No, tuossahan se asia pääpiirteittäin tulikin.
Enkun esseet on skeidaa.
5
103
Vastaukset
- Tässä totuus
Ikävähän se on tietysti myöntää, ettei vain osaa.
- juu....
No helpompi niitä esseitä on vääntää kuin jotain annettuja lauseita kääntää. Itse pystyy muodostamaan hyvinkin yksinkertaisia lauseita ja vielä, kun kotona saa noita kirjoitelmia vääntää (ainakin meillä paitsi tietty koe erikseen...) niin pystyy noukkimaan sanan, jota ei tiedä niin ihan sanakirjasta. :) Eihän noi nyt mitään laadukkaita ja monimutkaisia kirjoitelmia mulla ole, mutta selvinnytpä oon ainaki viel... :D Ja mäkin oon huono englannissa, jos sä edes olet huono.
- ap.
Itseasias luen englantia pääaineena yliopistossa, joten ei ole kyse siitä että olisin huono. En vain jaksa koska me kirjoitetaan niitä koko ajan -.-
- Aivan selvää
Noin siinä käy, kun valitsee väärän opiskelualan.
- ap.
Aivan selvää kirjoitti:
Noin siinä käy, kun valitsee väärän opiskelualan.
Kiitos mielipiteestäs, kiinnosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481