Ei voi olla totta. Jos tämän miehen työtehtävä Porvoon jalostamolla jatkuu, niin jossain on vitusti mätää.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/teeren-soidinmenot-paattyivat-julmasti---vartija-nuiji-kuoliaaksi/art-1288460444071.html
Pakko olla savolainen!!
12
321
Vastaukset
- Rambo22
Jos jollain on yhteystietoa niin pistäkää esille, käyn nimittäin hakkaamassa.
- adblue..
Kortelainen on melko yleinen nimi, Lieksasta lähtöisin.
- czxzcxczxczxczx
Tapathan kesällä hyttysiä ja kärpäsiä tuosta vaan. Jäävät vielä usein kitumaan. Miten eroaa? Perustelut kiitos.
- PXXi
adblue.. kirjoitti:
Kortelainen on melko yleinen nimi, Lieksasta lähtöisin.
JoXXXXXson on ihan paikallinen nimi, ja aika yleinen täällä.
- kiähkiäh
czxzcxczxczxczx kirjoitti:
Tapathan kesällä hyttysiä ja kärpäsiä tuosta vaan. Jäävät vielä usein kitumaan. Miten eroaa? Perustelut kiitos.
Tästä vartijasta on tehty rikosilmoitus poliisille teeren tappamisesta. Mene sinä tekemään ilmoitusta tapetusta kärpäsestä.
- bjorvoo
adblue.. kirjoitti:
Kortelainen on melko yleinen nimi, Lieksasta lähtöisin.
Lieksa on pohjois-karjalassa.
- Älytöntä
Kyllä pitää olla älytöntä touhua,jos lintu kerran loukaantu,miksi se olisi pitänyt jättää kitumaan
- kjähkjäh
Ymmärsin että Johansson ajoi tahallaan teeren päälle. Raastuvasta kuuluu.
- metso-ukko
Just näin! Olisko tipu pitänyt viedä päivystykseen vai miten? Ei ole nesteen arvojen mukaista toimintaa..heh,heh!
- järki hoi missä oot
Oikein, kyllä linnun henki on tärkeämpi kuin ihmisen? Toivottavasti teerentappaja saa elinkautisen? Helsingissä ne tyypit jotka poltti ihmisen bussipysäkillä saivat lievän tuomion koska teko ei ollut törkeä? Sillälailla!
Yhtä saat,anan teertä suremaan, noita ammuskelen minäki joka syksy! - mätää on
Tähän se on mennyt , ennen vartijat runkkasivat kaikessa rauhassa väijykopeillaan mutta nyt ne on pakotettu liikkumaan alueella ja näin turhautuminen sitten purkautuu !!
- kjähkjäh
Kuule, kyllä ne runkkaa edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483