vielä joskus, jossain toisessa ajassa, elämässä tai tässä saan tietää miltä tuntuu tulla tässä maailmassa rakastetuksi. Olen tuntenut vain yksisuuntaisia teitä, jotka johdattavat ja vievät pois, eivätkä koskaan tuo takaisin.
http://youtu.be/4KEEXyRL0qE
Ehkä
6
298
Vastaukset
- OUTSIDER MAN
Totta! Minustakin tuntuu, että olen "syntynyt" väärään maailmaan.
- 366
Jos lukisit viestini täältä ja tunnistaisit, miettisit miksi, niin vastaan:
Kuljet unessa minua vastaan, ja kaikki alkaa alusta kuin häntäänsä nielevä käärme, kaatunut kahdeksikko, kosketus, jota aamukin kadehtii.
http://youtu.be/VerK4zwMRQw - 266
Ihminen on siellä missä on sydän, löydä sydämesi niin löydät itsesi. Jos olet sumussa, sumussa missä näkyvyys peittää horisontin, varpaasi ettet näe kävellä. Sullje silmäsi ja kuvittele sydämesi käteesi. Se sykkii ja kun puristat sitä, tunnet itsesi. Sen takia sinä elät että tuntisit kuinka elämäsi sinua koskettaa. Jokainen asia, jokainen tapahtunut juttu on sisälläsi ja se tekee sinusta sen joka olet.
Sinun pitää tehdä se mikä sinusta tuntuu oikealta ja sumusta ei ole enää väliä.
Anna sydämesi viedä sinua sinne, niiden ihmisten luo jotka antaa sinulle horisontin, kirkkaan taivaan ja tien mikä ei tunne kaistoja.
Ne tiet ei johda minnekään, ne vaan ovat ja pysyvät.
.- Kiitos ajatuksista
Hienosti kirjoitettu, antaa sydämen viedä. Se vaatii paljon rohkeutta ja puhdasmielisyyttä vs. laskelmoivuutta. Se pelottaa mua, mutta tiedän kirkkaina hetkinäni, että se olisi oikea tie. Sydän on niin muualla, onko tämä oikein enää kenellekään. Voin repiä itseni tästä ehkä irti, mutta jäljellä on puolikas, mitä iloa siitä uhrista on loppujen lopuksi kenellekään. Vai onko tämä itsekästä ajattelua??
- 014
Juu ei. Hieno kirjoitus, mutta koska se on kirjoitettu tänne niin valitettavasti joudun sanomaan sulle että niin makaa kuin petaa.
Eikä sitä sääliä jä ymmärrystä kannata hakea kun kerran tietää mitä on tehnyt.- 12
ootko tarkoittanu tän m tai n:lle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834