Hei keskiyö/Tuntijasi
Olen kuullut sinusta pelkkää hyvää, niimpä ajattelin itse kysäistä sinulta muutamaa asiaa:
Mitä näkisit nuorelle parikymppiselle punapäälle rakkauteen ja rahaan? Paljon myllerystä rakkauselämässä tällä hetkellä, en oikein tiedä mihin suuntaan mennä..
Kiitos! ja oikein ihanaa kevättä sinulle! :)
Keskiyö/Tuntijasi
1
57
Vastaukset
Hei
no sinulle minä näen heti nuoren miehen, joka soittaa kitaraa. hänellä on hieman tavallista pidemmät hiukset, mutta ei kuitenkaan mikään roikkuva kampaus.
tuo mies on hyvä soittaja ja hän voisi päästä pitkällekin musiikillaan.
teillä on mukavaa yhdessä, siinä kohtaa kaksi täysin erilaista maailmaa.
jos et tiedä mihin mennä, älä mene minnekään! odota ja katso mitä sinun luoksesi tulee, sillä lailla minäkin olen pärjännyt elämässäni :-)
ja rahaa tulee sitä mukaa, kun olet valmis siihen sijoittamaan. en nyt tarkoita pörssiosakkeita, vaan sinun omaa panostasi.
olisi mahdollista, että tekisit kahta, jopa kolmeakin työtä yhtaikaa.
keksit pian päämäärään, mihin sinä tarvitset kohtalaisen paljon rahaa ja nopeasti. sitten vain hihat heilumaan, olet kekseliäs ja löydät kyllä tekemistä.
ja oikein hyvää pääsiästä!
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163445Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3873200Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783019Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362849Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582348- 492039
- 941964
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141879Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181869- 571759