Rakennusalan yrittäjissä kusettajia ja rikollisia

Sivusta seurannut

Rakennusalan yrittäjiksihän alkavat vain ne, jotka eivät kelpaa palkkatyöhön mihinkään oikealle alalle.

Ai miksi eivät kelpaa? Heillähän on verissä vastuun kiertäminen omista virheistä, suoranainen valehtelu ja kaikenlainen asiakkaan kusettaminen. Ei sellaista toimintaa pitkään kateltaisi millään oikealla alalla (rakennusala ei ole oikea ala eikä oikeaa työtä vaan lähinnä kuntouttavaa päivätoimintaa niille jotka eivät oikeasti osaa mitään hyödyllistä) vaan tuollaiset työntekijät potkittaisiin ensimmäisenä pois.

Ei missään oikeissa töissä voi antaa aikataulujen luistaa miten sattuu, tehdä sekundaa kerta toisensa jälkeen tai jäädä selityksettä ilmaantumatta työpaikalle. Vain rakennusalalla on mahdollista, että henkilöillä on alan perustaidot opettelematta vielä vuosikymmenien turaamisen jälkeen. Ja aina mennään vaan uuteen kohteeseen "yrittämään".

Toki poikkeuksiakin on, 99% vaan pilaa sen prosentin maineen.

Missä viipyy Suomen "Huijarirakentajat"-sarja?

19

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bolse

      Onhan näitä nähty. Surkea ammattitaito, olemattomat johtamistaidot, työehtojen kiertelyä, vastuun siirtämistä jne.......

    • Hieno ala on

      30 vuoden aikana olen ollut myös muissa töissä.

      Rakennusalalla kaikki Työnantajat ovat olleet huijareita.
      Muilla aloilla ei yksikään.

      Outoa on.

    • .youtube.c
    • NATSi

      No jo on pojalla jutut, taidat olla itse puistoosaston pääinsinööri eli lajittelet kerätyt tumpit pituuden mukaan uudelleenkäyttöä varten. Ei tuollaisia H-MOILASIA saisi päästää edes ulos ilman saattajaa saatikka sitten nettiin ilman APINA suodatinta koneessa.!!!!!!!!!

    • Aniiv

      Mulla on muutama torninosturi.
      Olen rakennusalan yrittäjä.

      Ostappa itse pari Liebherr Litronicia,
      ja pyörittle sitä parin miljoonan liikevaihdolla.

      Suosittelen, että menet antamaan neuvojasi jonnekin
      toiselle palstalle.

      Suosittelen puistotäti hommia, ettei putoo raksalla mitään päähän.

      Näitä tuttelinatiaisia joku synnyttää jostain kummasta syystä
      aina ajoittain. Olisko niin, että isi otti jouluna humalassa syliin ?
      Nyt kun on päästy nettiin, puretaan kaikki lapsuuden perverssit patoutumat duunareihin, jotka haisevissa työvaatteissan muistuttavat isästä joka kohteli lasta huonosti.

      Hakeudu nyt hyvissä ajoissa hoitoon, ennen kun sinustakin, ja uhreistasi luetaan ikävissä lööpeissä.

      Opettavat siellä vielä prosenttilaskua ja tilastotiedettä.

      (Kirjoitit: Toki poikkeuksiakin on, 99% vaan pilaa sen prosentin maineen)

      • Raksa€/kioski€

        Käräjäoikeuksien pöytäkirjoja lukiessa huomaa että huomattava osa syytetyistä omistaa rakennusalan yrityksen, sen lisäksi monet rakennusalan yrittäjät toimivat kuin rikolliset ikään. Jos esim. yrittäjä pimittää tuhansia €uroja palkkasaatavia työntekijältään ei siitä rapasahda kakkua muutaman €uron kioskiryöstöön nähden juuri mitään.


      • Utelias...

        Mistäs oot rahat saanu tuohon toiminnan alottamiseen. Ihan hycin jos oot duunarina alottanu.


    • Kliffaa hei

      Vai että sivusta seurannut ?

      Olet just sitä porukkaa, joka moittisit isääsäkin, jos olis vaan ehtinyt paikalle
      kun sinua pantiin alulle.

      Olet joko saanut kenkää byggalta, tai timpuri on raiskakannut sinut.

      Muista kuitenkin, että se yömaja jossa vietät yösi, on rakennettu ihan sinua varten.
      Rappari ehkä mietti että, jos duunaan vilä tunnin, se voi olla jollekkin asunto.

      Vanhana STADILAISENA deekuna haluaisin muisuttaa että:

      KANDEE HIFFAA SKAFFAA SNADISTI BISSEE WAPUKS, ETTEI TARVII BLUFFAA ETT' OIS KLIFFAA ::)

    • Kimuranttia

      Valehtelematta voin todeta sen että olen ollut seitsemässä rakennusliikkeessä töissä ja yksi ainoa joukossa on hoitanut palkat kuten laki määrää. Ja tietenkin tällä yhdellä oli erittäin paha persoonallisuus häiriö todella surkean johtamistavan lisäksi. Muuten olisin jäänyt siihen firmaan töihin.

    • nybtvrcx

      kaikki parturit eivät ole huoria, eikä kaikki rakentajat roistoja.

      • Kimuranttia

        Eivät ole. Mutta tuo suhdeluku 6 vs. 1. Kertonee aika paljon.


    • RehtiReino.
      • jupi238

        ÄLKÄÄ VAAN MYYKÖ TALOONNE NÄILLE Rakennusalan ammatilaisille


    • Ompas Mukavaa d

      Olen paljon ollut töissä ja sivusta seurannut organisoitujen rikollisjärjestöjen ja rakennusten toimintaa: Olen jos toista kertaa hakemassa palkkojani palkkaturvasta pomomiehenä. Minua on uhkailtu pulijengin toimesta väkivallalla, kiristety rahaa, jolloin marssin poliisilaitokselle. Toinen ääripään vesikauhunen fanaattinen liiton maalari uhkasi laitaa miehet perään yms venäjän mafiaa, siltä se puhelimessä kuulosti. Oven taakse on siis tulossa vaikka mitä porukkaa, koska heillä on kuulema osoitteeni he pahoinpitelevät minut ja pillkovat ruumiinni neljään ilman suuntaan, jos ei rahaa tule yms. Minä verokortilla ollenssani töissä en voi antaa kenellekkään rahaa, en edes maksa palkkoja. Rakennuksilla ei saa edes työtodistuksia muuten kuin uhkasakoilla.

      • sadfhdbfkjsbdkfj

        Yhtään ihmillillistä ihmistä en ole tavannut, joka osoittaisi rakkautta lähimmäistä kohtaan. "Emme ole rakkaussuhteessa työtovereihimme, voimme kohdella heitä kuin koiria, pidetään kriisipalaveri: Noille kundeille pitää järjestää poisto työmaalta, liiton miesten työt menee." Sosiopaatit, spykopaatit ja luonnehäiriöiset pärjää alalla. Valehehtelu on yleisin tapa ja kaikki pohjautuu mielikuvitusjuttuihin: ei päätä eikä häntää koko paskassa. Minua on monesti syytetty mielikuvitusjuttujen pohjalta vaikka mistä virheitä vaikka ei ole mitään asian kanssa tekemistä. Jostain rupeaa tuntumaan milloin miltäkin sen mukaan mennään.


    • RIVIKENKÄLAATIKKO

      ETENKIN TÄÄLLÄ JOENSUUSSA PUTKIFIRMOJEN YKSI TUNNETTU ALI-
      URAKOITSIJA TÄYSI TUNARI.
      SITTEN VIELÄ VIELÄ KUKKOILEE JA VINOILEE,EIKÄ MYÖNNÄ VIRHEITÄÄN!

    • Näinonaina

      Ollut ja tulee olemaan, hiacella on kiva ajaa ja toiset maksaa.

    • Pablo250

      Onko joku joskus tavannut suht rehellistä rakennusalan yrittäjää?
      Henkilökohtaisesti en...

    • kivipatu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe