Niin että mitkä on teidän mielestä parhaat ja tarpeellisimmat lisävarusteet M4:ään?
Parhaat lisävarusteet M4
9
87
Vastaukset
- eipeeveli=D=D)=D)=24
Etukahva, kranaatinheitin, punapistetähtäin ja siihen sivulle jotaki sotaisaa, mulla on esimerkiks tomahawk-kirves.
- vai että tomahawk!
Nyt voit heittää sillä vesilintua
- Joku
No kirjota youtubeen:
EvikeTV-The evike custom "optic thunder" M4
Siinä sulle "lisä varusteita :P - ..........
Mulle riittää Acog 4x32 sekä vertikaalikahva. Pyrin pitämään aseeni ulkoisesti mahdollisimman yksinkertaisina, jotta asetta on helppo käsitellä ja keskitityn enemmän aseen sisuskaluihin.
- kyllk
Riippuu mitä paikkaa pelaat, millainen ase on, keräätkö jtn. settiä jne. Itse suosisin perus etukahva agog yhdistelmää, mutta omaan aseeseen on ilmestynyt kaikkea jännää. Mm lamppu tai laser on hyvä lisä. Varsinkin lamppu jos pelaatte cqb ympäristössä. Bipodit on myös jees, mutta kannattaa nekin jättää pois cqb:ssä
- ..........
kyllk kirjoitti:
Riippuu mitä paikkaa pelaat, millainen ase on, keräätkö jtn. settiä jne. Itse suosisin perus etukahva agog yhdistelmää, mutta omaan aseeseen on ilmestynyt kaikkea jännää. Mm lamppu tai laser on hyvä lisä. Varsinkin lamppu jos pelaatte cqb ympäristössä. Bipodit on myös jees, mutta kannattaa nekin jättää pois cqb:ssä
Näinhän se pitkälti menee. Itsellä on pari settiä kerätty taisteluvarusteiden osalta, mutta aseen tosiaan pidän tuollaisena kuin edellä mainitsin, yksinkertainen on tyylikästä.
Isompiin skenaarioihin, kuten Berget, voisi periaatteessa pistää vielä kevyen kranaatinheittimen. - Twltbtjajeee
.......... kirjoitti:
Näinhän se pitkälti menee. Itsellä on pari settiä kerätty taisteluvarusteiden osalta, mutta aseen tosiaan pidän tuollaisena kuin edellä mainitsin, yksinkertainen on tyylikästä.
Isompiin skenaarioihin, kuten Berget, voisi periaatteessa pistää vielä kevyen kranaatinheittimen.Sellane taitettava v-tuki piipun alle ois kova...
- kyllk
Twltbtjajeee kirjoitti:
Sellane taitettava v-tuki piipun alle ois kova...
se on bi-pod. Se oikeastaan sopii kaikkiin aseisiin isoista konepistooleista kevytkonekivääriin, mutta juurikin näissä pikkupyssyissä sen pitäisi olla helposti piiloon laitettava ja kevyt. Kuten famasissa. Tarvitsee muissakin aseissa tarkkuutta kuten myös minun mp5dessä, kun se kantaa pidemmälle kuin kaverini muuten vakio m140 vesuri. Mp5 on m100. Siinä on lisäksi siis kiikari ja agog, helpottaa muuten tähtäystä agogilla kun se on korkeammalla. Kiikari auttaa lähinnä 30 matkalla, mutta cqb:hen otan sen aina pois.
- Se on hienoo. Mikä?
kyllk kirjoitti:
se on bi-pod. Se oikeastaan sopii kaikkiin aseisiin isoista konepistooleista kevytkonekivääriin, mutta juurikin näissä pikkupyssyissä sen pitäisi olla helposti piiloon laitettava ja kevyt. Kuten famasissa. Tarvitsee muissakin aseissa tarkkuutta kuten myös minun mp5dessä, kun se kantaa pidemmälle kuin kaverini muuten vakio m140 vesuri. Mp5 on m100. Siinä on lisäksi siis kiikari ja agog, helpottaa muuten tähtäystä agogilla kun se on korkeammalla. Kiikari auttaa lähinnä 30 matkalla, mutta cqb:hen otan sen aina pois.
SIIS_ Tosi käytännöllihen, acog ja kiikari :Dd PAAASKANMARJAT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673