Parhaat lisävarusteet M4

M4

Niin että mitkä on teidän mielestä parhaat ja tarpeellisimmat lisävarusteet M4:ään?

9

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipeeveli=D=D)=D)=24

      Etukahva, kranaatinheitin, punapistetähtäin ja siihen sivulle jotaki sotaisaa, mulla on esimerkiks tomahawk-kirves.

      • vai että tomahawk!

        Nyt voit heittää sillä vesilintua


    • Joku

      No kirjota youtubeen:
      EvikeTV-The evike custom "optic thunder" M4
      Siinä sulle "lisä varusteita :P

    • ..........

      Mulle riittää Acog 4x32 sekä vertikaalikahva. Pyrin pitämään aseeni ulkoisesti mahdollisimman yksinkertaisina, jotta asetta on helppo käsitellä ja keskitityn enemmän aseen sisuskaluihin.

      • kyllk

        Riippuu mitä paikkaa pelaat, millainen ase on, keräätkö jtn. settiä jne. Itse suosisin perus etukahva agog yhdistelmää, mutta omaan aseeseen on ilmestynyt kaikkea jännää. Mm lamppu tai laser on hyvä lisä. Varsinkin lamppu jos pelaatte cqb ympäristössä. Bipodit on myös jees, mutta kannattaa nekin jättää pois cqb:ssä


      • ..........
        kyllk kirjoitti:

        Riippuu mitä paikkaa pelaat, millainen ase on, keräätkö jtn. settiä jne. Itse suosisin perus etukahva agog yhdistelmää, mutta omaan aseeseen on ilmestynyt kaikkea jännää. Mm lamppu tai laser on hyvä lisä. Varsinkin lamppu jos pelaatte cqb ympäristössä. Bipodit on myös jees, mutta kannattaa nekin jättää pois cqb:ssä

        Näinhän se pitkälti menee. Itsellä on pari settiä kerätty taisteluvarusteiden osalta, mutta aseen tosiaan pidän tuollaisena kuin edellä mainitsin, yksinkertainen on tyylikästä.

        Isompiin skenaarioihin, kuten Berget, voisi periaatteessa pistää vielä kevyen kranaatinheittimen.


      • Twltbtjajeee
        .......... kirjoitti:

        Näinhän se pitkälti menee. Itsellä on pari settiä kerätty taisteluvarusteiden osalta, mutta aseen tosiaan pidän tuollaisena kuin edellä mainitsin, yksinkertainen on tyylikästä.

        Isompiin skenaarioihin, kuten Berget, voisi periaatteessa pistää vielä kevyen kranaatinheittimen.

        Sellane taitettava v-tuki piipun alle ois kova...


      • kyllk
        Twltbtjajeee kirjoitti:

        Sellane taitettava v-tuki piipun alle ois kova...

        se on bi-pod. Se oikeastaan sopii kaikkiin aseisiin isoista konepistooleista kevytkonekivääriin, mutta juurikin näissä pikkupyssyissä sen pitäisi olla helposti piiloon laitettava ja kevyt. Kuten famasissa. Tarvitsee muissakin aseissa tarkkuutta kuten myös minun mp5dessä, kun se kantaa pidemmälle kuin kaverini muuten vakio m140 vesuri. Mp5 on m100. Siinä on lisäksi siis kiikari ja agog, helpottaa muuten tähtäystä agogilla kun se on korkeammalla. Kiikari auttaa lähinnä 30 matkalla, mutta cqb:hen otan sen aina pois.


      • Se on hienoo. Mikä?
        kyllk kirjoitti:

        se on bi-pod. Se oikeastaan sopii kaikkiin aseisiin isoista konepistooleista kevytkonekivääriin, mutta juurikin näissä pikkupyssyissä sen pitäisi olla helposti piiloon laitettava ja kevyt. Kuten famasissa. Tarvitsee muissakin aseissa tarkkuutta kuten myös minun mp5dessä, kun se kantaa pidemmälle kuin kaverini muuten vakio m140 vesuri. Mp5 on m100. Siinä on lisäksi siis kiikari ja agog, helpottaa muuten tähtäystä agogilla kun se on korkeammalla. Kiikari auttaa lähinnä 30 matkalla, mutta cqb:hen otan sen aina pois.

        SIIS_ Tosi käytännöllihen, acog ja kiikari :Dd PAAASKANMARJAT


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe