pikkuketjua hävinnyt kysuyn vain mitä täällää tyapahtuu ,
Eikö löydy polisia joka telkisi lopun ilkivallasta , jota
täällä harastetaamn , tai ei täällä' vbaan ttttttylläpidossa
Täälä omn taas kymmenen
9
<50
Vastaukset
- Eslest ei k.
Kuule, ei ole muuta mahdollisuutta kuin tehdä rikosilmoitus ylläpidon toiminnasta. Minä kyllä mieluummin antaisin mitalin.
- teu.
Elöä viitsi sulla on liikaa sormet pelissä ,.
- teuta
Nä'mä asiat laitetaan ylös ja , otetaan esiin kun tekijä ei ole lahelläkään hävytön mies kun röyhkeesti poistaa ketjuja .
minä tiedämn että mäkin vielä läjhtee .- teu.
Ainakin yksi ketju oli 72 viestiä, jos se petraa Häirikköjen kirjoitusten pois ajoa ok antaa palaa ,
- teu.
teu. kirjoitti:
Ainakin yksi ketju oli 72 viestiä, jos se petraa Häirikköjen kirjoitusten pois ajoa ok antaa palaa ,
Siis tänäpä taahtuneista n.72 , 21.- ja loput vähäisiempiä
joista koskivat jonkoun arkaa kohtaa , ja silleen
- v.d.w-2
teuta, yritä perustella kantasi Jumalaj ja Jeesuksen Omalla Sanalla niin ehkä onnistut saamaan tahtosi läpi... jos opetat Heidän Lakia ja oppeja!
luciferin palveleminen Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä Heitä pilkaten rikollisiksi osoittaen ei tietystikkään saisi tulla edes sinun kirjoituksissa esiin sillä se on törkeää Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamista luciferilaisuutta edustavilta. - su
Olen teutan kanssa samaa mieltä. Täällä on nyt erikoinen seriffi. On se vain niin erikoinen, että örvelö saa jatkaa....onkohan se helvetin hevosmiehen kaveri tää poistaja?
- teu.
Ei , ole se oli aluksi mielinkielin että , saivat minur poikotiin ,
silloin 3-4 pääsiäistä sitten . sen jälkeen on hänkin joutunut .
sulsutumaan tilanteeseen . että hänelle tehtiin kaksi muistutusta
ja nimen omaan toisten pois ajosta , se rauhoitti hiukan .
sitten se seikkä että me olemme ystäviä , rauhitti myös
muuten olisin vaarmaan jo ollut 2-3 kertaa poikotissa ja
sillä lailla asiat etenee , nyt täällä LLL:n paltyalla , Sittenkin
asioita voisi hoitaa paremin ,hissun kissun .
Eipä siinä isosti mitään hänellä on järki kunnossa ja asiat
sujuu , mutyta siihen sarkastisuuteen pitäisi kehittää
jotakin nmäyrenpää lionjaa vai mitä .
- v.d-e3-
Pyrkikää puolustamaan kantanne asiallisesti Jumalan ja Jeesuksen Omall Sanalla toisia haukkumalla ja ennen kaikkea Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaamatta niin kirjoitukset saavat olla esillä!
Onko hitunen sivistystä likaa pyydetty?!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057