ethän välitä minusta,höpötyksistäni, olen aika toope, saisit kyllä paremmankin ihmisen.
Höpötän välillä sellaista hupsua mistä en itsekään ymmärrä mistään mitään, mietin väillä että, hä?. Olen vaan sellainen en voi sille mitään,pahoitteluni.
No mutta parempi olla valopää ja pimee kun täysin sivistynyt kukkahattutäti.
kuule hei
15
163
Vastaukset
- Uunikossua
Siis kumpi: pimee vai valopää? Mitä sä nyt olet höpissyt sitten?
- ap
Pimeä= hullu ja tyhmä.
Valopää= Hölmöjä ideoita saava tai asioita toteuttava.
Kumpaakin yhtälailla. - Hiihaa :-D
ap kirjoitti:
Pimeä= hullu ja tyhmä.
Valopää= Hölmöjä ideoita saava tai asioita toteuttava.
Kumpaakin yhtälailla.Hiihaa
- Ed
Hiihaa :-D kirjoitti:
Hiihaa
Siis ole vaan juuri sellainen, olet varmasti aivan hurjan ihana, kuka lie oletkin.
- ap
Ed kirjoitti:
Siis ole vaan juuri sellainen, olet varmasti aivan hurjan ihana, kuka lie oletkin.
Äääh olen todella huono ottamaan kohteliaisuuksia vastaan, niistä vaivautuu. Mutta kiitos nyt kuitenkin.
- totean vain..
ehkä se on ottanut sen paremman, kun sä kerran täällä häntä ikävöit
- ap
Ehkä niin taitaa olla.
- SIELUNKUMPPANI ; )
Älä siitä välitä kultaseni! Olemme samallaisia "höpöttäjiä"..hihhih! Kiva ja mukava niin.: )
- samatauti
Taitaa vaivata sama tauti täälläkin.
- heads or tail?
Ei oikein ollut päätä eikä häntää tuossa jutussa.
Toivottavasti ilmaiset itseäsi Hänelle vähän paremmin, niin että tulet ymmärretyksi.- ymmärrä jo
no milloinka provoissa olisi ollut?
- .......
No, eiköhän se ole siitä kiinni että täällä ei vaan ei voi puhua suoraan ja esim. mun assosiaatiot on erit eri kokemuspiiristä johtuen kuin jollain toisella.
- pikku-höppänä:)
aapeelle..älä ikinä pahoittele sitä mitä oot..parempi olla se mitä on, eikä yrittää mitään fuulausta, siitä jää kuitenki kiikkiin..
- Kuulen hei...
ole vaan sellainen kuin olet, eläkä muuksi muutu :) tykkään kuitenkin.Niin jos et ole mies, vaan semmoinen vähän erilainen nainen.Mutta pääsiäistä sinne...
- ap
Hyvää pääsiäsitä myös täältä :). Nainen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296247Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483706Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1502893"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 721292
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11914