavia naisia en kuvassa näe.

• 18+12

Olinhan ollut naisen kanssa joka oli ylipainoinen suhteessa,mutta ei ihan tuossa kuvassa näköinen koska hieman lihavalta näköiseltä.Siis ei se haittaa ollenkaan jos olet pyöreä muodoltaan,mutta mielestäni kuvassa aika sopivalta ja mukavan muotoa.En itse ajattelisi niin,että onko sitten hoikka tai pyöreä tai laiha tai jopa sporttinen kunpa kiinnostusta naiseen tai vastaava ihastumisesta.Olen itse kai vähän pyöreä on vaikka kehonrakenteeni vähän erilaiselta kuin kuvassa.Siis minulla vähän roteva ja tanakka.Olin itse entinen urheilullinen siksi tulin nykyään OY-vartalossa mut ei pahasti.Nyt olen pakko laihduttaa hieman,koska yritän päästä eroon vatsan makkaraa ja vähän kilot tippumaan.Ole oma itseesi ja miltä haluaisit olla vartalossa joko hoikka tai pyöreä jotain.Ei kai siinä mitään hävettävä.Ei tietenkin ole pakko laihduttaa,mutta riippuu mitä jos esimerkiksi polvinivelten vaivoja painaa niin ehkä pakko laihduttaa.Se vaikuttaa vain pituus-paino suhteen mukaan.Liikuntaa tekee hyvää kyllä vaikka olisikin itse ylipainoinen tai pyöreämpi nainen.

• riksraks

Poikamainen ja treenattu täällä etsiskelee nimenomaan naisellista naista ja pyöreys tai välttämättä lihavuuskaan ei haittaa, kunhan muuten elämä mallillaan. Joskus jutut kaatuneet mm siihen itsetunto asiaan. Toisen kanssa vaikea olla jos koittaa kehua ja rakastaa ja se ei "mene perille"

Olet varmasti upea ja näyttävä nainen, usko siihen niin johan ottajia ilmaantuu!

• ...............

Jos tykkään naisesta, niin aivan sama. Tai ehkei nyt aivan sama, mutta hoikkuus ei ilmeisestikään ole se asia, johon naisessa ihastun. En kuitenkaan menisi väittämään, että ne ovat ne runsaat muodotkaan, jotka minua viehättävät. Eivät ne juurikaan viehätä. Yleensä se on se tietty nainen, joka viehättää.

• Vastaaja1

Ei mitään merkitystä onko pyöreä vai normaali. Tärkeintä on luonteen aitous.

• Ihanteet = syvältä

Ei kannata laihduttaa toisten ihmisten takia, elä vain elämääsi niin kuin itse haluat. Jos oikeasti välittää toisesta, ei silloin muutama ylimääräinen kilo merkitse mitään. Olen itse käynyt ihan anoreksian pohjilla (painanut alimmillaan 34kg, nyt 38-40kg), ja voin näin kokemuksesta sanoa, ettei laihuus tee automaattisesti yhtään sen onnellisemmaksi. Tietty hoikkuus saattaa parantaa itsetuntoa ja ehkä tuoda joiltakin tahoilta lisää kiinnostusta, mutta onhan paljon niitäkin ihmisiä, jotka eivät halua rinnalleen "kukkakeppiä".

Hyvää kevättä sinulle, löydät vielä varmasti mukavan naisen vierellesi! :)

• stan

mulla oli vuoden pituinen yhden yön juttu lihavan leidin kanssa ja hän oli ihan liikuttunut kun tajusi että todella
      r a k a s t i n hänen vartaloaan .

• allbu

Se riippuu kai millä tavalla henkilö on ylipainoinen. Toisille pyöreys sopii ja toisia liikakilot ihan oikeasti rumentaa. Nuo kuvannaiset oli kyllä mun mielestä ihan nättejä. Sopivan kurvikkaita ;) Nokka pystyyn, oikeastaan itsevarmuus ja terve itsetunto kaunistaa ihmistä enemmän mitä timmi beba tai treenattu kroppa. Luonnehan se lopussa ratkasee. Se on epäkypsyyttä toiselta, mikäli tuijottaa vaan ulkonäköä

• dsuhu

mjoo jos pyöreä ihan jees mut sellanen liika läski kyl menee sille osastolle et mieleen tulee luonteen heikkous et on päästänny ittens lösähtään, sit ku on liika läski niin kyl sen ihmisen omatki ajatukset tuppaa oleen aikas negat ja itsetunto ym ongelmat paljastuu pikku hiljaa siin.vaatii sikana ymmärrystä elää sellasen kans,sori tää oli mun mielipide.

• ei-poikamainen

Kelpais hyvin :) Esim. Adele muotoineen ja kurveineen ja kasvoineen on todella kaunis. Eikä tarvitse Adelea muistuttaa että kelpaa! Muodot on jees!

• Hmm...

Ei tietenkään ole pakko laihduttaa, eikä edes tarpeellista. Tärkeintä on olla itsevarma, tuntea oma arvonsa ja kantaa oma kehonsa kauniisti.

Asuin pari vuotta sitten jonkin aikaa Afrikassa ja ihailin todella sikäläisiä naisia. Monilla oli upeita kurveja, ja he kaikki kantoivat itseään niin itsevarmasti, kauniisti ja mielettömän ryhdikkäästi, ikään, ulkonäköön ja mihinkään muihinkaan ominaisuuksiin katsomatta. Suomessa vastaavaan katunäkymään ei törmää valitettavasti koskaan. :(

Itselleni urheilullisuus ja terveet elämäntavat ovat kuitenkin tärkeitä, joten toivon samantyyppisiä asioita myös paremmalta puoliskoltani. Kiinnostukseni ei suuntaudu kiloihin, vaan moniin muihin asioihin, edellä mainitut mukaanlukien. Väittäisin, että pystyn useimmiten tunnistamaan urheilijan tai paljon urheilevan naisen muiden joukosta, ja se herättää kiinnostukseni. Parisuhteen kannalta on erittäin toivottavaa, että on mahdollista jakaa elämäntapansa toisen kanssa.

Ihminen voi olla laiha olematta kuitenkaan lihaksikas ja kiinteä. Vastaavasti jollakulla voi piillä mielettömät lihakset viidentoista "ylimääräisen" kilon alla, ja ne kilotkin ovat silloin vain massaa, jonka saa muutettua lihaksiksi. :D Valitsisin ehdottomasti jälkimmäisen.

• Lopettakaamme 15

Ei tietenkään täällä osta kantaa itseä kauniisti eikä ryhdikkäästi, koska oman vartalon haukkuminen ja vikojen etsiminen alkaa jo ala-asteella, naistenlehtiä lukemalla jo nuoret tytöt oppivat että joka ikinen vartalotyyppi on ruma ja viallinen eikä kenenkään ulkomuoto kelpaa. Opi siinä sitten rakastamaan ja kunnioittamaan omaa kroppaa ja kantamaan sitä ylpeänä. Sama haukkuminen, muiden suusta, jatkuu läpi elämän, jos olet vähänkin erilainen kuin se hyväksytty muotti, et kelpaa... kuinka usein jopa täällä saa lukea julmaa arvostelua naisen vartalosta, ulkonäöstä ja kilojen ja niiden vähyyden tärkeydestä. Uskomatonta, naisten kun olisi luullut olevan fiksumpia.

• 4+4

Ei siinä ole yhtään mitään vikaa :) Paitsi jos se on sellaista, että jatkuvasti siitä puhuu ja valittaa kiloistaan. Jos kantaa itsensä sellaisena kuin on, kaikki ok!
      Samaa voi sanoa siitä kun joku omasta mielestään kovinkin ruma jaksaa jankuttaa olevansa niin ruma. Pitää olla sinut itsensä kanssa, jotta voi löytää jonkun joka myös täysin hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Uskon siihen, että kun tarpeeksi jankutat jostain "viastasi" toisella, alkaa hänkin lopulta niin ajattelemaan. Joten parempi olla hiljaa vaan ja tyytyväinen itseensä :)

• hohhoijaa.
      • Sääliksi käy

Noiden ns. sairaalloisen lihavien mustelman tapaiset laikut tekevät pahaa...
        ...ovatko ne jotain verihyytymiä vai mitä?

• Auts...eh

• Haaveilla aina saa

Saman asian kanssa kamppailen kuin aloittajakin, eikä itsetuntoa ainakaan paranna tähänkin topiciin vastanneiden kilokammoisten aivopierut. Onneksi noita toisin ajattelevia kuitenkin on, ja itse kyllä tykkäisin nimenomaan kaltaisestani pyöreän pehmeästä naisesta. Voi että kun sellaisen ihanuuden jostain löytäisikin...

• ei peruslebe

peruslebelle kelpaa kaikki joihi voi ripustautua ja eiks läskistä oo aikas iisi nappaa kiinni =).

• 56764359747

Ei se hoikkuus sit onnea ja naisia tuo. Itse 173 cm/n. 58 kg. Poikamainen, ihan kivan näköinen, mutta naisia ei vaan nappaa. :)

• Pläsk

No katsos kun se ei olekaan se ulkonäkö, mikä nappaa, ehkä naiset sit kuitenkin ovat fiksuja ja tykkäävät fiksuista joilla on aivot. Eikä sellasista jotka ihmettelevät täällä sitä miksi minusta kukaan ei välitä vaikka painan 58 kiloa.
        Ajattele nyt itsekin.

• 13+1

aloituksen otsikko selittänee sen miksi jotkut, joille ylipainoinen "kelpaa" kuvittelevat alentuvasti, että he vain "kelpuuttavat" sen pulskan armollisuuttaan ja hyväntahtoisuuttaan ja niin on pulska pokattu. Argh! Oon niin kyllästynyt ko tyyppeihin! Olen ylipainoinen, mutta MINÄ en kelpuuta ketä vain. Melkein huvittavaa kuinka vaikka minkälaista harakkaa itsevarmana tulee pokaamaan ja selittää alentuvasti jotain persoonallisuuspaskaa.

Olen ollut normipainoinen - ja aion sitä vielä pian olla. Olen sama ihminen sekä pulleempana että hoikempana. Paremmalta näytän tietenkin hoikempana. Vaikka olen vielä ylipainoinen, se ei tarkoita sitä, että kuka tahansa, joka minut "kelpuuttaisi", kelpaisi mulle.

• fnfx

Niinpä, miksiköhän ylipainoisia kohdellaan jotenkin alempiarvoisina ja kelpuutettavina, ja ajatellaan, että näiden tulee olla tyytyväisiä kunhan joku, kuka vain, huolii. Tosi hyvä huomio kyllä, en itsekään tullut ajatelleeksi, mutta näin se menee ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassamme. Sama juttuhan pätee, jos on vaikka kasvoiltaan epäsymmetrinen/erikoinen/ruma. Kyllä kauniita ihmisiä kohdellaan paremmin ja kunnioittavammin, mikä on tietysti perseestä mutta minkäs teet.

• mo

olen hoikka poikamainen nainen jos tahdot jakaa mieli piteitäsi kirjoita

• hhllll

Juu, ei noi naiset nyt ylipainoisia ole, ehkä hiukan pyöreitä vain :) Kauniita ovat, voisin ilman muuta seurustella jomman kumman kanssa. Vaikka olen itse hoikka, taitaa noi silti kauneudessa päihittää mut :D

• poikamaisempi

Ai taas tämä sama aihe, vastahan tästä oli pari ketjua täällä. Kyllä kelpaa kiitos muuten, mutta on nyt tässä juuri yksi sellainen kiikarissa ja katson ensin tuleeko siitä jutusta mitään vai ei. Jos olet hyväkuntoinen ja terve niin mitä sitä suotta laihduttamaan silloin. Tärkeintä on että tunnet itse voivasi hyvin, se säteilee ulospäin.

• lapsesta-asti
      • täälläyksiheti

Oletko kiva ja ehkä hauska? Minua kiinnostaa :)

• wuhaa0

älä syytä vanhempiaso pelkästään. on se kumma aina syy on jossain muussa kuin siellä peilissä : yhteiskunnassa,politikoissa,koulussa,vanhemmissa jne. sun tapauksessa kukaan ei sun suuhun ole lappanut mättöä kuin sä ite.

• Yx vastaaja vaan

Kunhan ei ole laiha, se ei näytä hyvältä.

• BeYourSelfGirl

KUNHAN ON TERVE!!!
      en haluaisi, että rakkaani olisi kävelevä sydänkohtaus, joka joutuisi kärsimään vatsalaukunohitusleikkauksessa , kuten en myöskään anorektikkoa, jota joutuu ruokkimaan nenä-mahaletkulla .molemmat ääripäät ovat yhtä pahoja. joidenkin neitosten biologinen normaalipaino on suurempi kuin toisten ja joidenkin taas pienempi.

hyvinvoiva nainen ei voi olla kuin kaunis.

• Samapa tuo

Läski itsessään on kuvottavaa, mutta ihminen voi silti olla kaunis/komea vaikka hänellä olisikin ylimääräisiä kiloja.

• lapsesta-asti

en syytäkään vanhempiani täysin, mutta kun lapsi syö sopimatonta, on vastuu vanhemmilla. Vanhemmiten vain jatkoin, koska ei ennenkään vanhempani puuttuneet. mutta nyt puutun itse... olen todellakin aloittanut pistekuurin.

• 914

Oih...ottaisin kumman vaan noista naisista...
      Itse olen poikaimainen bi-nainen.

• Kyllä minullekin kelpaisi kuvan naisista kumpi vaan. Ennen kaikkea arvostan naisessa rehellisyyttä ja sitä, mitä on kuoren alla. Se on tärkeintä :)

• tidii'*****

Hah, tykkään käydä täällä katsomassa näitä keskusteluita ja juuri tällaisiä!!

Aivan oikeasti, nainen. Naisen tulee olla pehmee.

Laihuutta ihannoiva kulttuuri tulee siitä, että homomiehet ovat luoneet meidän tämänhetkisen muoti-ihanteen. HOMOMIEHET, eli haluavat muodotonta tasaista, kulmikasta, luisevaa... Ei, ei, ei.

Luonnollisessa tilassa nainen näyttää juuri ap:n kuvaamalta. Kelpaa ja haluan. Oma naiseni on ihanan naisellinen pyöreine muotoineen. Itse tykkään liikkua niin paljon eikä ruoka maistu niin ei kerry, mutta himoitsen pehmeää naista.

• tännenäinjoo

Nyt mulle sitä lihavaa naista kun tämä keskustelu menee ensimmäiseksi koko ajan ;) kelpaakelpaakelpaa! tai se on pikemminkin toivomus kuin että "kelpaa"

• SuaVain Yli Kilojen

Rakastamani nainen on kaunis kuin pyöreä nauris! Miten rakastankaan hänen kauniita kasvojaan ja ihastuttavaa olemustaan.

• lovesloves

Kelpaa ja semmoisen kanssa seurustelenkin. On maailman kaunein sinisilmäinen femme

• 1+2

Näyttäisi, että kuvan naisilla olisi jotain max 10 kiloa ylipainoa..? Normaalipainoinen tai hieman extraa kantava muodokas nainen on omasta mielestäni haluttavampi, kuin hoikka. Itse olen alle 30v, aika miesmäinen, normaalipainon alarajalla oleva nainen

• xl-mallit

Kuvan naiset ovat varmaan kokoa 44-46 tai jotain sitä luokkaa eli xl-malleja.

• kaktus--

No ei kyllä suomen mitoissa ainakaan.. nimimerkillä ite kokoa 44 ja huomattavasti isompi mitä kuvan tyttöset..

• Semmoista naiset eri

No paitani tai paitapuseroni ainakin 46 kokoa mutta en ole näyttänyt aika xl kun olen aika niin kuin L.Minulla taisi olla hieman roteva.Päinvastoin housuni onkin 31-33 kokoa..Siinä kehon rakenne eroja on.

• millahirvonen

Ei kannatta laihduttaa, itse pidän pyöreistä naisista, joilla on lihaa luiden ympärillä. samoin itsekkin olen pyöreähkö nainen, mutta kannan kiloni ylpeänä, viellä ei kukaan ole sanonut että pitäisi lahduttaa, jotta saisi seuraa.

• 5+18

"joo itsekkin olen ihastunut täysin shaneen, saa aivan pyörtymään, siinä on vain sitä jotain kiehtovaa!
        on ihanan itsevarma ja poikamainen, juuri minun tyyppinen. "

"itsekkin olen kuumana shaneen, juuri mun tyylinen nainen!! olen lesbo ja sydämmeni sykkii juuri hänen laisilleen naiselle, jospa sellaisen löytäisi.. "

......... kirjoitit viime vuonna.

• kaipaankumppania

Minua vastaan saisi tosielämässä tulla joku sellainen poikamainen/miehekäs joka pitää naisellisesta ja xl kokoisesta. :)

• millahirvonen

täällä olisi yksi mukava ja hauska poikamainen nainen.

• ...

Oon itse normaalipainoinen ja täytyy sanoa, ettei ylipainoinen vain ulkoiselta olemukseltaan viehätä. Muutaman kilon ylipaino ehkä menee, mutta kuvassa olevista naisista en saa minkäänlaisia kiksejä.

• Kateellisten puhetta

Ihmiset keksivät aina omalle lihavuudelleen selityksiä; milloin huonoaineenvaihdunta, lääkkeet, ei ole kehdannut kieltäytyä ruuasta juhlissa yms. totuus on kuitenkin se, että harvalla asia on näin, vaan syy liikakilojen kertymiseen on tarpeettoman suuri määrä ruokaa, ja se on tieteellinen totuus.

Huomaa taas tässäkin keskustelussa, miten laihoja mollataan, vaikka voitteko ylipainoiset itse väittää, ettette muka koskaan katsoessanne peiliin ajattele, että olisinpa muutaman kilon kevyempi? Teette itsestänne vain säälittäviä moisella kateudella.

Omalla äidilläni ainakin asia menee juuri edellä mainitusti; ensin valittaa, että voikun itse olisi laihempi ja sitten taas piikittelee minulle, kuinka olen liian laiha ja pitäisi syödä jne.

• KP

Lisäys vielä edelliseen, ennen kuin joku ehtii tulla arvostelemaan pinnalliseksi ihmiseksi ---> minulla ei todellakaan ole mitään ylipainoisia ihmisiä vastaan, mutta en vain ymmärrä sitä, miksi jotkut liikakiloja omaavat ihmiset jaksavat haukkua laihoja kukkakepeiksi, luuviuluiksi yms., kun kuitenkin itse vastaavasti tietävät, miltä tuntuu kuulla tuntemattomilta niitä "läski" kommentteja.

• mullepyöreäänaista
        KP kirjoitti:

Lisäys vielä edelliseen, ennen kuin joku ehtii tulla arvostelemaan pinnalliseksi ihmiseksi ---> minulla ei todellakaan ole mitään ylipainoisia ihmisiä vastaan, mutta en vain ymmärrä sitä, miksi jotkut liikakiloja omaavat ihmiset jaksavat haukkua laihoja kukkakepeiksi, luuviuluiksi yms., kun kuitenkin itse vastaavasti tietävät, miltä tuntuu kuulla tuntemattomilta niitä "läski" kommentteja.

Tässä kai alunperin pitikin olla kyse siitä, että kiinnostaako ylipäätään lihavat/pyöreämmät naiset kumppaniksi. Kaikilla kuitenkin saa olla mielipiteensä ja mieltymyksensä ja parasta nimenomaan, että jokainen huolehtii itse omista kiloistaan tai niiden puutteista. Voihan ne olla selityksiä suuntaan tai toiseen, mutta kiva olisi ettei kenenkään tarvitsisi muille selitellä lihavuuttaan tai laihuuttaan. Sen jos toinen ei miellytä kumppaniksi asti, voi varmasti ilmaista haukkumattakin :)

• :o

Noi kuvien naisethan on pahasti sairastuneita! Syöneet enemmän kuin tarpeeksi ja nyt sit odotellaan liitännäissairauksia.....Vastauksena kysymykseen; ei kelpaisi. Lihavat antavat itsestään laiskan, hoitamattoman ja välinpitämättömän kuvan. Valitettavasti Suomi alkaa olla väärällään noita tarjokkaita ,huoh........

• LorenzinaVonkuulitku

"Noi kuvien naisethan on pahasti sairastuneita! Syöneet enemmän kuin tarpeeksi ja nyt sit odotellaan liitännäissairauksia.....Vastauksena kysymykseen; ei kelpaisi. Lihavat antavat itsestään laiskan, hoitamattoman ja välinpitämättömän kuvan. Valitettavasti Suomi alkaa olla väärällään noita tarjokkaita ,huoh........"

Nuo naiset on luultavasti kauniimpia, kuin 80% suomen tarjokkaista :DDDDDD Millaisia ihmisiä sinä oletat, että me "ylipainoiset" ollaan? Mä henk.koht en koskaan esiinny julkisesti suoraan sanoen rumana. Siistit vaatteet, huoliteltu ulkonäkö ja erityisesti _oikea asenne_ on paljon parempi, kuin semishanelesbo. Oletko koskaan miettinyt, että jotkut on jo geeniperimältään isompia/rotevampia?? Tiedän ihmisiä, jotka on masennukseen asti kamppailleet painonsa kanssa, koska ihan jo oman kehon fysiologiset tekijät eivät anna myöten tälle "ihannepainolle".

Mä olen kurvikas, pitkä ja enkä mikään löysä jauhosäkki. Nautin käyttää kauniita vaatteita, laittaa hiuksia, huoltaa ulkonäköä ja olla oma itseni. Naisellinen minä, kaunis minä. Nuorempana, halusin miellyttää ihmisiä, ja luulin, että onni löytyy poikamaisesta tyylistä, mutta hyi olkoon! Kun ikää alkoi tulemaan lisää, niin oma terve itsetunto kasvoi, ja jätin ihmisten miellyttämisen. Ei minun tarvi muuta kuin viihtyä omissa nahoissani. Nykyään ei edes kiinnosta, mitä muut ajattelevat mun ulkonäöstä. Olen kuullut myös ilkeitä kommentteja, mutta toisaalta, ne ihmiset jotka ovat laukoneet niitä eivät ole penaalin terävimpiä kyniä. Hyvä naama ei pelasta, jos sisin haiskahtaa paskalta.

Jos jatketaan sinun linjaa, niin tuonpa tälläisen näkökulman "laihoista" naisista. Useat tyttöset, joita olen tavannut esmes. yöelämässä, on antaneet niin huonon, epäystävällisen ja todella typerän kuvan itsestään. Makunsa kullakin, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että harvat miehen kroppaiset, lommoposkiset "shane/justinbieberlesbot" ovat säväyttäneet ihmisinä kauheasti. Persoonallisuus, pilke silmässä ja ennen kaikkea _ystävällinen_ nainen on mielenkiintoisempi (unohtamatta älykkyyttä), kuin baarin itseään täynnä olevat joka paikan höylät. Entäs, miten kivaa on puristella olematonta peppua? Tai tissejä, jotka on kuin sääskenpistot karhunpakarassa? Jos haluaisin poikamaista, niin varmaan olisin hankkinut jo miehen samalla vaivalla, koska tuntuu että näillä poikamaisilla naisilla kasvaa jo näkymätön kikkeli keskellä otsaa : DD Voin esimerkkinä sanoa, että kauheaa oli näistä "kuumiksista" huomata, että jo perus hampaanpesu/deodorantin käyttö oli kaikessa miehisyydessa unohdettu! Oksettavaa. Lisäksi nämä "hyvännäköiset" on lahnoja sängyssä. Oikeasti :D Itsetuntoa muka riittää, mutta silti ei osata.

Olen huomannut, että vaikka kiloja on vähän "ylimääräistä", niin ei se ole rajoittanut ihailijakuntaa. Löytyy, laihaa, lyhyttä, pitkää, pientä, isoa, lihaksikasta, femmeä, poikamaista etc. Yllättävää kyllä, en ole koskaan huomannut sinkkuna ollessani kilojeni olevan este. Niistä huolimatta, mun seuraelämä on ollut vilkasta. Joskus olen kuullut, että naisellinen nainen ei ole viehättävä, mutta toisin on todistettu :D

Kenenkään ei tarvi miettiä "kelpaako" jollekin, joka ei sua ansaitse, eikä osaa arvostaa juuri sinua ajattelevana persoonana. Sellaiset ihmiset, joiden kriteereihin, edes keskustelukumppaneille on kilot, on ihmisroskaa. Ei muuta kuin jätesäkkiin, ja Tonavaan.

• :o

Johonkin taisin sohaista sit kuitenkin...;> itsehän en puhunut mitään poikamaisista vartaloista. Jos syöminen ja liikkuminen on tasapainossa, liikakiloja ei kerry.piste. On toki hyvä, että viihdyt nahoissasi, kysehän tän ketjun osalta olikin siitä, kelpaisiko minulle ylipainoinen? Ja siihen vastasin, että ei kelpaisi. Mikä meni väärin?

• ei_ti

Väkivalta ei ole koskaan hyväksyttävää, ei edes kirjallisena, koska se kertoo aina jotain kyseisestä ihmisestä!

• Tapailin yhtä ylipainoista tyttöä, eikä ylipaino missään vaiheessa mitenkään haitannut. Söpö, fiksu ja iloinen, pehmeä ja hellä nainen. ♥♥

• Mullepyöreäänaista

Lihavat/pyöreät naiset tulkaa esiin! Treffeille yms. Meinasin taannoin ajaa ulos tieltä kun jäin katsomaan pyöreää, upeaa naisellista naista joka oli bussipysäkillä ja hymyili :) tämä keskustelu ja kevät saa toivomaan että löytäisin semmosen ihanan omaksi :)

• Muffeli

Oon pyöreä omasta mieliestä, mutta monesti saan suulla että oon lihava. Mutta en välitä mitä muut ajattelee. Koulukiusattuki olin, mutta käänsin sen voitoksini. Osaan ottaa asiat nytten vastaan ilman että hajoan siehen paikkaan. Ja käytän kenkiä ja vaatteita mitä tahdon. Pitkään ajattelin että 12 sentin korko on liikaa ja tuubitoppi ei sovi läskeihin mutta ostinpa sellaiset kuitenkin ;D Ja naiset on paremman näköisiä kun heillä on lihaa ympärillä :D

• itsnotaquestion

Nämä Suomen xl taulukolla liikkuvat naiset ovat lopulta aika rimpuloita. Varsinkin jos pituutta on noin 170 ja vaatekoot niin suhteettoman pieniä, niin aika normaalin rajoihin menee monet, vaikka "xl"

yli sata kiloista naisellista naista on hyvin vaikea löytää. yksi ulkomaalainen minulla on ollut ja jatkossakin varmaan katselen sieltä.

Netissä leimautuu helposti omituiseksi, mutta olen kuitenkin ihan tavallinen nainen, naismakuni vaan sattuu olemaan xxxl :)

• tykkääntykkään

Itse olen pyöreä. Omistan liikakiloja, so what. Oma naiseni on mukavan pehmeä, mua kuitenkin huomattavasti pienempi. Itse ole se miehisempi herrasnainen - eikä ole kyllä ketään tuntunut häiritsevän nämä liikakilot. Olen kuitenkin urheilullinen nainen, pidän itseni terveenä ja syön hyvin. Se vain yksinkertaisesti on mun mielestäni niin, että naisessa täytyy olla jotain mistä ottaa kiinni. Tiedän, että naiseni rakastaa mua just tällaisena, kuin mä olenkin ja mä rakastan naistani - oli se sitten sellainen kuin on nyt tai vaikka pyöreämpikin.
        Rakastakaa itseänne juuri sellaisena, kuin olettekin.

• sydänsanoi
        tykkääntykkään kirjoitti:

Itse olen pyöreä. Omistan liikakiloja, so what. Oma naiseni on mukavan pehmeä, mua kuitenkin huomattavasti pienempi. Itse ole se miehisempi herrasnainen - eikä ole kyllä ketään tuntunut häiritsevän nämä liikakilot. Olen kuitenkin urheilullinen nainen, pidän itseni terveenä ja syön hyvin. Se vain yksinkertaisesti on mun mielestäni niin, että naisessa täytyy olla jotain mistä ottaa kiinni. Tiedän, että naiseni rakastaa mua just tällaisena, kuin mä olenkin ja mä rakastan naistani - oli se sitten sellainen kuin on nyt tai vaikka pyöreämpikin.
        Rakastakaa itseänne juuri sellaisena, kuin olettekin.

Oho tulipahan sitten sellaisella nimimerkillä kirjoitettua tuo ylläoleva, joka onkin jo jollain käytössä. Nyt on vaihdettuja, ettei tule sekavuutta ja väärinymmärryksiä c:

• <>

Oijoihh... Tara Lynn.
      Hänet kun saisi viereen tai miksei päällekin istahtamaan. Kyllä en verran ilosta ja himosta kestäisin ;)
      "Poika" olen.

• BT

Ei kiitos. Ihan syystä on sanat NORMAALI, YLI, ALI kehitetty paino-sanan eteen. Olen samaa mieltä nimimerkin :o kanssa, että kyllä sitä pysyy normaalikiloissa kun niin tahtoo. Joillekin toki laihduttaminen tai ihan vaan laihana pysyminen on helppoa tai käy luonnostaan, mutta kaikki sen voivat tehdä niin tahtoessaan. Ja ylipaino ei totisesti ole sellaista jota kukaan itselleen tahtoisi. Veikkaan, että jokainen näistäkin ylipainoisista meuhkaajista täällä valitsisi olla normaalipainoinen jos se kävisi taikaiskusta ilman vaivaa....

• Sporttimimmi

Makuja on tietty monia mutta kyllä sporttiset, reippaat, terveen näköiset raikkaat mimmit on kyllä kuumimpia! Kesällä vielä kevyesti päivettyneenä ;)

• Bluehair

Nuo kuvien naiset ovat todellakin kauniita ja upeita!! Naiset joilla on muotoja ja kurveja ovat mielestäni myös seksikkäitä. Joitakin pukee pyöreys ja ovat upean näköisiä kaduilla : D Ja itsellenikin kelpaisi tuollainen nainen vierelleni. Toki sisäisellä kauneudella on merkityksensä ja paljon muullakin.

Itse olen poikamainen nainen ja pömppömasun omistava. Keväällä tuli laihduttua toki 10 kiloa ja ei olisi pahaksi jos vielä muutama kilo lähtisi, eikä haittaa jos se tähänkin jää. Pääasia on, että on onnellinen sellaisenaan kuin on vaikka se minullakin kesti vähän aikaa tajuta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

• Rainbow_Dash

Ei kelpaa pyöreät, pulleat tai lihavat. Joillekin varmasti kelpaa. Kurjaahan se olisi, jos kaikilla olisi samanlainen naismaku!

• Isot ovat kauniita

Minun katsettani ei kyllä mitkään laiheliinit, lankku-poikamaiset, tytöt ole koskaan kääntänyt. Niin se vain aina on mun kohdalla ollut. Eipä tälle pinnalliselle porukalle tee mieli edes yrittää selittää, mikä isommassa naisessa kiehtoo ja viehättää. Hyväksykää se vaan, ei teidän tarvitse selittä miten se teitä etoaa :p

Kokoa/Kiloja paljon tärkeämpää on se millaisessa kehossa viihtyy. Tämän lisäksi tulee kysymys siitä mitä syö, miten liikkuu, ja miten niitä kurvejaan hoitaa. Liikakiloja voi helposti kerryttää syömällä periaatteessa terveellisesti, mutta kerrassaan vain liikaa. Kaikki läskit ei todellakaan itseään inhoa. Rainbow_Dash on oikeassa. Meitä on moneksi. Mua esim. erilaiset fobiat ei todellakaan viehätä, kuten esim. hysteerinen läskifobia. Että silleen.

• Isot ovat kauniita

Pahoittelen ärtynyttä viestä. Luin juuri toisen, vanhemman palstan samasta aiheesta ja viestit siellä selkeästi näitä viestejä negatiivisempia. :)

• huomaasarkasmi

"Minun katsettani ei kyllä mitkään laiheliinit, lankku-poikamaiset, tytöt ole koskaan kääntänyt. Niin se vain aina on mun kohdalla ollut. Eipä tälle pinnalliselle porukalle tee mieli edes yrittää selittää, mikä isommassa naisessa kiehtoo ja viehättää."

Ihanaa nähdä täällä muitakin ei-pinnallisia lesboja! :)) Pointsit hyvästä otsikosta ;)

• 9+18

Voi tuota ironiaa...

• Isot ovat kauniita
        huomaasarkasmi kirjoitti:

"Minun katsettani ei kyllä mitkään laiheliinit, lankku-poikamaiset, tytöt ole koskaan kääntänyt. Niin se vain aina on mun kohdalla ollut. Eipä tälle pinnalliselle porukalle tee mieli edes yrittää selittää, mikä isommassa naisessa kiehtoo ja viehättää."

Ihanaa nähdä täällä muitakin ei-pinnallisia lesboja! :)) Pointsit hyvästä otsikosta ;)

Ehkä tuo tietty stereotyyppi vain tympii, ei se pinnalliseks tee jos on eri mieltä kuin valtavirtakauneusideaalia seuraavat. Pinnalisuuskommentti tuli toisinaan sieltä toisesta keskustelusta jossa porukka puhuu pitkän kestäneen suhteen lopettamisesta koska puoliso/tyttöystävä on kartuttanut muutaman lisäkilon, ja se on niin kauhee turn off että ällöttää.

Ehkä mä vaan tulin tänne peikottelemaan sarkasmintaitajia.

• O'Malley

Mielestäni on outoa, että jos joku ei pidä pullukoita viehättävänä, niin sitä ollaan heti sitten parjaamassa läskifoobikoksi...

• Isot ovat kauniita

O'Malley, pyysinhän jo anteeksi ärhäkkää viestiäni, koska sanoin juuri lukeneeni keskustelun samasta aiheesta muutaman vuoden takaa, ja siinä asenteet oli kyllä sellaisia että fobiaksi sitä kutsuisin. Kyseinen keskustelu oli erittäin negatiivinen, siitä ei löytnyt edes hitusen verran ymmärystä sitä kohtaan, että ihmisillä on eri mielipiteitä siitä mikä on kaunista. Kyseisessä keskustelussa tuli myös esille aivan joka ikinen ennakkoluulo ylipainoisia kohtaan itsensä hoitamisesta ja itsearvostuksesta seksin harjoittamiseen. Ihan sellaisten ennakkoluulojen ja ällötyksen tuulettamiselle löytyisi tarvetaa vain sen takia ettei itse pidä isommista naisista. To each our own.

• tintin

Pidän itse naisen kokosista joissa on mistä ottaa kiinni.Tikku ei viehätä.
      Onhan Adele laulajakin kivan kokoinen.Kaikkia ei tarvi miellyttää.
      Kun hyväksyy itsensä ja viihtyy itsensä muotojen kanssa,niin se näkyy ulospäin
      ilona ja itsevarmuutena ts.säteily.
      Ennemmin iloinen pullukka,kuin nyrpeä tikku.

• Isot ovat kauniita

Adele on todellakin kaunis :) Niin ovat myös Queen Latifah tai jopa Nikki Blonsky.

• fafaa

"Ennemmin iloinen pullukka,kuin nyrpeä tikku"

miks noi vaihtoehot ?

aina tietty iloinen nyrpeen voittaa oli muoto mikä tahan. mut joo,mulle normi painonen tai hieman pyöree kiitos!

• "OI
        fafaa kirjoitti:

"Ennemmin iloinen pullukka,kuin nyrpeä tikku"

miks noi vaihtoehot ?

aina tietty iloinen nyrpeen voittaa oli muoto mikä tahan. mut joo,mulle normi painonen tai hieman pyöree kiitos!

iloista tikkua en vielä ole nähnyt

• Samma här :)

No siis asiahan on nyt näin:"Pitää naisessa olla jotain mistä ottaa kii"... Joo tissit ja lantio.Ja sitäpaitsi, jokainen on kaunis omalla tavallaan. Just the way you are

• muahaahha

"Pitää naisessa olla jotain mistä ottaa kii"... Joo tissit ja lantio."

mjaa sun naises ei sittä tarvii käsii tai jalkoikaan !

• Samma här
        muahaahha kirjoitti:

moi ....... satuimpa nyt unohtaa luetella.

Mä nyt luettelen kaikki : there you have it....hiukset, suuret silmät ja täyteläiset huulet, vielä kädet ja jalatkin ....mulla on sellanen fiilis, että jaksais luetella kaikkii tai ku en oikeen ...
        . wait,.....kaunis. Makes sense to me!

Vähän monimutkaisesti ja kierrelen ja kaarrellen, mutta kuitenkin.

• "OI
        muahaahha kirjoitti:

Ei kai niistä kiinni oteta :-o

• 6578

Mä olen aivan rakastunut naiseen, joka ei ole missin mitoissa, mutta ei mikään valaskaan. Sopivan seksikkäästi pyöreä ja muodokas. Aivan ihana luonteeltaan. Hakisin hänelle kuun taivaalta, jos se vain ois mahdollista. Helvetin seksikäs tapaus!

• eitodellakaan..

Hmmmmmm no myönnettäkööt että ei kyllä kelpaisi ylipainoinen nainen! normipainoinen tai hieman pyöreähkö ehkä mutta ei kyllä todellakaan ylipainoinen, ensinnäkin mun oma elämäntyyli on sen verrana ktiivinen että en kyllä näe edes mahdolliseksi...mut näin se menee,..

• Tatanka

Ei kelpaisi.

• treenattu

Kelpaa, toivon, haluan, mutta mistä löydän? Laittakaa sinkut edes nyt tämän innostamana vaikka treffeille profiili.

• Omena

Kyllä kelpaisi

• ei kiinnosta!

En voi sille mitään, mutta läski ei innosta. Varsinkin kun nuoruusvuodet on takana, on löllö ihra tosi ällöä. Sitä paitsi sen kumppanit on sairaudet ja huono itsetunto. Ei se laihtuminen niin vaikeaa ole.

• Syö tai nai

Miks ihmiset syö enempi kuin kuluttaa?
      Siks varmaan et niiltä puuttuu jotain elämästä. Se oma rakas ...jos tekis mieli syödä niin harrastaisikin sen sijaan seksiä!

• normaali paras

Seksiä, liikuntaa, musiikkia tai mitä hyvänsä. Mun mielestä kans kannattaa hakeutua hoitoon, jos syöminen on ongelma.
        Liikakilot on ihan oikeesti hirveä terveysriski ja tuo mukanaan kaikki sairaudet. Eikä tosiaan ole kaunista.

• vaihtoehto_

Tai liikuntaa.

• 1,5x1,5=2,25

Minua ei haittaa naisen koko tai paino. Eniten tökkivät kaljaa lipittävät ja pelikoneiden äärellä viihtyvät hapannaamaiset HC-lepakot, joiden suurin saavutus elämässä on ollut päästä alepan tai siwan kassaksi.

• gaymehri

Kyllä sitä konsolin äärellä viihtyy mutta en välitä alkoholista tai ole hapannaama...
        Jos joku pyöreä nainen tykkäisi pelata, ni mukaan vain sohvalle viekkuun ;)

Onko sinulla sitten ollut huonoja kokemuksia sellaisten tyttöjen kohdalla?

• easy choice

Normaalipainoisessa naisessa on ihan tarpeeksi muotoja. Ihra ja sairaudet ei kiinnosta.

• Mä ainakin rakastan pyöreitä ja lihaviakin naisia,en missään tapauksessa haluis olla luurangon kanssa. Naisessa pitää olla,mistä ottaa kinni ja kun nukutaan yhdessä ei luut kolise. :) Kun on tyytyväinen ja osaa arvostaa itseään,ei muiden sanomisilla ole mitään väliä. Ei kanata alkaa miettiä mitä muut ajattelee,annetaan muiden kärsiä nälkää dirttiensä kanssa.. En minäkään laiha ole,ja olen ollut 1v naimisissa naisen kanssa,joka oli ihanan pyöreä ja pehmeä. Kamalaahan se olisi,jos kaikki oltaisiin samanlaisia. Tahtoisin tavata pyöreän naisen,koska mulle tärkeämpää on se,mitä päässä on ja tuntee sydämmellään,ehkä jonain päivänä ...

• lovetynnyrit

Senku rakastat tynnyreitä ja semmonen et vaik oot yrittäny et oo onnistu saamaan oikeesti hoikkaa muijaa kiinni. Siel on pikkasen enemmän yrittäjiä. Jotain vikaahan sun maussa täytyy olla kun se noin vääristyny on.

• vääristynyt
        lovetynnyrit kirjoitti:

Senku rakastat tynnyreitä ja semmonen et vaik oot yrittäny et oo onnistu saamaan oikeesti hoikkaa muijaa kiinni. Siel on pikkasen enemmän yrittäjiä. Jotain vikaahan sun maussa täytyy olla kun se noin vääristyny on.

Must tuntuu, että sun asenne on kans yhtä vääristynyt. Ei hoikkuus ole välttämättä tae mihinkään suosioon, onneen tai rakkauteen ihan samalla tavalla kuin ei rahakaan tee välttämättä onnelliseksi (paitsi nää ihqu daa teinix pissikset tietty).

Ulkonäkö on pelkkää kuorta, vaikka kuinka olisit laiha, niin jos sulla korvien välissä ei ole mitään tai sun luonne on vaikea, ilkeä jne. niin ei se ulkonäkö hirveesti siinä pitkälle auta.

Ikinä ei muuten kiinnostais nainen, joka on noin pinnallinen tai kuvittelee, että onnellisuus on pelkästään hoikkuudesta tai rahasta kiinni, no way.

Ja niin, en muuten ole minäkään mikään satakiloinen, mutta silti.

• peace)))))
        vääristynyt kirjoitti:

Must tuntuu, että sun asenne on kans yhtä vääristynyt. Ei hoikkuus ole välttämättä tae mihinkään suosioon, onneen tai rakkauteen ihan samalla tavalla kuin ei rahakaan tee välttämättä onnelliseksi (paitsi nää ihqu daa teinix pissikset tietty).

Ulkonäkö on pelkkää kuorta, vaikka kuinka olisit laiha, niin jos sulla korvien välissä ei ole mitään tai sun luonne on vaikea, ilkeä jne. niin ei se ulkonäkö hirveesti siinä pitkälle auta.

Ikinä ei muuten kiinnostais nainen, joka on noin pinnallinen tai kuvittelee, että onnellisuus on pelkästään hoikkuudesta tai rahasta kiinni, no way.

Ja niin, en muuten ole minäkään mikään satakiloinen, mutta silti.

Kumma juttu ettei mulla oo vaikeeta löytää joku jos haluun vaik oonki tyhjäpää vaik mitä ja nyt kun mä sanoin tän niin mä olin taas ilkee. Mä muuten en oo ilkee ainakaan tarkotuksellisesti. Sulle ulkonäkö merkitsee eri asiaa kun mulle mut mä hyväksyn sun kannan ja toivosin samaa kohtelua takasin.

• Lieppoleena

Minun mitat on 170cm/ 106kg...
      Melko tukeva,mutta kuntoni on yllättävän hyvä!
      Pystyn hengästymättä liikkumaan pitkiäkin matkoja jalan.
      Olen bi.

• älä vaivu epätoivoon

TÄH????? Siis oikeesti???? Tajuat sä et sä oot esim mua vaan pari senttiä pidempi mut painat mua 60 kiloo enemmän!!??? 60 KILOO!!!! 60??!!! Ja oot muka hyvässä kunnossa?? Täh?? 20 metriä sä pystyt kävelee hengästymättä mä veikkaan. Äläkä sano niinq kaikki ylipainoset et tää on kaikki lihasta et tää 3 metrii levee persekin on vaa lihasta lol. Ihan oikeesti mä en haluu loukata sua yhtään mut jotain sun on tehtävä toi sun painos on kaukana oikeesta. Mä luulen et sul ei pelaa aineenvaihdunta kunnolla. Jos nimittäin sun aineenvaihdunta ei pelaa tehokkaasti sä et laihdu niiq pitäis. Mun painoo sun ei pidä tavotella eikä kadehtia liikaa se vaatii sen tason itsekurii et aniharvasta on siihen. Jos sä haluut mä voin antaa sulle vinkkejä hoikkuudesta ja mä puhun oikeesta hoikkuudesta elikkä semmosta mistä kaikki on samaa mieltä. Ai niin mä en muuten usko et sä oot 170 cm meinaan kaikki vähän alle olevat sanoo aina et on 170 cm pitkii. Tiiän ton ku itekin teen tota.

• kasva aikuiseksi
        älä vaivu epätoivoon kirjoitti:

TÄH????? Siis oikeesti???? Tajuat sä et sä oot esim mua vaan pari senttiä pidempi mut painat mua 60 kiloo enemmän!!??? 60 KILOO!!!! 60??!!! Ja oot muka hyvässä kunnossa?? Täh?? 20 metriä sä pystyt kävelee hengästymättä mä veikkaan. Äläkä sano niinq kaikki ylipainoset et tää on kaikki lihasta et tää 3 metrii levee persekin on vaa lihasta lol. Ihan oikeesti mä en haluu loukata sua yhtään mut jotain sun on tehtävä toi sun painos on kaukana oikeesta. Mä luulen et sul ei pelaa aineenvaihdunta kunnolla. Jos nimittäin sun aineenvaihdunta ei pelaa tehokkaasti sä et laihdu niiq pitäis. Mun painoo sun ei pidä tavotella eikä kadehtia liikaa se vaatii sen tason itsekurii et aniharvasta on siihen. Jos sä haluut mä voin antaa sulle vinkkejä hoikkuudesta ja mä puhun oikeesta hoikkuudesta elikkä semmosta mistä kaikki on samaa mieltä. Ai niin mä en muuten usko et sä oot 170 cm meinaan kaikki vähän alle olevat sanoo aina et on 170 cm pitkii. Tiiän ton ku itekin teen tota.

Eli olet 168 cm pitkä ja painat 48 kg. Painoideksin mukaan sinulla on normaalia alhaisempi paino, eli normipainoon sinun pitäisi lihottaa 4,2 kg. Eli lihasta vaan sitten luiden ympärille, ei oo nimittäin kivaa katsottavaa kun luut vain kolisee eikä oo muuta kuin luuranko. Kuulostaa muutenkin tuo tekstisi hieman sanoisinko syömishäiriöisen kirjoittamalta ja hmm.. aika keskenkasvuiselta. Syömishäiriö (olkoot se sitten sairaalloinen laihuus tai lihavuus) on aina merkki psyykkisistä häiriöistä/ongelmista.

• laskin väärin..
        kasva aikuiseksi kirjoitti:

Eli olet 168 cm pitkä ja painat 48 kg. Painoideksin mukaan sinulla on normaalia alhaisempi paino, eli normipainoon sinun pitäisi lihottaa 4,2 kg. Eli lihasta vaan sitten luiden ympärille, ei oo nimittäin kivaa katsottavaa kun luut vain kolisee eikä oo muuta kuin luuranko. Kuulostaa muutenkin tuo tekstisi hieman sanoisinko syömishäiriöisen kirjoittamalta ja hmm.. aika keskenkasvuiselta. Syömishäiriö (olkoot se sitten sairaalloinen laihuus tai lihavuus) on aina merkki psyykkisistä häiriöistä/ongelmista.

Korjaan, siis painat 46 kg ja silloin sulla on merkittävä alipaino, eli olet syömishäiriöinen, mikä tarkoittaa sitä, että hanki apua !

Sun pitäisi lihottaa itsesi 6, 2 kg. Eli nyt sun pääkopassa tuolla korvien välissä ei oo ihan kaikki kunnossa jos sun painoindeksi on 16,3. Veikkaanpa, että sun ruokavalio ei oo kovin terveellinen, kaikki vitamiinit ja hivenaineet pitäisi saada, ettei tule sairauksia...

• kapene joskus

Mä oon 167 cm ja 46 kg tällä hetkellä. Mulla ei oo syömishäiriötä eikä mun luut kolise lol. Itelläs sulla on psyykkinen häiriö ku kuvittelet hoikat syömishäiriöön. Se painoindexi ei muuten kerro yhtään mitään.

• 6 kiloo ihan liikaa
        laskin väärin.. kirjoitti:

Korjaan, siis painat 46 kg ja silloin sulla on merkittävä alipaino, eli olet syömishäiriöinen, mikä tarkoittaa sitä, että hanki apua !

Sun pitäisi lihottaa itsesi 6, 2 kg. Eli nyt sun pääkopassa tuolla korvien välissä ei oo ihan kaikki kunnossa jos sun painoindeksi on 16,3. Veikkaanpa, että sun ruokavalio ei oo kovin terveellinen, kaikki vitamiinit ja hivenaineet pitäisi saada, ettei tule sairauksia...

Mä voin kilon lihota mut en sen enempää elikkä aika ihannepainossa oon. Voin kuule hyvin enkä tarvii ees paljoa unta ja oon silti aamulla virkee. 6 kiloo ois ihan älytön määrä lisää ja joutusin uusimaan vaatteitakin ihan älyttömästi.

• hoikkia vihataan

Minkä takii hoikkuus yhdistetään aina anorexiaan?? Koska se on kateellisten ainoo ase millä lyödä. Se ihailu ärsyttää kun jotkut voi ja näyttää hyviltä. Läskit kostaa meille omat ongelmansa vaik meil ei oo osaa niitten ongelmiin ja sitte syytellään jo et on psyykkisiä ongelmia. Mä en tankkina paljoo huutelis ku tää juttu menee niin et ylipainoset ei oo ite tyytyväisiä itteensä mut hoikat on tyytyväisiä ittensä. Sitte ylipainoset ei oo tyytyväisiä et hoikat on tyytyväisiä itteensä ja sen takii dissaa niitä ja keksii jonku tommosen et oot liian laiha ja sua aletaan nyt pakkosyöttämään lol. Mun saamat vitamiinit on ihan hyvät ja mä syön sitä mistä eniten tykkään elikkä en syö pahanmakusta ruokaa mut se ei tarkota et söisin jotain pullaa lol. Kyllä mä tiiän miten kannattaa syödä eli älä mulle täst aiheesta ala!!!

• ei muuten mut..
        hoikkia vihataan kirjoitti:

Minkä takii hoikkuus yhdistetään aina anorexiaan?? Koska se on kateellisten ainoo ase millä lyödä. Se ihailu ärsyttää kun jotkut voi ja näyttää hyviltä. Läskit kostaa meille omat ongelmansa vaik meil ei oo osaa niitten ongelmiin ja sitte syytellään jo et on psyykkisiä ongelmia. Mä en tankkina paljoo huutelis ku tää juttu menee niin et ylipainoset ei oo ite tyytyväisiä itteensä mut hoikat on tyytyväisiä ittensä. Sitte ylipainoset ei oo tyytyväisiä et hoikat on tyytyväisiä itteensä ja sen takii dissaa niitä ja keksii jonku tommosen et oot liian laiha ja sua aletaan nyt pakkosyöttämään lol. Mun saamat vitamiinit on ihan hyvät ja mä syön sitä mistä eniten tykkään elikkä en syö pahanmakusta ruokaa mut se ei tarkota et söisin jotain pullaa lol. Kyllä mä tiiän miten kannattaa syödä eli älä mulle täst aiheesta ala!!!

Minkähän ikäinen olet..?

• yläasteella lol
        kapene joskus kirjoitti:

Mä oon 167 cm ja 46 kg tällä hetkellä. Mulla ei oo syömishäiriötä eikä mun luut kolise lol. Itelläs sulla on psyykkinen häiriö ku kuvittelet hoikat syömishäiriöön. Se painoindexi ei muuten kerro yhtään mitään.

Sul on vähä lol psyykkine häiriö lol kun sä * lol kuvittelet normipainoset ja terveet kateelliseksi sairaalloisen laihoille lol lol lol. Ihquu hei daa ! Vähän teinix lol lol lol. Ihquuu !

• ihqut housut daa
        6 kiloo ihan liikaa kirjoitti:

Mä voin kilon lihota mut en sen enempää elikkä aika ihannepainossa oon. Voin kuule hyvin enkä tarvii ees paljoa unta ja oon silti aamulla virkee. 6 kiloo ois ihan älytön määrä lisää ja joutusin uusimaan vaatteitakin ihan älyttömästi.

Ho lol lol lol Ihquuu pitäis hankkii muuten uus Hello Kitty paita eikä mahtuis noiihin glitterii legginseihi ku vähä ihquuu lihois silllee niiku ihqusti ! Daa ! Sit pitäis yläasteella ostaa uus ihqu glitterix toppi ja vähän ihquu ku kaikki siel lol olis mulle kateellisiiiii lol lol lol Daa!

• nuku välillä
        ihqut housut daa kirjoitti:

Ho lol lol lol Ihquuu pitäis hankkii muuten uus Hello Kitty paita eikä mahtuis noiihin glitterii legginseihi ku vähä ihquuu lihois silllee niiku ihqusti ! Daa ! Sit pitäis yläasteella ostaa uus ihqu glitterix toppi ja vähän ihquu ku kaikki siel lol olis mulle kateellisiiiii lol lol lol Daa!

Vittu sä oot sekasin!!! Mä kirjottelen tänne tosi harvoin nyt oon kirjotellu ku oon ollu suomessa. Ei mee sulla todellakaan hyvin jos mun kirjottelut sillon tällön ärsyttää noin paljon.

• sano tutti
        yläasteella lol kirjoitti:

Sul on vähä lol psyykkine häiriö lol kun sä * lol kuvittelet normipainoset ja terveet kateelliseksi sairaalloisen laihoille lol lol lol. Ihquu hei daa ! Vähän teinix lol lol lol. Ihquuu !

Sulla se psyykkinen häiriö todellaki on oikeesti lol. Oot sä pikkasen pikkuvanha ja kateellinen sä nyt ainaki oot ja semmosena pysyt.

• katso peiliin
        sano tutti kirjoitti:

Sulla se psyykkinen häiriö todellaki on oikeesti lol. Oot sä pikkasen pikkuvanha ja kateellinen sä nyt ainaki oot ja semmosena pysyt.

Taidat nyt kuvailla juuri huomionkipeätä peilikuvaasi.

• Hyvänen aika !
        nuku välillä kirjoitti:

Vittu sä oot sekasin!!! Mä kirjottelen tänne tosi harvoin nyt oon kirjotellu ku oon ollu suomessa. Ei mee sulla todellakaan hyvin jos mun kirjottelut sillon tällön ärsyttää noin paljon.

Hyvänen aika ! Osasit JOPA kirjoittaa ja tuottaa tekstiä ilman, että siellä on näitä ihqu, daa, teinix ja lol-ilmauksia. Voi, onpa maailman kirjat sekaisin. Ja niin Suomessa ei suomessa. Ootko jo vanhentunut sieltä 5v. tasolta hieman ?

• suunnilleen
        ei muuten mut.. kirjoitti:

Minkähän ikäinen olet..?

Varmaan joku 10v. ADHD. Taitaa nyt vaan ADHD-lääkkeet olla ottamatta.

• noussut hattuun ?
        nuku välillä kirjoitti:

Kuulostais vähän siltä kuin sulle ois noussut siellä ulkomailla hieman kusi päähän..

Ai, niin, kauneus on aina katsojan silmissä. Valitettavasti. Vaikka kuinka pitäisit itseäsi hoikkana, kauniina, suosittuna, tunnettuna, niin joku voi nähdä sinut ihan eri silmin kuin sinä itse..

• NP:atri
        suunnilleen kirjoitti:

Varmaan joku 10v. ADHD. Taitaa nyt vaan ADHD-lääkkeet olla ottamatta.

Kerro miten ADHD tähän liittyy?

• ei talvihattuja enää
        noussut hattuun ? kirjoitti:

Kuulostais vähän siltä kuin sulle ois noussut siellä ulkomailla hieman kusi päähän..

Ai, niin, kauneus on aina katsojan silmissä. Valitettavasti. Vaikka kuinka pitäisit itseäsi hoikkana, kauniina, suosittuna, tunnettuna, niin joku voi nähdä sinut ihan eri silmin kuin sinä itse..

Ihan samanlainen mä omasta mielestäni oon ku ennenki. Vähän oppineempi ai niin enhän mä voi olla ku oon niin tyhmä! Enkä mä oo sanonu kun olevani hoikka ja alkoholi on se mikä nousee edelleen mun päähän! lol. Mut onhan se totta et elän paljon laadukkaampaa ja parempaa elämää ku suomessa voi viettää ja varsinki ku taas on talvi tulossa niin sillon mä kuulemma vasta tajuun sen eron kokonaan.

• oon viiti
        Hyvänen aika ! kirjoitti:

Hyvänen aika ! Osasit JOPA kirjoittaa ja tuottaa tekstiä ilman, että siellä on näitä ihqu, daa, teinix ja lol-ilmauksia. Voi, onpa maailman kirjat sekaisin. Ja niin Suomessa ei suomessa. Ootko jo vanhentunut sieltä 5v. tasolta hieman ?

Ai mä olinki vasta viis kato äippä mun perään siis.

Eli daa ja lol ja äxää ei siis sais käyttää kun sä saat siitä sen sun päänsäryn lol.

Mitäs pahaa mä muuten taas oon tehny ku saan tämmöstä raivoomista osax?? Omasta mielestäni oon ollu ihan kiva kaikille.

• pyydetty on

Sulta mun piti pyytää anteex kun oon välillä niin ajattelematon ja tämmösissä aiheissa oon ehkä liian kärkevä ja jotkut on suuttunu mulle täst aiheesta ennenkin. Elikkä anteex.

• kauas meni
        pyydetty on kirjoitti:

Sulta mun piti pyytää anteex kun oon välillä niin ajattelematon ja tämmösissä aiheissa oon ehkä liian kärkevä ja jotkut on suuttunu mulle täst aiheesta ennenkin. Elikkä anteex.

Mitä tää näin kauas meni?????? Leenalle siis noi pyynnöt.

• Aina yleensä luullaan että,ylipaino tulee tyhmyydestä,samattomuudesta,liikkumattomuudesta tai ylen syönnist jne.
      Asia ei ole aina niin,sillä jotkut lääkkeet,muutkin kuin psyykelääkket lihottavat ja voi olla jokin vamma,joka estää säännöllisen liikunnan.
      Mitä teillä oikein on siellä korvien välissä ??? Ei ylipainoinen ihminen ole tyhmä tai
      Psyykkisesti sairas ,samaton,älkää tuomitko ja huhtitko,ennen kuin tutustutte ihmiseen,sisällä voi olla kultaa.
      MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS,MUTTA PELKKÄÄ SILPPUA SISÄLTÄ.

• t-syitä...

Tää menee taas siihen voi olla sitä sun tätä. Tietty voi olla mutta kyllä se nyt vaan surullisen realistista on että suurin osa katukuvassa nähtävistä ihroista on ihan vaan sitä saamattomuutta ja omalla mässäilyllä aiheutettua. Ihanko kaikilla lihavilla sattuu olee lääkitys ja vamma...
      Usein just kaikki selkäkivut ja polvikivut johtuukin nimenomaan siitä laardista koska ei ole tarkoitettu että ihminen kantaa mukanaan viisikertaista painoa. Esim uiminen on oikein hellä laji kuntoilla. Ja mitä se siihen syömisen määrään liittyy jos ei on kykenemätön urheilemaan. Luulisi silloin energiantarpeenkin olevan vähäisempää..

• Ihmettelen vaan

On totta, että ylipainon mukana voi tulla liitännäissairauksia, mutta on sairauksia, joiden oireena on nimenomaan painonnousu tai-lasku tai nesteen kerääntyminen kroppaan. Eli ihmisten painonnousu voi johtua monesta muustakin tekijästä kuin vain syömisestä tai juomisesta.

• AmberStar

Olen itsekin kurvikas ja verevä, mutta hyvin olen pärjännyt ihmissuhdemaailmassa, itsetunto ratkaisee :)

• Chibi001

Ylipainostani ( 12 kg) huolimatta uskon, että itsetunnon ja itseluottamuksen puutos vaivaa enemmän sosiaalista elämääni kuin kilot, sillä pari ystävääni, jotka ovat minua isompia, pyörittävät sellaista ihmissuhderallia että heikompaa heikottaa ;)

Itselläni on hieman kaksijakoinen suhtautuminen ylipainoon: kiloja voi olla enemmän, mutta sohvaperuna ei kiinnosta. Tykkään liikkua, mutta myös syödä hyvin (joka ei siis todellakaan tarkoita Mäkkärin tarjontaa!!). Joskus isompi säväyttää, joskus taas pienempi.

• Kyllä kelpaisi

Enemmän kiinnostaa mitä on silmien takana.

• minulle myös

Älykkäät, kypsemmät ja lempeät naiset ovat hottiksia;)

• nielurisa

upee toi vaaleempifarkkunen, siis iha jumalattoman kaunis

kelpais, nuo oo lihavia nähnykkä nuo naiset.... pyöreämpiki kelpais

• hottibotti

Nuo kuvan naisethan siis upeita ilmestyksiä! Vaikka ehkä muutama kilo yli ihannepainostaan, niin ei kyllä haittaisi lainkaan. Siis todella näyttäviä ovat ja katsojan huomio kiinnittyy kyllä ihan muuhun kuin kiloihin. Jos on jokin piirre, jota henkilö korostaa, esim. kauniit hiukset tai sirot jalat tms., niin painojutut jäävät välittömästi sivuseikaksi. Olen huomannut että näin useasti on käynytkin. :)

Eli sun pitää etsiä itsestäs joku ulkoinen tai sisäinenkin vahvuus, jota nostat esiin ja korostat voimakkaasti. Luotat vankasti siihen, että muut kiinnittäväkin huomion vaikka hyvään ryhtiin ja uljaaseen olemukseen tai vaikka kauniiseen hymyyn, niin näin tosiaan tapahtuukin.

Kerro meille vielä, kumpaa kuvan naisista muistutat?

• hottibotti

...ja jatkan vielä ed. viestiäni, että olen juuri kuvailemasi kaltainen poikamainen nainen. Jota todella sun kannattaa lähestyä, jos kohdataan! :) Vaikka itse olen urheilullinen ja hoikka vartaloltani, sehän ei missään nimessä tarkoita sitä, että etsisin vain itseni näköistä ihmistä rinnalle. Ajatuskin tuntuu oudolta. Pikemminkin haen pehmeätä ja sensuellia naista, femmeä.

• ...

Kummallinen kysymyksenasettelu.

• ellunormaali

Jos on todella veltto eikä piittaa lainkaan siitä miltä näyttää, on yhtä luotaantyöntävä oli laiha taikka lihava. Ei laihuus automaattisesti tarkoita ahkeraa ja tervettä, eikä pyöreys laiskuutta ja mässäilijää. Laihalla lihakset paljastaa kunnon ja lihavuus on laiskuuden ansiosta jotain jabba the hutin luokkaa eikä muodokkuutta, sitten kun siitä voi jotain päätellä.
      Mielestäni nämä jaottelut on menneet ihan liian pitkälle ja moni itsetyytyväinen ja itsekehussa kieriskelevä itsestään laihana pysyvä henkilö menettää toisten halveksunnallaan elämässään paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      87
      4684
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      72
      2121
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1044
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe