Autojen myyntimäärät eivät sinäänsä ole

åsmå

minulle tärkeitä, mutta koska se monia lukijoista kiinnostaa, niin linkitän:

http://www.teknikensvarld.se/bildgalleri/europas-30-mest-salda-bilar-2011/?p=15#imageView

Euroopan myydyimmät 30 automallia. Kukin voi itse päätellä mitä haluaa.
Oma päätelmäni on, että kun otetaan huomioon koko Euroopan myynti, niin ero Suomen myyntiin on melkoinen.
Samoin käy,kun katsotaan koko maailman myyntiä.

Jos joku haluaa vertailla autojen suosiota, niin kannattaa vertailla niitä markkina-alueita, joilla kyseiset merkit ovat myytävänä.

10

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no sale

Aivan totta,suomen autokauppa yleensäkkin on yks hitu vitussa.Suuret määrät myydään ihan jossain muualla.

• sama jauhanta jatkuu

Eiköhän se suomessa kun asutaan niin kiinnostaa luonnollisesti suomen myynti,åsmååhan aina kiinnostaa JUURI se asia mikä on suotuisa Citroenin kannalta.
        Otetaan nyt vaikka surullisen kuuluisa C5 kun suomessa asutaan ja C5 myynti on mitä on, niin siitä kärsii C5 omistaja,auton haluttavuus automarkkinoilla on heikko eli hyvitys moneen muuhun merkkiin nähden on kehno,voitte väittää tällä palstalla ihan mitä vaan mutyta on helkutin vaikeeta saada käypää hintaa jos vaihtaa C5 muuhun merkkiin,on sitten omaa kokemusta ko asiasta.
        Kun åsmå kirjoitti ton otsikon "autojen myyntimäärät eivät sinäänsä ole MINULLE tärkeitä-oli naurussa pidättelemistä-eiköhän totuus ole åsmå että joka asia mitä suustasi tai kädestäsi lähtee niin sillä tuskin suomen ,euroopan,maailman ja edes tämänpalstan tiimoilla ole paskankaan merkitystä.

• åsmå
        sama jauhanta jatkuu kirjoitti:

Eiköhän se suomessa kun asutaan niin kiinnostaa luonnollisesti suomen myynti,åsmååhan aina kiinnostaa JUURI se asia mikä on suotuisa Citroenin kannalta.
        Otetaan nyt vaikka surullisen kuuluisa C5 kun suomessa asutaan ja C5 myynti on mitä on, niin siitä kärsii C5 omistaja,auton haluttavuus automarkkinoilla on heikko eli hyvitys moneen muuhun merkkiin nähden on kehno,voitte väittää tällä palstalla ihan mitä vaan mutyta on helkutin vaikeeta saada käypää hintaa jos vaihtaa C5 muuhun merkkiin,on sitten omaa kokemusta ko asiasta.
        Kun åsmå kirjoitti ton otsikon "autojen myyntimäärät eivät sinäänsä ole MINULLE tärkeitä-oli naurussa pidättelemistä-eiköhän totuus ole åsmå että joka asia mitä suustasi tai kädestäsi lähtee niin sillä tuskin suomen ,euroopan,maailman ja edes tämänpalstan tiimoilla ole paskankaan merkitystä.

Siinä olet oikeassa, että mielipiteilläni ei ole maailmanlaajuista merkitystä. Kaikessa muussa oletkin sitten väärässä.
        Kirjoituksestasi tulee selvästi ilmi, miten auton ominaisuudet jäävät taka-alalle ja jälleenmyyntiarvo nousee tärkeäksi. Itse ostan auton ajettavaksi ja nautittavaksi.

Itsellä on kokemusta useammankin Citroenin vaihtamisesta uuteen. Olen kysynyt tarjouksia myös muiden merkkien myyjiltä. Veho ei läheskään aina ole tarjonnut vaihdossa parhaiten

Alkupään C5 on todellakin vaikeasti myytävä auto. Halusit esimerkissäsi nostaa esille juuri tämän mallin monista Citroenin malleista. Miksi?

• sama jauh......

Höpö höpö ei se Citroenin ajettavuus nyt niin erikoinen ole esim. TM:n 12/09 vertailun jumbosija jäi Citroenille ja juuri pitkälti huonojen ajo-ominaisuuksien takia.
      Omaakin kokemusta on 2008 mallin Citroen C5:sta jonka vaihdoin 2011 honda Accordiin ja silloin selvisi se että C5 ei todellakaan ollut haluttu vaihtoautona,kyselin myös moneen muuhun merkkiin Audi,Bmw,Vw,Opel,Toyota,Skoda ja sit tää Honda.Lähes poikkeuksetta vaihdan aina eri merkkiin joten ei ole mitään jeesusteluja eri merkkien suhteen,toisin kuin sulla jolla taitaa olla leipä työ tällä palstalla.

• åsmå

Minua miellyttää Citroenin ajettavuus. Citroen on myös erittäin tyylikäs. Minun mielestäni. Turvallinen se on tutkitusti.
      Jos sinä olet eri mieltä, niin ole ihan vapaasti vain. Citroen näyttää kuitenkin kiinnostavan, koska tälle palstalle kirjoitat.
      Mitä sinulle tarjottiin hyvitystä kolme vuotiaasta Citikasta?

• harmi sinänsä

Seuraan monen palstan kirjoituksia,en ole minkään merkin fanaatikko,enkä myöskään ymmärrä miksi Citroen miehet nostavat merkkinsä ajettavuuden ja mukavuuden yli muiden,ajettavuus ei ole sitä lähellekkään ja yhtä mukaviakin autoja löytyy,taitaa vaan olla niin että on levy jäänyt päälle entisaikojen Citroenin kyydeistä(DS).
      Vaihtohyvitys oli 13teuroa alle mitä maksoin ja alle 80tkm ajettu 2,0bensa.Hyvä esim.oli kun tyttäreni vaihtoi 3v aven uuteen väliraha oli 9teuroa samoilla kilometreillä.

• STiMY06

Japanilaisesta 3v vanhasta ja 45tkm ajetusta tippui 1/3 hinnasta kun yritin aikoinaan vaihtaa pois... Kukaan osannut selittää miten täysin huolletusta ja hyvin pidetystä autosta voi muka arvo alentua 15t euroa, mutta näin vain oli autokauppiaat mieltä.

• åsmå

Ajettavuus on makuasia. Minusta Citroen on paras ajaa. Siinä yksi syy, miksi ajan Citikalla. Tiedän monen pitävän enemmän kovasta alustasta. Minä en pidä.
        On se kumma, jos kolme vuotiaasta Avesta hinta on pudonnut vajaan kolmanneksen vaihtohyvityksessä. Autoa eteenpäin myyvä liike ottaa vielä voittoa ja pistää kolmisen tonnia sen päälle, mitä tyttärellesi hyvitti. Näin uuden ja kolme vuotiaan hintaeroksi jää noin 6 tuhatta euroa. aika vähän. Itse en edes harkitsisi käytettyä kyseisessä tilanteessa.
        Olen itse valmis kärsimään taloudellisesti autoa vaihdettaessa, kun saa nauttia autolla ajaessa.

• harmi sinänsä
        åsmå kirjoitti:

Ajettavuus on makuasia. Minusta Citroen on paras ajaa. Siinä yksi syy, miksi ajan Citikalla. Tiedän monen pitävän enemmän kovasta alustasta. Minä en pidä.
        On se kumma, jos kolme vuotiaasta Avesta hinta on pudonnut vajaan kolmanneksen vaihtohyvityksessä. Autoa eteenpäin myyvä liike ottaa vielä voittoa ja pistää kolmisen tonnia sen päälle, mitä tyttärellesi hyvitti. Näin uuden ja kolme vuotiaan hintaeroksi jää noin 6 tuhatta euroa. aika vähän. Itse en edes harkitsisi käytettyä kyseisessä tilanteessa.
        Olen itse valmis kärsimään taloudellisesti autoa vaihdettaessa, kun saa nauttia autolla ajaessa.

niin tämä vaan kertoo sitä miksi moni on valmis vaihtamaan auton 3v välein.Minua henk. koht. kauhistutti toi 13teuron hinnanpudotus.
        Siitä olen kanssasi samaa mieltä että ton aven tapauksessa 3v välein vaihto on ihan siedettävää,varmaan osakseen kertoo myös merkkiuskollisuudesta,aika edullista vaihtaa uuteen jos se nyt koskaan halpaa on toi autojen kanssa pelaaminen.
        Aika näyttää sitten mitä Accordistani saan.
        No en itsekkään pidä mistään kivreki autoista,vaikka Accordissakin on aika jäykkä jousitus,mut siinä toi ulkoinen olemus viehätti silmää.
        Mutta kuten sanoin merkki fanaatikko en ole ja varmaan seuraavaksi taas merkki vaihtuu ehkäpä Volvo S60 tai mikseipä joku muu..aika näyttää

• THP200 tallissa
        harmi sinänsä kirjoitti:

niin tämä vaan kertoo sitä miksi moni on valmis vaihtamaan auton 3v välein.Minua henk. koht. kauhistutti toi 13teuron hinnanpudotus.
        Siitä olen kanssasi samaa mieltä että ton aven tapauksessa 3v välein vaihto on ihan siedettävää,varmaan osakseen kertoo myös merkkiuskollisuudesta,aika edullista vaihtaa uuteen jos se nyt koskaan halpaa on toi autojen kanssa pelaaminen.
        Aika näyttää sitten mitä Accordistani saan.
        No en itsekkään pidä mistään kivreki autoista,vaikka Accordissakin on aika jäykkä jousitus,mut siinä toi ulkoinen olemus viehätti silmää.
        Mutta kuten sanoin merkki fanaatikko en ole ja varmaan seuraavaksi taas merkki vaihtuu ehkäpä Volvo S60 tai mikseipä joku muu..aika näyttää

Sinänsä ei harmita yhtään, mitä mahdollisesti saan n. v. 2015 -2016 DS4 THP200:sta, mutta toivon myös, ettet "sinänsä harmistu" seuraavasta valinnastani, joka voi hyvinkin olla kokoluokkaa ylempänä pörräävä DS5? Maistit on jo otettu ja olin melkoisen otettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe