Tuhannet yritykset, lukemattomat kansalaiset... Yliopistotutkimusta asiasta:
http://www.pankkikriisi.net/tarinat/index.html
Suomen Suurin Ryöstö; 90-Luvun Lama
4
451
Vastaukset
- Lamivuosien Uhritar
Ketku Presidentti Mauno Koivisto(sd) laati keskellä suomalaispoliitikkojen aiheuttamaa lamaa ns Koiviston Konklaavin kanssa keväällä 1995 Presidentin linnassa määräykset oikeudenkäyntejä varten, missä pankki ja lamavelkainen kohtaavat, että pankkien tulee joka tilanteessa voittaa, asiakirjoja saa väärentää, hävittää. Koiviston Konklaavin jäseniä olivat herrat, jotka vieläkin killuvat politiikan huipulla ja huippuviroissa mm oikeuslaitoksessamme!
Sosdemarimuija Tarja Halonen on antanut presidentillisen suojansa Koiviston Konklaavin tekosille, joita ei pääse tutkimaan tai oikeuksiensa perään kyselemään.
14 500 henkilä on thenyt Kelan tilastojen mukaan itsemyurhan 90-luvun vääryyksien keskellä, mutta tämä ei nykypoliitikkojakaan hetkauta, niij on Koiviston koneisto vaikutusvaltianen edelleen.
90-lamavuodet koskettavat edelleen kymmeniätuhansia suomlaisia, koteja, työpaikkoja. - Voi lapset lapset
Ihan hauska ruikutus. Jos ei oteta huomioon noita lukuisia kirjoitusvirheitä jotka paljastavat tämän olevan jonkun lapsen käsialaa.
- Anonyymi
Jos ryöstäjä pääsee hengestään saako siitä saman kuin ihmisen taposta
- Anonyymi
taas on ryöstö edessä 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817