lapset on yh-isän elämä.

sisukas1

Tuntuu et kun lapset on poissa kotoa, että minulla ei ole mtn elämää.(exän vanhemmat halus ottaa pääsiäiseksi lapset)
Kaikki kaveri suhteetki jäi kun ero tuli ja jäin yh- isäksi.
En vain löydä ikäistäni seuraa kyllästynyt bilettämiseen ja muuhun ryppäämiseen. Mistä löytäisin ystävän jolle ei olis bilettäminen niin tärkeää. Elämän arvot muuttuivat kun jäin 2v sitten yh-isäksi.
Ei huvita pitää yhteyttä vanhoihin tuttuihin melkein kaikilla puolisot jotenkin tuntuu että ne säälii minua, luulevat että en ole onnellinen kun ei ole kumppania. Tosi asia on että en ole nyt onnellinen kun lapset on pois kotoa. tunnen yksinäisyyttä, mut ei se saa minua ahdistumaan, kun se ei ole vieras olo tila minulle.
Tälläisina hetkinä tulee mieleen voi kunpa olisi kumppani, jonka kanssa tehdä jtn mukavaa yhdessä.
olisiko teillä jtn vinkkiä mistä voisi löytää yh- isä ystäviä tai kumppania elämään?
Meitä yh- isiä on kuitenkin vähän verrattuna yh-äiteihin.

4

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -pp-

Vaikeahan se on sanoa mistä löytää.. kai siihen kumppaniin törmää kun sitä vähiten odottaa? Ymmärrän kyllä täyin tilantees siinämäärin, että jos lapset ei ole kotona niin todellakin on yksinäistä.. liian hiljaista tms.
      Vielä vaikeampi kysymys missä on kaikki yh-isät... siitä ei ole hajuakaan. Samaa olen miettinyt, koska yh-isä olis varmaankin ainoa joka ymmärtää täysin yh-äidin arkea, ettei se aina ole vaan niin yksinkertaista.
      Mullekin voi laittaa viestiä jos haluat esim kirjotella :) Yleensä iltaisin näpyttelen koneella,tai päikkyjen aikaan (kuten nyt) .. ja tietty välillä voi piipahtaa muutenkin kattomassa työhuoneessa onko tullut jotain mieltäpiristävää :D

• sisukas1

juu. olen 27-vuotias kahden lapsen yh-isä. savosta.
      vapaalla;kun harvoin sitä on ,harrastan liikuntaa, luonnossa liikkumista.
      en polta enkä kyllä pahemmin alkoholiakaan käytä.
      elämän arvoja joita minulla on suvaitsevaisuus, rehellisyys ja oikeuden mukaisuus. minulle voi yleensä puhua asiasta kuin asiasta.
      jos kiinnostuitte viestiä vain sitte kehiin. meneepähän pääsiänenki sitte rattoisammin.

• mmnnjj

Olen myös ollut monta vuotta yksin. Ajattelin aikoinaan ja olen myös elänyt niin että en tarvitse ketään..pärjään yksin. Eilen illalla ihan sattumalta minulle tuli todella suuri kaipuu.. Piehtarioin tunteessa ja ajatuksella läheisyydestä. En tiedä mistä tämä tunne tuli mutta.. ehkä minullekkin sitten joskus on joku jonka kainaloon voin turvautua. Nyt odotan lasta kotiin pyhien jälkeen ja arki taas alkaa joten kaipuu unohtuu ja jää jonnekkin syvälle tajuntaan.

• yh-mammeli

netti on täynnä yh-äitejä :) varsinkin täällä suomi24sessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5025
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4462
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3523
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2331
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      330
      1894
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1786
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe