ethän välitä minusta,höpötyksistäni, olen aika toope, saisit kyllä paremmankin ihmisen.
Höpötän välillä sellaista hupsua mistä en itsekään ymmärrä mistään mitään, mietin väillä että, hä?. Olen vaan sellainen en voi sille mitään,pahoitteluni.
No mutta parempi olla valopää ja pimee kun täysin sivistynyt kukkahattutäti.
kuule hei
15
162
Vastaukset
- Uunikossua
Siis kumpi: pimee vai valopää? Mitä sä nyt olet höpissyt sitten?
- ap
Pimeä= hullu ja tyhmä.
Valopää= Hölmöjä ideoita saava tai asioita toteuttava.
Kumpaakin yhtälailla. - Hiihaa :-D
ap kirjoitti:
Pimeä= hullu ja tyhmä.
Valopää= Hölmöjä ideoita saava tai asioita toteuttava.
Kumpaakin yhtälailla.Hiihaa
- Ed
Hiihaa :-D kirjoitti:
Hiihaa
Siis ole vaan juuri sellainen, olet varmasti aivan hurjan ihana, kuka lie oletkin.
- ap
Ed kirjoitti:
Siis ole vaan juuri sellainen, olet varmasti aivan hurjan ihana, kuka lie oletkin.
Äääh olen todella huono ottamaan kohteliaisuuksia vastaan, niistä vaivautuu. Mutta kiitos nyt kuitenkin.
- totean vain..
ehkä se on ottanut sen paremman, kun sä kerran täällä häntä ikävöit
- ap
Ehkä niin taitaa olla.
- SIELUNKUMPPANI ; )
Älä siitä välitä kultaseni! Olemme samallaisia "höpöttäjiä"..hihhih! Kiva ja mukava niin.: )
- samatauti
Taitaa vaivata sama tauti täälläkin.
- heads or tail?
Ei oikein ollut päätä eikä häntää tuossa jutussa.
Toivottavasti ilmaiset itseäsi Hänelle vähän paremmin, niin että tulet ymmärretyksi.- ymmärrä jo
no milloinka provoissa olisi ollut?
- .......
No, eiköhän se ole siitä kiinni että täällä ei vaan ei voi puhua suoraan ja esim. mun assosiaatiot on erit eri kokemuspiiristä johtuen kuin jollain toisella.
- pikku-höppänä:)
aapeelle..älä ikinä pahoittele sitä mitä oot..parempi olla se mitä on, eikä yrittää mitään fuulausta, siitä jää kuitenki kiikkiin..
- Kuulen hei...
ole vaan sellainen kuin olet, eläkä muuksi muutu :) tykkään kuitenkin.Niin jos et ole mies, vaan semmoinen vähän erilainen nainen.Mutta pääsiäistä sinne...
- ap
Hyvää pääsiäsitä myös täältä :). Nainen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774