Ennustan muutamalle.Terv.Zonette
Zonette22
12
133
Vastaukset
- nainen- 70
No kerrohan minulle miten työasioilleni käy ja näkyykö rakkausrintamalla mitään. eräs mies on minua silloin tällöin pyytänyt ulos olen pari kertaa käynytkin, mutta ei olla edetty mihinkään suuntaan. Raha-asiani on myös solmussa, helpottaako tilanne
- Kesää odotellen
Katsoisitko minulle kulkeeko elämä samaa rataa vai onko jotain muutosta näkyvissä ? kaunis kiitos jos katsot.
- tiuku-90
Hei!
Minulla ongelmia mieheni kanssa, luottamuspulaa jne. Korjaantuvatko ongelmat vai tuleeko ero? Minkälainen aikataulu asioiden kululla mahtaa olla suurinpiirtein? Tälläkin hetkellä ikävä tilanne menossa :/ Kiitos jos vastaat. - love <3
hei zonette :) katsoisitko onko vaakamiehellä ja kaksosnaisella tulevaisuutta yhdessä? :)
- äiti---
tapasin viikko sitten pari vuotta nuoremman miehen baarissa. molemmilla loksahti heti. 4päivän ajan tuli joka ilta luokseni mutta nyt ei enää vastaa yhteydenottooni. ottaako mies minuun yhteyttä vielä vai lopahtiko kiinnostus?
kiitos :) - määsäähää
no eihään tää ollu se ennsustuspalsta? kui sää joka paikaa samaa kirjotat?
- särkynyt..siipi..
elän elämässäni muutos aikaa työpaikkani tulee vaihtumaan tosin en ole vielä päättänyt sitä
minulla on suhde mieheen joka on varattu meillä todella vahvat tunteet
muutin vähän aikaa sitten
ex mieheni on ilmeisesti siarastunut..
olisi kiva jos katsoisit minulle mitä tulevaisuus tuo tullessaan
olen herkkäsielu kirjoitan runoja ja valokuvaan (uusi harrastus)
kiitos etukäteen :) - pörriäinen!!
haluaisin myös tietää miltä näyttää tulevaisuus?minun pitäisi kohtaa alkaa katsella työtä mutta en tosiaan enää tiedä mitä haluan.tämä vuosi on ollut minulle suurta muutosten aikaa.asenteiden,tapojen muodossa.mitä näkyy yleisesti minulle kiitollinen
- Maumiau
Voisitko kertoa minulle tulevasta rakkauselämästäni? Pitkään olen stressannut sitä ja menettänyt toivoni melkein kokonaan. Voisitko myös ennustaa, että mikä ala olisi sopiva minulle? Kiitos todella paljon jo etukäteen :)
- Hädässä
VAikeassa tilanteessa.
- hoplaaaaaaaa
Zonette näköjään ilmoittelee joka palstalla, mutta tulkintoja ei tule. Vai onko samanlainen kuin muutkin, että häneen otetaan yhteyttä ja sitten ilmoittaa että tulkinta maksaa. rehellisyyttä peliin
- odotanvaan
Koska ennustelet ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060