on jo märehditty. Niin potkaisi tuolin alta että kolahti.
Minusta tuo Salkkarin hirttäytyminen
30
494
Vastaukset
- tulisilla*
Teit sitten kuitenkin aloituksen aiheesta.
Taitaa sulla olla mielenkiintoa asiaan. - meeriamanda
Soon sorom´moo Salkkareille.... tässäkin vain kokoajan on nuorennettu elämänmenoa, suurin katselijamäärä on kuitenkin jo aikuisissa.
Ei varttuneempaa ihmistä kiinnosta nuortenparien touhut, ja nuoriaparia ei taas kiinnosta Saslkkarit. Omaa kuoppaansa kaivavat, - ...........
olisi saaneet keksiä jotain fiksumpaa, onhan aina toivoa selvitä, tästä olisi saanu todella mielenkiintoisen jatkon kun olisi paljastunu ettei talkkari ajnukkaa kenekää yli,
harmi kun noin sen tekivät,- meeriamanda
Kun sarjan kirjoittajat ovat nuoria, tulos on sen mukaista. Käy kuin saippuasarjalle Kauniit ja Rohkeat... vuosiin en ole enää katsellut.
- henrjii
Nouhau mä näin kerran, kun anoppi katsoi meillä kauniita ja rohkeita, niin prikke forresteri putosi helevetin kuumaan pätsiin, ihan sulaa laavaa, ja kuoli.
Nyt ihme, ja kumma, anoppi oli taas mellillä, ja katseli kauniita/rohkeita, niin eiköhän se forresteri ollut siinä ihan ilmielävänä.- L*
Katsopas, kuinka Ron Moss, alias Ridge Forrester punaisissaan lauleloo ja soitteloo, aikoinaan.
Muistelen muinoin, kun sarjaa katsoin, että kitaran kieltä hyväili hän.
Player - Baby Come Back http://www.youtube.com/watch?v=Hn-enjcgV1o - ei tekisi pahaaa sin
Eihän se sinne kuollutkaan,,, katsoisit enempi niin tietäisit.
- Tosivan tutti
Loppuiko Salkkarit hirttäytyessään? Keveät mullat muistolle.
- Dorotia
Toista oli, kun katottiin Peiton Leisiä 40 vuotta sitten.
- *
Mistähän veneputiikista oli niin paksun köyden ostanut?
Kukahan tulee Pihlajakadulle uudeksi talonmieheksi?
Jollain lailla täysin kornia tehdä itsemurha väärän kuvitelman perusteella. - okkigaam
Eikö teillä ole omaa elämää?
2 Ensimmäistä osaa salkkareista katsoin. Pinna paloi sen Ullan kanssa. Tuollaisia juoruilijoita löytää jok abussipysäkiltä.
Poliisi sarjat on paljon parempia ja harkiten tehty.- huhuuuuu!
Ei ole minulla hankielämää.
Ihmettelen suuresti, kun sarjassa mennään kaikuvaan portaikkoon puhumaan salaisuuksia suureen ääneen. - meeriamanda
Ihan on oikeetakin elämää...on myös telkku jota katselemme, sekin kun kuuluu oikeaan elämään.
Jos sinua ei kiinnosta, älä muita moiti. Tuskin elämäsi on sen laadukkaampaa?
Jokaisella olkoon tapansa.
- meeriamanda
Sairaalassahan nyt on, löydettiin viimehetkellä...Kuinkahan kauan tätäkin taas repostellaan? Kun koneella olen kuulen puheen, kaveri katsoo jokaisen jakson. Uhkasi lopettavansa jos Seppo poistetaan...Nyt ´sivistän´ itseäni Huippumalli haussa ohjelmalla...:)))
- henrjii
joo mä arvasin, että sille käy samoin kiun birkke forresterille
- ??
henrjii kirjoitti:
Onko Rikkekin ollut samoissa hommissa? Onx hän nykyisin naimisissa kumman naisen kanssa, Taylorin vai sen toisen?
- meeriamanda
henrjii kirjoitti:
Muistan tapauksen, Kun Rikelle noin tapahtui...siitä on pikkusen paljon vuosia sitten.
Enkä tiä kuka on nykyisin kenenkäkin kanssa naamiaisissa... katselkoot ketä kiinnostaa.
Hullujahan noi olisi jos Sepon tai Ismon sarjasta poistaisi, ei kai kukaan maksavaa katsojaa lopeta?
- tykään ,,,,,,
ihana kun käsikirjottaja ymmärsi ettei passaa Sepoa tappaa, nyt kaikki selkiintyy, tai jutut muuttuu aina vaan kimuranttisemmaksi.
- ikäraja 8-v
Kaikki hyvin valtakunnassa ja Seppo elää. Minua ärsyttää se mummeli, joka on valvojana ja luurailee Sievisillä. Tottakai hän on sen Severin isoäiti, mutta olisivat valinneet toisen näyttelijän hänen tilalleen.
Toisaalta ohjelmassa on liikaa sellaista, mitä en soisi lapsenlapseni katselevan, eikä vanhemmat annakkaan, mutta, mutta, mutta, on oma tietsikka! Tänään juuri varmistin äidiltään, että he tarkastavat, mitä lapset keskenään katselevat. - ?
ikäraja 8-v kirjoitti:
Kaikki hyvin valtakunnassa ja Seppo elää. Minua ärsyttää se mummeli, joka on valvojana ja luurailee Sievisillä. Tottakai hän on sen Severin isoäiti, mutta olisivat valinneet toisen näyttelijän hänen tilalleen.
Toisaalta ohjelmassa on liikaa sellaista, mitä en soisi lapsenlapseni katselevan, eikä vanhemmat annakkaan, mutta, mutta, mutta, on oma tietsikka! Tänään juuri varmistin äidiltään, että he tarkastavat, mitä lapset keskenään katselevat.Mitä vikaa Riitta Elstelän esiintymisessä on? Näyttelee kuin käsikirjoitus ja ohjaaja sanelevat.
Erikoinenhan oli muistaakseni Aaronkin rooli. - meeriamanda
? kirjoitti:
Mitä vikaa Riitta Elstelän esiintymisessä on? Näyttelee kuin käsikirjoitus ja ohjaaja sanelevat.
Erikoinenhan oli muistaakseni Aaronkin rooli.Johan Sievisen tytär moitiskelee sossutädin perheeseen pesiytymisestä... ja kyllä silloin kun alkoi Aaro / Eero sekoilu se meni minulle ns. yli hilseen. Jotain rääpyä sentään kun sairauksilla mässäillään. Kuten sanoin kuulen, kun kaveri katsoo ko. ohjelmaa kun tässä koneella näpyttelen.
- ?
meeriamanda kirjoitti:
Johan Sievisen tytär moitiskelee sossutädin perheeseen pesiytymisestä... ja kyllä silloin kun alkoi Aaro / Eero sekoilu se meni minulle ns. yli hilseen. Jotain rääpyä sentään kun sairauksilla mässäillään. Kuten sanoin kuulen, kun kaveri katsoo ko. ohjelmaa kun tässä koneella näpyttelen.
Minulla ei ole mennyt pelkästään yli hilseen, vaan loukannut syvästi, kuinka pintaliitoisesti ihmisten suruja, murheita, sairauksia ja kuolemia nykyisissä soopaoopperoissa käsitellään.
Ja aina yleensä kaikki muuttuu entistä ehtoisemmaksi.
Tiedän toki missä kulkee faktan ja fiktion raja. Tarpeeksi moni läheinen on kuollut vaikkapa syöpään, ettei tarvisi rääpiä kaikkea.
Keveät sarjat ansaitsisivat keveät aiheet. Ihan oikeassa elämässä on ihan oikeat surunsa, ainakin minulla ollut ja on. meeriamanda kirjoitti:
Johan Sievisen tytär moitiskelee sossutädin perheeseen pesiytymisestä... ja kyllä silloin kun alkoi Aaro / Eero sekoilu se meni minulle ns. yli hilseen. Jotain rääpyä sentään kun sairauksilla mässäillään. Kuten sanoin kuulen, kun kaveri katsoo ko. ohjelmaa kun tässä koneella näpyttelen.
Äsken tuli uutisissa että salkkareita ollaan tekemässä elokuvaa, ja peräti kauhukuvaa:))
NO tuskin katsson sitäkään.- meeriamanda
? kirjoitti:
Minulla ei ole mennyt pelkästään yli hilseen, vaan loukannut syvästi, kuinka pintaliitoisesti ihmisten suruja, murheita, sairauksia ja kuolemia nykyisissä soopaoopperoissa käsitellään.
Ja aina yleensä kaikki muuttuu entistä ehtoisemmaksi.
Tiedän toki missä kulkee faktan ja fiktion raja. Tarpeeksi moni läheinen on kuollut vaikkapa syöpään, ettei tarvisi rääpiä kaikkea.
Keveät sarjat ansaitsisivat keveät aiheet. Ihan oikeassa elämässä on ihan oikeat surunsa, ainakin minulla ollut ja on.Kirjoititpa juurikin kuin ajattelen. Ymmin täysin ajatuksesi kulun.
- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
Äsken tuli uutisissa että salkkareita ollaan tekemässä elokuvaa, ja peräti kauhukuvaa:))
NO tuskin katsson sitäkään.Tulee mieleen Tuurin Kyläkaupan ...iskumainos..käänteisesti, juuei jää minultakin. :))
- ikäraja 8-v
? kirjoitti:
Mitä vikaa Riitta Elstelän esiintymisessä on? Näyttelee kuin käsikirjoitus ja ohjaaja sanelevat.
Erikoinenhan oli muistaakseni Aaronkin rooli.Valitsimpa huonon nimmarin, koska ikäraja taitaa olla 9-v ja Sepon "kuollessa" enemmän, mutta ei tarpeeksi minun mielestä.
Hölmöhän minä olen, kun olen jäänyt "koukkuun" moiseen ohjelmaan, mutta se alkoi muistaakseni jonkun mummon kuolemalla ja minua jäi kiinnostamaan, kuinka siinä sitten käykään? Hassua on, että voin katsoa kesän uusinnatkin, koska en muista puoliakaan ja nythän on pelastus, kun uusinta eilisestä tulee AVA:lta ja voi tavallaan katsoa kaksi jaksoa peräkkäin.
Onneksi olen päässyt näistä; Kauniit ja Rohkeat, Emmerdale, ja mitä niitä nyt onkaan?
Siis Riitta Elstelä on tämä mummeli? En viitsi googlata, mutta onko "tanssii Tähtien kanssa" Elstelän äiti? Nythän minä voin jo häntä sietää.
Hän on vain muistuttanut jotain joskus tuntemaani inhottavaa naista, joten automaattisesti aloin inhota häntä, vaikka osansa olisi ollut mikä tahansa.
Tänäänhän se ratkeaa, siis juuri nyt! - **
ikäraja 8-v kirjoitti:
Valitsimpa huonon nimmarin, koska ikäraja taitaa olla 9-v ja Sepon "kuollessa" enemmän, mutta ei tarpeeksi minun mielestä.
Hölmöhän minä olen, kun olen jäänyt "koukkuun" moiseen ohjelmaan, mutta se alkoi muistaakseni jonkun mummon kuolemalla ja minua jäi kiinnostamaan, kuinka siinä sitten käykään? Hassua on, että voin katsoa kesän uusinnatkin, koska en muista puoliakaan ja nythän on pelastus, kun uusinta eilisestä tulee AVA:lta ja voi tavallaan katsoa kaksi jaksoa peräkkäin.
Onneksi olen päässyt näistä; Kauniit ja Rohkeat, Emmerdale, ja mitä niitä nyt onkaan?
Siis Riitta Elstelä on tämä mummeli? En viitsi googlata, mutta onko "tanssii Tähtien kanssa" Elstelän äiti? Nythän minä voin jo häntä sietää.
Hän on vain muistuttanut jotain joskus tuntemaani inhottavaa naista, joten automaattisesti aloin inhota häntä, vaikka osansa olisi ollut mikä tahansa.
Tänäänhän se ratkeaa, siis juuri nyt!Siskoksia ovat. Riitta 3 vuotta Kristiinaa iäkkäämpi.
- leilei.
ikäraja 8-v kirjoitti:
Valitsimpa huonon nimmarin, koska ikäraja taitaa olla 9-v ja Sepon "kuollessa" enemmän, mutta ei tarpeeksi minun mielestä.
Tänäänhän se ratkeaa, siis juuri nyt!@ ikäraja 8-v
Minäkin sain karistettua itseni Kaunareista jo ikiajat sitten. Loppui kuin seinään ilman vieroitusoireita, eikä ole ollut ikävä.
Minusta Kristiina Elstelä ja Pate Mustajärvi ovat kuin kaksi marjaa.
Onkohan sitten tuo "mummeli" Eero/Aaron äiti? - ikäraja 8-v
** kirjoitti:
Siskoksia ovat. Riitta 3 vuotta Kristiinaa iäkkäämpi.
Siskoksia!?? Eipä uskoisi ja 3-v vain ikäeroa!? leileillekin vastaisin, että tietenkin on Eeron ja Aaron äiti, joten siis Severin mummi. Siksi hän siellä luurailee.
Minun kaikkien ohjelmien katseluun muuten nykyisin vaikuttaa, että henkilöt ovat suomenkielisiä. Niin hyvä, kun esim. Herculet Poirot onkin, niin sekoan aina nimissä, kuka teki missä ja mikä teki kussa. Katsonkin yleensä vain lopun puolikkaan, kun Poirot selvittää rikoksen.
Hyvät ja Huonot uutiset on mielestäni mukava. Harmi, että tulee Helsingin herrojen kanssa samaan aikaan, vaikka molemmathan tulee myös uusintoina. Tuomas Kyrönkin kirjoja piti käydä lainaamassa. Onhan noita Englantilaisia sarjoja muutama mukava joita joskus katselenkin.
Paljon olen luopunut telkkarista, sillä on niinpaljon mielenkiintoisia kirjoja, joilla voi paikata kouluaikojen tietoja, joista en todellakaan muista kuin luku- ja kirjoitustaidon. Laskeakkaan ei tarvitse, kun on nykyisin nämä koneet, mutta työelämässä kyllä tuli tutuksi debet ja kredit.
Taitaa muuten jäädä nykynuorisolla nekin johonkin katveeseen, kun velkakierteeseen joutuvat.
- virva-tuulia***
Salkkareita en ole katsellut ihan alusta asti, koska työssäni oli iltavuoroja, en olisi päässyt ns kärrylle tapahtumista. Kaunarit, Kotikatu, Emerdalekin olivat silloin samasta syystä seuraamatta.
Salkkareita ja Emerdalea olen seurannut nykyisin aina kun olen vain sattunut kotona siihen aikaan olemaan. Kotikatuakin silloin tällöin.
Oikeastaan arvasin Anni-tätiä näyttelevän Severin mummoksi silloin kun hän niin mielellään luki sille Eeron kirjoittamaa satukirjaa ja oli niin kiinnostunut Severistä. Hoitikin sitä mielellään.
Tänään Hänen ilmeensä paljasti sen viimein kun Lasse sanoi Severin sukunimeksi Sievisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1461100- 511092
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601055Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44807Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55788Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo69785Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54735Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54720KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32652