Tuli kauhian koukuttava halu pistää itsestäkin mitat, kun kaikki muutkin. Itsetuntoni on nääs täysin perseestä, joten arvostelkaa rauhassa.
Oon siis 16v tyttö, 158cm pitkä ja painoa löytyy lähemmäs viiskymmentä (alle kuitenkin)..
Löytyy myös ihan hyväksi kehuttu perse, ja noh, "muotojakin".. Kuppikoko jotain b'n luokkaa.. Eli, ihan kaikilta kysyn, oonko mä normin kokonen teidän mielestä?
Musta tuntuu ett oon kauheen läski, ku vielä näin tappikin..
Tää oon taas näitä.
5
73
Vastaukset
- khjhkjkhjhkjkhjhkj
"Muotoja", lol
- :O
no en ny tiiä jos oot 16 ja painat alle 50 kiloo... Oot ainaki mun mielestä vähä liia laiha :O
- plösö läski
no oot iha normi. verrattuna muhu... :/ ite oon sun pitune :DD ja oon nelkyt kiloo, mut sit kolme vuotta nuorempi. ja mua ärsyttää ku oon läski :///////// mitä mieltä muut ootte? ku ÄRSYTTÄÄ saatanasti ku pullottaa mahasta, ja vaikka kuinka paljo yritän laihuttaa, e i auta :((vihaan ku ooon läski..
- -
.. Ensi sanot alottajaa "normaaliks suhun verrattuna", jonka jälkee ilmotat et painat vähemmän, ja et oot samanpituinen. Sit heti perää "yhtyy oon läski" :Dd wut? Aloittaja on normaali ja sä oot laihempana läski :Dddd
- itsetunto X
:O - kiva kuulla. Siis oikeasti. Mielummin tollasta ku läski nimitttelyy, muttaa.. Umm.
Plösö läski - Musta tuntuu ihan samalta, whatevö iällä xp oon aina pitäny itteeni valaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770