Ootko miettinyt

ja kerro

nyt on aikaa miettiä mitä sä haluat
vaimoa, ystävää, rakastajaa, kotiapulaista

21

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Kaikkea tuota ja paljon muutakin!

• leikityttäis

Olen n ja haluan leikkikaluksi tummahiuksisen komean lihaksikkaan miehen.

• Pääsiäispupu

Kotiapulaista ja lastenhoitajaa :-D

Oikeesti ystävää ja rakastajaa, elämänkumppania, eli aika paljon, kuka lie oletkin, kunhan vastasin.

• :)

minä olen tuota ensimmäistä jo liian kauan ollut.

toiveissa olisi, että saisin olla tuota jälkimmäistä vielä joskus jollekin Ihanalle, sitä e ntiedä kuka hän sitten on, mutta aika näyttää...

• ehkei se halunnut

susta mitään kun joudut täällä kirjoittelemaan.

• leikkityttäis

Haluaisin myös että joku epävarma kirjoittelija, tulee vielä epävarmemmaksi.

• Jos saa kysyä

Mitäs ap itse haluat?

• ¤¤¤¤¤

Siitä pitää ottaa selvää, yleensä kaikki on kummankin kohdalla samassa paketissa jos on tunteet kummallakin mukana.

• Räpiköimään

Jos mulle osuisi, niin syvälle upottaisiin, mahtaisko sieltä edes päästä pinnalle takaisin.

• ¤¤¤¤¤
        Räpiköimään kirjoitti:

Jos mulle osuisi, niin syvälle upottaisiin, mahtaisko sieltä edes päästä pinnalle takaisin.

No ei varmaan kaiken jälkeen. Mihin nyt sitten osuukaan

• *painija*

Sellanen karamellin näköinen nainen painikaveriks, koskaan ei tiedä vaikka painia jatketaan sormukset sormissa myöhemmin.

• minkä näköinen

on "karamellin näköinen"? kuvaileppas vähän!

• ed
        minkä näköinen kirjoitti:

on "karamellin näköinen"? kuvaileppas vähän!

täydellinen

• Näin kyllä unta

Pelkkää seksiä vain aamusta iltaan? Hmmm

• vai niin..
        ed kirjoitti:

täydellinen

no minä en sellainen ainakaan ole... onnea vaan täydellisen näköisen naisen etsintään! toivottavasti myös sisältö merkitsee eikä pelkkä kuori...

t. epätaydellinen nainen

• ed
        vai niin.. kirjoitti:

no minä en sellainen ainakaan ole... onnea vaan täydellisen näköisen naisen etsintään! toivottavasti myös sisältö merkitsee eikä pelkkä kuori...

t. epätaydellinen nainen

Pitää ottaa paperi päältä pois ja vähän maistella, katsotaan sitten: Ei kenenkään tarvitse olla täydellinen.

• confused.
        ed kirjoitti:

Pitää ottaa paperi päältä pois ja vähän maistella, katsotaan sitten: Ei kenenkään tarvitse olla täydellinen.

justhan tossa edellä kaipasit täydellistä, karamellinaista, jonka kanssa painia...

• tekemistä riittää

tota ...ehkä sul on aikaa miettiä ja jahkailla noita haluamisia..mulla ei ole..elän päivän kerrallaan, ja taas menen

• Pikatilaus

jos saa valita niin melkein kaikki kelpaa ja mielummin koko paketti. Mutta yhtä en vaihtaisi, pitää olla henki ja reitti sydämeen ja mieleen. Ai, mutta yks juttu, pitää olla MIES. :)

• minutko tahdot ?

Mä olen MIES,,isolla m..siis ämmällä :)

• ykstuommoinenkiitti
        minutko tahdot ? kirjoitti:

Mä olen MIES,,isolla m..siis ämmällä :)

Joo. Just sut. Yksi tuommoinen, kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe