Oli aika vakava leikkaus OYKS:ssa pari vuotta takaperin. Leikkaus meni ihan ok. Minua ei nukutettu mikä oli tosi mahtava kokemus. Paikallispuudutus oli tosi hieno juttu. Leikkaus kesti lähes neljä tuntia. Sitten osastolla sain morfiinia ja kodeiinia pari päivää. Sitten oisin voinu lähteä kotiin .. vaan eipä päästetty. Aika tuskalliset vuorokaudet piti vietellä .. valvomista aamuyölle asti. Sitte kun muutaman kerran ruinasi niin sai kipu- ja unilääkettä jotta pääsi nukkumaan aamuyöllä. Kotiin pääsin sitte lopultaki. Jälkeen katselin annoksia mitä oli annettu petipotilaalle Oulussa niin ne oli 4*120mg/pv. Lähtötarkastuksessa lekurit sano että ompa sulla ollut vahva lääkitys. Oisko tuo ollut tarpeen kirjoittaa sillä vieläkin tulee tippa linssiin vaikka pitäs vankkana perheen isänä olla. Kodeiini oli 60mg*4/pv *10 pv resepti. Lääkiitys oil vain niin vaimea että kodeiini meni neljässä eli silloin annos oli nuille päiville liian pieni. Sitten menin lekurille ja sain Mirtaa ja Stilboctittia nukkumiseen. Eli kipulääkitystä ei saanut mitä menin hakemaan. Lekuri vaan moitti että olen ylittänyt annostuksen. Käsikauppa apteekista sitte Buranaa 6000mg/pv viikon ajan.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560