Kuulitteko eilen Viidakossa Martinan mölylaulua?

Se oli ihan paras

Revettiin täysin kotona katsoessamme porukalla Viidakkosarjaa kun tämä järjen jättiläisemme alkoi yhtäkkiä laulamaan. Kuvaajakin taisi revetä koska kuvaus loppui kuin seinään. Ei kuultu kuin pari lausetta laulua ja hyvä niin. Epävireisempää käheämpää epämusikaalisempaa laulua ei ole vähän aikaan kuultu. Viidakon eläimet varmasti mylvien juoksivat pakoon. Miksi joku levymoguli ei keksi tehdä huumorilevyä, siihen voisi ottaa yhteen Martinan ja Tuksun? Huumorilevynä voisi jopa myydä.
Huomasitteko, Martina oli kuulemma vaatinut, hänen nimensä alle tulee laittaa artisti, ohjelmassa. Reps ja vielä kerran reps.

17

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh.-.-.-

"Revettiin täysin kotona katsoessamme porukalla Viidakkosarjaa"

"katsoin mieli kiihkeänä yksiössäni yksin kaikkien hylkäämänä sarjaa jossa esiintyy ihminen, jonka elämästä minulle on tullut elossa olon tarkoitus"

• Sakkimatti

Upee lady, hyvä saundi, ainakin parempi mitä itselläni on.
      Kuka laulaa Martsua paremmin? En ainakaan minä. Siksi en voi moittia häntä:)

• Sakkimatti

No toi upee lady oli sitten huumorilla heitetty!

• Sakkimatti

Ei ollutkaan, pakko myöntää, että Martina on kaunis lady!

• Aito Sakkimatti

Yes! Toi oli hauska vaikka varastit mun nimimerkin:( byääähhh :)

• Komediaa

Se oli oikeasti ihan paras! Mieheni oli juuri silloin keittiössä ja itse katsoin sarjaa. Sitten tuli se Marun laulu, miehen silmät revähtivät ja sanoi "ei helllvettii....".

• vertaappa huvikses
    • munat mulle

Minuu iljettiMartti laulaa paremmin ku Tuksu. Tuksu ei laula! Minuu iljetti Martin laulua enempi se munaansa keitetyn tipun syönti.

• viidakon menu yöks

Olet sitä mitä syöt -- elikkä hieno oivallus ohjelman sisällön tekijöiltä tarjota kilpailijoille paikallista herkkua : munaan keitettyä tipua.

• uikku

Laulu oli karseeta, mutta kaikkein kauheinta oli sen kanan kiljuminen ja kirosanojen lateleminen! Kävi niin sääliksi Sussuakin, kun puolikuolleena raahautui vedestä pois, viimeisillä voimillaan niin tämä haahka huutaa pääpunaisena! "Nyt pitää jo jotain tapahtua, v****, saa****, p***! Siinä on niin tunteeton ja voittamisen haluinen nainen, etten ole koskaan nähnyt enkä kuullut vastaavaa!

• voi rassua!

Olikohan sen ihan viisasta mennä tonne viitakkoon... jotenkin tunnen myötähäpeää ohjelmaa kattoessa!

• 15+6

Onko Martina muka sitten joskus tehnyt jotain viisasta? Kyllä hän on julkisuudessa ihan typeryyksiensä takia ja siksi, että ihmiset nauravat tolle. Pakko myöntää, että aina jos käyn lukee näitä viestejä tai Maran blogeja, tajuan miten onnellista oma elämäni onkaan.

• jk

vai iin

• Empatiakyky

Muakin säälitti Susanna! Miten joku voi karjua siinä vieressä, kun toinen raahautuu rantaan aivan nääntyneenä ja parhaansa yrittäneenä? Ei ole ihan normaalia tuollainen tunnekylmyys ja empatiakyvyn puute.

• vauhtia.. vauhtia

Onneksi eivät joutuneet melomaan:D

• Mikä Tolvana

Pahinta oli että Martina itse oli alle keskitasoa siellä Viidakossa, turhanpäiväinen roskaluokan kiroilija joka ei osaa mitään. Miten kehtaa silloin kiroilla toisille, jotka sentään yrittävät, toisin kuin tämä ämmä. Aivan valtavan huono kaikessa, lisäksi huomaamaton hiirulainen kaiken muun ajan paitsi silloin kun skitsoillen kiroaa muille ilman syytä. Miksi muutenkin sillä ei ole hermoja ollenkaan?

• vieläki nauruttaa

Se melominen oli vuoden paras... mailat, Reps*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe