Meille jäi aikoinaan rakennusmiehiltä tuollaista oranssia raksa/maalarinteippiä, jota olen käyttänyt lähes kaikkeen mihin teippiä voi tarvita. se päihittää maalarinteipin mennen tullen, mutta lähtee todella helposti myös irti.
Nyt en kuitenkaan löydä tuota lisää mistään, isot rautakaupat eivät ainakaan tunne sitä. Rullan sisällä lukee Advance AT600, jolla löytyi valmistajan nettisivut: http://www.advancetapes.com/Products/markets/35/page4/111.html
Mistä tätä saisi suomesta?
Mistä oranssia maalarinteippiä (Advance AT6000)
3
245
Vastaukset
- Kokeile myös nittoa
Kuulostaa suojausteipiltä.
Itse olen käyttänyt Nitto merkkistä oranssia teippiä jota saa ainakin Helsingistä Vihdintien ja kehä I:n risteyksen läheisyydessä olevasta firmasta jonka nimeä en nyt muista. Kyseinen firma myy rakennustarvikkeita, lvi putkia yms etupäässä rakennusfirmoille.
Ei ollut edes kallista vaikka on laadukasta.
Joskus erehdyin ostamaan samannäköistä oranssia teippiä rautakaupasta ja se oli laadultaan surkeaa.- 26890
Nittoa rapparit suosittelivat ja hyvin toimi. Eli oranssi Nitto rappausteippi /suojausteippi. Myy ainakin Meltexin myymälät ja Kumuko.
- onkeli
meillä tuotetta myy RTV.....olkaa teippauksessa varovaisia......tai siis suojaus ajassa, sillä teipissä oleva liima tartuu todella lujaan johonkin alustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937