zonette

zonette22

Ennustan muutamalle.Ter.zonette

31

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keväinen aurinko

Hei!
      Erikseen vai ketjuun.... no laitan tähän...

Kevään ja kesän kuvioita kyselisin. Onko mitään mukavaa tiedossa? Entä mieskuvioissa onko muutosta? Kerro millainen mies? Olen vanhempi nainen. Kitos!

• zonette22

Ensimäinen asia joka nous esille Sinulle.Jokin vevoittaa sinua hoitamaan vanhempaa henkilöä ja sen takia joudut rytmitämään työtäsi.Näkyy että tämä kevät menee tämän merkeissä aika pitkälleHänellä on myös jonkinlainen ote sinuun eikä tahtois päästä sinusta irti.Jokin teito on tulossa kotiin liityvässä asiassa muutto ja unelmien toteutuminen jos olet haavellut pitkään.Ja tähän liityy myös mies henkilö johon tulee vavat siteet välillänneJonkun suuremman raha asiuan kanssa joudut olemaan kärsivällinen ja tasapainoitelemaan itsesi kanssa jonkun aikaa.Mutta tämä raha juttu tulee selviämään eikä se ole meno puolella.Näin Zonette

• keväinen aurinko
        zonette22 kirjoitti:

Ensimäinen asia joka nous esille Sinulle.Jokin vevoittaa sinua hoitamaan vanhempaa henkilöä ja sen takia joudut rytmitämään työtäsi.Näkyy että tämä kevät menee tämän merkeissä aika pitkälleHänellä on myös jonkinlainen ote sinuun eikä tahtois päästä sinusta irti.Jokin teito on tulossa kotiin liityvässä asiassa muutto ja unelmien toteutuminen jos olet haavellut pitkään.Ja tähän liityy myös mies henkilö johon tulee vavat siteet välillänneJonkun suuremman raha asiuan kanssa joudut olemaan kärsivällinen ja tasapainoitelemaan itsesi kanssa jonkun aikaa.Mutta tämä raha juttu tulee selviämään eikä se ole meno puolella.Näin Zonette

Onkohan tämä vanhempi henkilö aivan vanha, eli jompikumpi vanhempani vai vain vähän vanhempi minua, eli exäni?
        Muuttamassa en ole minnekään, asun omassa talossa. Mikäs tämä mies on, johon on vahvat siteet? Ei ole mitään miestä.
        En nyt ihan saanut tästä kiinni. Selvennätkö?
        Kiitos!

• minäsekähän

Onko vakavampaa suhdetta näkyvissä? Nouseeko minkälainen mies?

• zonette22

Sinulle nousi työ asiat esille ja siellä joitakin hankaluuksia, älä teeskentele ole oma itsesi.Nään tässä nuoremman mehen joka viestitelee sinulle ja haluaisi kestävämmän suhteen kanssasi.Zonette

• minäsekähän
        zonette22 kirjoitti:

Sinulle nousi työ asiat esille ja siellä joitakin hankaluuksia, älä teeskentele ole oma itsesi.Nään tässä nuoremman mehen joka viestitelee sinulle ja haluaisi kestävämmän suhteen kanssasi.Zonette

Yksi mies viestittelee minulle. Tämä mies, muuttoaikeissa? Minkälainen koti ja alue?

• uteliasvili

Moikka
      Olen kolmikymppinen nainen, vaaka. Ero juuri takana, vielä keskenkin... Mille tulevaisuus näyttää?

Kiitos

• zonette22

Yksi elämän vaihe sykkii loppuaan ja on lähdetävä uusille vesille.Sinua tullaan auttamaan monessakin asiassa ja se on sunulle hyväksi.Tulet tapamaan hyvin merkitäviä ihmisiä menneisyydestäsi jotka olet jo unohtannut mutta he palavaat takaisin nään sinä myös ihmisen joka tulee sinulle merkitsemään hyvin paljon.Jotakin sairauteen liityvää täällä' näkyy mutta kun huolehdit itsestäsi niin selviät siitä.Ole holeti koti sinulla on jossa vihhdyt ja tulet pärjäämään eteen päin elämässä.zonette

• arsinoe

Hei zonette!
      Mitäpä minulle näkyisi lähiaikoihin :)
      Nainen ruskeatukkainen kyselee...

Ihanaa pääsiäistä ja kevään jatkoa!

• Piupau

mitä näät tähän suhteeseen,ollaanko nyt sujut,vai missä mennään???

• Mämmikoura

Rahan puute stressaa välillä kovasti. Olen työtön ja tulot sen mukaiset. Onko mitään helpotusta näkyvissä? Onko minulle näkyvissä työ- tai opiskelupaikkaa?
      Olen myös vajaakuntoinen. Masennusta ja elämän kriisejä korjailen itsessäni.

• minäsekähän

Kysyn tähän jatkokysymyksen, .
      Yksi mies viestittelee minulle. Tämä mies, muuttoaikeissa? Minkälainen koti ja alue?

• utelias mies 47

Kerroppas minunki keväästä.. Parisuhteista ja työstä ?

• lukonsuoja

Hei Zonette! Yks mielenkiintoinen mies soitti tällä viikolla. Soiton syynä eräs tapahtuma, johon voisin osallistua. Tuo mies on ollut ajatuksissani aika paljon. Olen kyllä realisti, enkä odota sen kummempaa, mutta ehkä jokin liikahti mielessäni. Sinkkuilu saisi tältä erää loppua ;) Mitä suhteissani on nyt tapahtumassa? Utelee peiponlaulusta humaltuva herkistelijä. Lämpimät kiitokset!

• Pipsa...

heippa sinulle !!

Onko mies oikea rinnalleni, vai miksi on niin arvoituksellinenn?

Välitän hänestä tosipaljon...

• paasiaistypy

Moi!

näit aiemmin hyvin työasiaani joka toteutui,
      miltä näyttää palaammeko entisen miesystäväni
      kanssa yhteen, ei tästä mitään tuu että jatkaisin
      jonkun toisen kanssa, hänellä on joku mutta
      onko vain välivaihe?
      kannattaako jatkaa jos palaa?
      rakastan häntä ei voi mitään:)

• Heinäkuu 52v

Hei Zonette!
        Katsotko mulle myös mitä tulossa kevät kesä, rakkaus, työ, talous?

• puhunut

Hei Zonette :)
      Katsotko minulle tätä miestä jonka kanssa juuri puhuin puhelimessa? mitä hänestä saat? Onko sopiva minulle? Kertoisitko kaikki mitä hänestä saat "irti"? Vastaathan. Kiitos :)

• ryynimakkis

Hei Zonette,
      Näetkö muutoksia elämääni nyt keväällä tai kesällä?

• vaaleanainen48v

Hei Zonette ja kiitos suomastasi mahdollisuudesta.
      Nyt tuntuu elämä jälleen kerran niin tylsältä... Töitä riittää vaikka tappiin asti mutta jotain puuttuu elämästäni... Olisi niin mukava tuntea rakastavat käsivarret ympärilläni.... Mutta ei....

Näkyykö rakastumisen iloa kasvoillani lähitulevaisuudessa ??

Muustakin katsonnasta olisin kiitollinen .

• nostan

Nostan tätä vain ylemmäksi, jos/toivottavasti vielä palaat tähän.

• kalat-rouva

Zonette...voisitkohan yhtään katsoa minulle..olen 60v, nainen...onko minkäänlaista miessuhdetta näkyvillä, olen eronnut, vapaa, lapset aikuisia...elelen koirani kanssa, jotain vielä kaipailen tässä elämässä, vai onko tämä elämä jo eletty? Kiitos, jos vastaat..

• jos ehdin

jos vielä tänne asti kurkkaat, katsotko ristiverisen naisen kevääseen? Narsistisesta miehestä olen toipumassa, kaikenlisäksi pelkään, että olen raskaana.

• yksin--

tapasin viikko sitten pari vuotta nuoremman miehen baarissa. molemmilla loksahti heti. 4päivän ajan tuli joka ilta luokseni mutta nyt ei enää vastaa yhteydenottooni. ottaako mies minuun yhteyttä vielä vai lopahtiko kiinnostus?

kiitos :)

• Mun.,

Autosta meni rengas voitko katsoa korjaantuuko se itsekseen vai pitääkö sille tehdä jotain.

• Melina R.

Minäkin vielä jonon jatkoksi jos jaksat.Olen tumma, keski-ikäinen , yksin asuva nainen.Olen työni tehnyt,nyt vapaalla,vielä olisi virtaa vaikka mihin, ehkäpä yhteiskunnallisiin asioihin.Olisi myöskin paikka vierelläni vapaana.Olisikohan siihen ketään tulijaa ?Kirjoittelen omaksi ilokseni, onko nähtävillä, että jotain voisi julkaista?Paljon kysymyksiä vastattavaksi,mutta jään toiveikkaana odottamaan.Kiitos.

• koioff

Hei,

Jos vielä ehdit ja jaksat vastata. Mitä näkyy rakkauselämääni? Onko tämä mies kenen kanssa kaukosuhteessa oikea vaihtoehto vai löydänkö jonkun sopivamman? Meidän suhde ei näytä etenevän eikä kärsivällisyys riitä kohta enää odottamaan. Siksi välillä muita vaihtoehtoja mietin.

• PUTKINÄKÖSET

Joskus ihmettelen minkälaisia putkinäköihmisiä te olette kysyjät.

TÄSSÄKIN ZONETTE LUPASI 6 PÄIVÄ VASTATA PÄÄSIÄISENÄ VAPAALLA. MUUTAMALLE NIIN AINA VAA LETKA PITENEE JA ZONETTE TODELLA VASTANNU NIILLE KOLMELLE ELI MUUTAMALLE.

• älä huuda

Mitä tarkoittaa lauseessasi "6 PÄIVÄ" = kuusi päivä? Ystävä hyvä, 6. päivä, ja kirjoitetaan pienillä kirjaimilla. Ei tarvitse huutaa, vaikka pötkönäköinen oletkin. :D

• Daarian-12

Mitä näet tähän raskauteen?ja miten raha ym.huolet helpottavat.Tuleeko miehen kanssa ratkaisu asumis ym.ongelmiin?

• muutamalle

Siis piste asialle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe