Millaiset ovat mahdollisuudet päästä yksin kaksioon vuokralle? Työssäkäyvä olen. Kattooko vuokrafirmat, että yksinasujat menevät automaattisesti yksiöön? Minä kun en mitenkään voi majoittua lemmikkieni takia alle 50 neliön kämppään. Ja oma huone näille on ehdoton.
Onko täällä palstalla ketään, joka olisi päässyt yksin kaksioon? Millä firmoilla tämä olisi mahdollista?
Yksin kaksioon?
KymmenkuntaJaIhminen
3
363
Vastaukset
- -------
Mitä se vuokrafirmoille kuuluu. Kyllä tiedän sata ihmistä, jotka yksin asuvat kaksiossa.
- sossu apuun!
Varmaankaan tarkoitus ei ollut maksaa vuokraa itse... eihän silloin tällaista tarvitsisi kysellä. Siis jotain kaupungin vuokraluukkua tms. ei-markkinahintaista pitäisi saada.
- et silleen
Saathan sää asua yksin vaikka omakotitalossa niin mitä se kellekkään kuuluu? tää on vapaa maa eikä mikään säännöstely kommunisti valtio, luojan kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102