POJAT HOI ! ;)

tytsy96

Pari kysymyst pojille
Kuinka tärkee tytön luonne on teille suhtees ulkönäköön?
Tykkääks pojat yhtään romanttisita asioista?
;)

33

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vboy

joo en tykkää ite tytöist mitkä on niiku pojat tai silleen et kiroilee paljon ja on vähän niikun sellassia et '' mitä väliä '' tai silleen et tykkään ilosista tytöistä ite ja tytöistä jotka on yli 145cm pitkiä :DD

• matti94

Miksi 11v poika kommentoi tätä? Kuten sanonta kuuluu ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan, joten jos saat pojan huomion jotenkin muuten kuin ulkonäöllä niin sillois se ei merkkaa enään kovin paljoa. Kyllähän suhteessa pitää olla edes vähän romatiikkaa.

• ghghghghgh

Ja matti94 alkaa pätemään...

• 0_o

ja sinä tajusit olevasi pinnallinen > vitutus

• POIKA14

no ite pidän siitä että luonne on hyvä ja kyllä jokainen tyttöllä on hyvä ulkonäkö ;))
      no jos suhteessa on romantiikkaa niin on se ihan hyvä molemmille

• HelsinkiCityBoy ;)

Riippuu täysin pojasta, jotkut mun kaverit kattoo pelkästään ulkonäköö ja ajattelee seksiä, toiset taas haluaa pitkän romanttisen suhteen :) romanttisuus on seurustelussa pakollista! Ja omasta mielestäni jos et ole niin kovin hyvännäkönen mut tosi mukava ja juttelet paljon ei sil oo välii yhtää. Ja mieluummin ei niin hyvännäkönen ja mukava kun erittäin kaunis, mutta huoramainen..

• tyttö=)=)=)

HelsinkiCityBoy ;) !!! kuinka vanha sä oot ? ;)) njoo toi vaa osu sydämmeen toi sun teksti =) (;

• HelsinkiCityBoy ;)

No, täytän tänä vuonna 16. Hyvä et miellytin jotai tolla tekstillä :)

• potari
        HelsinkiCityBoy ;) kirjoitti:

No, täytän tänä vuonna 16. Hyvä et miellytin jotai tolla tekstillä :)

Se vaan rölläs sua...

• HelsinkiCityBoy ;)
        potari kirjoitti:

Se vaan rölläs sua...

Ei oo mitään väliä jos trollais. En kuitenkaa usko. Tä on netti, ja potari kaikki täällä ei oo niitä jotka esittää toisin ku sinä. Tulin tänne ku mut jätettii ja oon jääny koukkuun :D

• potari

Ei oo mitään väliä jos trollais. En kuitenkaa usko. Tä on netti, ja potari kaikki täällä ei oo niitä jotka esittää toisin ku sinä. Tulin tänne ku mut jätettii ja oon jääny koukkuun :D

Astetta kovempi jätkä. Kalastelee römpsää suoli24:ssa. (Y)

• HelsinkiCityBoy ;)
        potari kirjoitti:

Astetta kovempi jätkä. Kalastelee römpsää suoli24:ssa. (Y)

En oo ikinä harrastanu seksiä ja aion vasta sit ehkä vuoden vakavan seurustelun jälkee... Astetta paskempi wannabe ärsyttäjä. Sori, miks ite pyörit tääl? :)

• potari

En oo ikinä harrastanu seksiä ja aion vasta sit ehkä vuoden vakavan seurustelun jälkee... Astetta paskempi wannabe ärsyttäjä. Sori, miks ite pyörit tääl? :)

Et oo jumalauta tosissas? Tossun alla on hieno olla? Nojoo ethän sä oo tosissas.

Anteeksi, arvioin sinut väärin alkusilmäyksellä, olettekin ihan ammatti troolari. Ja römpsän kalastelija.

• HelsinkiCityBoy ;)
        potari kirjoitti:

Et oo jumalauta tosissas? Tossun alla on hieno olla? Nojoo ethän sä oo tosissas.

Anteeksi, arvioin sinut väärin alkusilmäyksellä, olettekin ihan ammatti troolari. Ja römpsän kalastelija.

Oon tosissani... Ja en tossun alla. En ees seurustele nyt :D eikö ihminen saa olla parisuhteessa rakkauteen ja tunteisiin perustuneena ja ilman seksiä? Helposti pystyy siihe 17-18 vuotiaaks oottaa ilman seksiä. Tietenki voi parin kuulauden seurustelunki jälkee jos menee tosi hyvi. En oo trollaaja. Ei sitä voi koskaan tietää vaikka jäis neitsyys hääyöhön :) seurustelu tähtäimessä avioliitto on vaan niin paljon parempaa ku tähtäimessä seksi. Mielipiteitä on.

• potari

Oon tosissani... Ja en tossun alla. En ees seurustele nyt :D eikö ihminen saa olla parisuhteessa rakkauteen ja tunteisiin perustuneena ja ilman seksiä? Helposti pystyy siihe 17-18 vuotiaaks oottaa ilman seksiä. Tietenki voi parin kuulauden seurustelunki jälkee jos menee tosi hyvi. En oo trollaaja. Ei sitä voi koskaan tietää vaikka jäis neitsyys hääyöhön :) seurustelu tähtäimessä avioliitto on vaan niin paljon parempaa ku tähtäimessä seksi. Mielipiteitä on.

Kyllä sua sit parin vuoden päästä hatuttaa oiken olan takaa...

• HelsinkiCityBoy ;)
        potari kirjoitti:

Kyllä sua sit parin vuoden päästä hatuttaa oiken olan takaa...

Juu varmasti :D

• potari

Juu varmasti :D

Jos on niin tyhmä "mies", että pitää romanttisuudesta, naimisiinmenosta eli tossun alla olemisesta, niin kannattaisi hakeutua lataamoon.

• Mie oon maalta
        potari kirjoitti:

Jos on niin tyhmä "mies", että pitää romanttisuudesta, naimisiinmenosta eli tossun alla olemisesta, niin kannattaisi hakeutua lataamoon.

Siinä olisi lataamot aika täynnä jos kaikki noudattaisi sun neuvoasi...

• potari
        Mie oon maalta kirjoitti:

Siinä olisi lataamot aika täynnä jos kaikki noudattaisi sun neuvoasi...

Ai lissuja?

• HelsinkiCityBoy ;)
        potari kirjoitti:

Tai sitten on vaan mies, mutta uskoo Jeesuksen ja Jumalaan ja hakee loppuelämän kestävää kumppania. Nyt ei tarvii enää ihmetellä potari. Haluun vaan elää elämäni omalla tavalla jonka oon kokenu oikeeks Jumalan silmissä :)

• potari

Tai sitten on vaan mies, mutta uskoo Jeesuksen ja Jumalaan ja hakee loppuelämän kestävää kumppania. Nyt ei tarvii enää ihmetellä potari. Haluun vaan elää elämäni omalla tavalla jonka oon kokenu oikeeks Jumalan silmissä :)

Ah. Toi pelasti. Luulin jo nimittäin että olit tosissas aikaisemmin.

• HelsinkiCityBoy ;)
        potari kirjoitti:

Ah. Toi pelasti. Luulin jo nimittäin että olit tosissas aikaisemmin.

Hanki elämä.

• -

Luonne 70-75 %, ulkonäkö 25-30 %. Näin ainaki mun mielestä.

• potari

Oho matikkanörtti on oikein laskenut.

• potari

Ei eukon tarvii osata kuin kolme asiaa:

1. Tehdä voileipiä.
      2. Ottaa suihin.
      3. Pitää turpansa kiinni muulloin (kuin suikkareissa).

• Msio

85/15 suhde, tykkään ja yritän iteki olla romanttinen

• potari

Jonne vähän tossun alla...

• ChaosMaster

Potari, olet hyvä trollin alku. KEEP IT GOING!

• Ite en aina katso ulkonäköön, ennemmin se on se luonne joka ratkaisee. En katso naisia rintojen tai takapuolen perusteella. Joskus hieman se alkaa ärsyttää, kun vierustoverini on likka, joka pukeutuu toppiin josta rinnat kivasti pulottavat.

Mutta ite pidän näitä hyvinä ulkonäköinä

Hiukset: brunette tai blondi (ei väliä)
      Vatsa: ei mikään langanlaiha muttei mikään betonimyllykään :D
      Takapuoli: en kommentoi
      Silmät: ei oo väliä, kunhan on terveen näköset
      Rinnat: en pidä sillai liian "isoista" koska ne mun mielestä korostaa naista sillai et pojat tulee huutelemaan "ei vittu sul on hienot tissit :DDDDD"

Täs on jotain esimerkkejä jota naisten ulkonäös otan huomioon. Mut vähän vaikea sanoa sun ikäluokkaa varten koska mä oon jo 19 ja sä olet 14v.

• potari

Sinä olet Juhani p*skin trolli ikinä. Et ole ammattimiestä nähnytkään.

• 3hole
        potari kirjoitti:

Sinä olet Juhani p*skin trolli ikinä. Et ole ammattimiestä nähnytkään.

Minun mielestäni naista pannaan vain kolmeen reikään.

• mulOnkiOnki

Eks toi on kylläkin 16 vuotias, eikä 14...?

• Seuraa?

Tottakai luonne tulee ekana. Kaikki muu on vaan plussaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      4990
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3613
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2440
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1520
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1434
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1262
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16
      1132
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1097
    Aihe