Jos mä kuitenkin tulisin sun päälle, haluaisin, saisinko tulla jos kiltisti pyydän...
En ole liian painava
21
333
Vastaukset
- jos mä nyt vastaan
Nyt oot mun päällä, alahan jumppaamaan ;D
- ap
Ai nytkö jo, ja sinun? No ajattelen että Hän olisi siinä,kun ei näistä voi tietää.
Heilutan villisti lanteitani. - jump jump
ap kirjoitti:
Ai nytkö jo, ja sinun? No ajattelen että Hän olisi siinä,kun ei näistä voi tietää.
Heilutan villisti lanteitani.Käännytkö toisinpäin....että näen kauniin peppusi ja .......ooiihh :P
ja siitä polvillesi.... ja .... no antaa nyt olla :o - ap
jump jump kirjoitti:
Käännytkö toisinpäin....että näen kauniin peppusi ja .......ooiihh :P
ja siitä polvillesi.... ja .... no antaa nyt olla :oHihhiii no johan nyt. :)
- jump jump
ap kirjoitti:
Hihhiii no johan nyt. :)
Eihän :o ...oliko taas värisuora ;)
- jump jump
ap kirjoitti:
Hihhiii no johan nyt. :)
Nyt toi hihhiitys kyllä häiritsee, kenen kanssa tässäkin taas..... ?
- ap
jump jump kirjoitti:
Nyt toi hihhiitys kyllä häiritsee, kenen kanssa tässäkin taas..... ?
Niin, hihitin koska se olisi niin taivaallista ja kutkuttavaa olla hänen käsittelyssä ja lähellään, ihan mieletöntä. Se olisi täyspotti.
- jump jump
ap kirjoitti:
Niin, hihitin koska se olisi niin taivaallista ja kutkuttavaa olla hänen käsittelyssä ja lähellään, ihan mieletöntä. Se olisi täyspotti.
Kuka sellainen hän oikein on, jos täyspottikin vielä...
- ap
jump jump kirjoitti:
Kuka sellainen hän oikein on, jos täyspottikin vielä...
Hän on vaan hän, minun mielestäni oikea He-Man, tummahiuksinen sellainen. ;)
- jumputijump
ap kirjoitti:
Hän on vaan hän, minun mielestäni oikea He-Man, tummahiuksinen sellainen. ;)
Hän on hän ja sinä olet......
- ap
jumputijump kirjoitti:
Hän on hän ja sinä olet......
Minä olen minä, tälläinen tavallinen viaton vaalea ihan kiltti tyttönen, kaurapuuroa en sentäs joka aamu syö ja nukkuisin mielelläni joka aamu pitkään jos se suotaisiin,olen aamu-uninen,mutta siinäkin voidaan tehdä poikkeus tilanteen mukaan ;). Uhhuh...voi mahdoton sentään. :)
- Et kai ?
ap kirjoitti:
Minä olen minä, tälläinen tavallinen viaton vaalea ihan kiltti tyttönen, kaurapuuroa en sentäs joka aamu syö ja nukkuisin mielelläni joka aamu pitkään jos se suotaisiin,olen aamu-uninen,mutta siinäkin voidaan tehdä poikkeus tilanteen mukaan ;). Uhhuh...voi mahdoton sentään. :)
Oletko se vaalea joka jakkaralla.....
- ap
Et kai ? kirjoitti:
Oletko se vaalea joka jakkaralla.....
Nyt meni kyllä ohi, siis mikä jakkara ja missä?
- mikäs sitten...
ap kirjoitti:
Nyt meni kyllä ohi, siis mikä jakkara ja missä?
Millä kirj sun nimes alkaa?
- ap
mikäs sitten... kirjoitti:
Millä kirj sun nimes alkaa?
Miksi haluat tietää sen?
- -------------
ap kirjoitti:
Miksi haluat tietää sen?
Haistan palaneenkäryä taas!
- ap
------------- kirjoitti:
Haistan palaneenkäryä taas!
Voi elämä sentään! Mikähän ihmeen hiillostus tää on oikeen olevinaan...nämä tunteet ovat totta mutta en ala sentäs liian tunnistettavaksi.
- enpä tiedä muuta
ap kirjoitti:
Voi elämä sentään! Mikähän ihmeen hiillostus tää on oikeen olevinaan...nämä tunteet ovat totta mutta en ala sentäs liian tunnistettavaksi.
kuka vois olla.... Ri...?
- vedätit
ap kirjoitti:
sä olet tumma?
Etkö olekin ja haluaisit oikeesti takaa..... - ap
vedätit kirjoitti:
sä olet tumma?
Etkö olekin ja haluaisit oikeesti takaa.....En ole tummahiuksinen, en mustahiuksinen en ruskeahiuksinen en punahiuksinen vaan vaalea, olen aina ollut ja pysyn sellaisena.
- ok
ap kirjoitti:
En ole tummahiuksinen, en mustahiuksinen en ruskeahiuksinen en punahiuksinen vaan vaalea, olen aina ollut ja pysyn sellaisena.
antaa olla nyt.....öitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079