Ehkä

366

vielä joskus, jossain toisessa ajassa, elämässä tai tässä saan tietää miltä tuntuu tulla tässä maailmassa rakastetuksi. Olen tuntenut vain yksisuuntaisia teitä, jotka johdattavat ja vievät pois, eivätkä koskaan tuo takaisin.

http://youtu.be/4KEEXyRL0qE

6

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OUTSIDER MAN

Totta! Minustakin tuntuu, että olen "syntynyt" väärään maailmaan.

• 366

Jos lukisit viestini täältä ja tunnistaisit, miettisit miksi, niin vastaan:

Kuljet unessa minua vastaan, ja kaikki alkaa alusta kuin häntäänsä nielevä käärme, kaatunut kahdeksikko, kosketus, jota aamukin kadehtii.

http://youtu.be/VerK4zwMRQw

• 266

Ihminen on siellä missä on sydän, löydä sydämesi niin löydät itsesi. Jos olet sumussa, sumussa missä näkyvyys peittää horisontin, varpaasi ettet näe kävellä. Sullje silmäsi ja kuvittele sydämesi käteesi. Se sykkii ja kun puristat sitä, tunnet itsesi. Sen takia sinä elät että tuntisit kuinka elämäsi sinua koskettaa. Jokainen asia, jokainen tapahtunut juttu on sisälläsi ja se tekee sinusta sen joka olet.
      Sinun pitää tehdä se mikä sinusta tuntuu oikealta ja sumusta ei ole enää väliä.
      Anna sydämesi viedä sinua sinne, niiden ihmisten luo jotka antaa sinulle horisontin, kirkkaan taivaan ja tien mikä ei tunne kaistoja.
      Ne tiet ei johda minnekään, ne vaan ovat ja pysyvät.

.

• Kiitos ajatuksista

Hienosti kirjoitettu, antaa sydämen viedä. Se vaatii paljon rohkeutta ja puhdasmielisyyttä vs. laskelmoivuutta. Se pelottaa mua, mutta tiedän kirkkaina hetkinäni, että se olisi oikea tie. Sydän on niin muualla, onko tämä oikein enää kenellekään. Voin repiä itseni tästä ehkä irti, mutta jäljellä on puolikas, mitä iloa siitä uhrista on loppujen lopuksi kenellekään. Vai onko tämä itsekästä ajattelua??

• 014

Juu ei. Hieno kirjoitus, mutta koska se on kirjoitettu tänne niin valitettavasti joudun sanomaan sulle että niin makaa kuin petaa.
      Eikä sitä sääliä jä ymmärrystä kannata hakea kun kerran tietää mitä on tehnyt.

• 12

ootko tarkoittanu tän m tai n:lle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5897
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3455
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2677
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe