Paras kauneushoitola

frendoma

Taitava nyppimään kulmia ja värjäämään toivotun värisiksi, mustapäät varsinki mun ongelma.. eli niihinki hyvät hoidot halvat ja kestävät manikyyrit.

Löytyykö? Kokemuksia? (:

44

18279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • High way one!

Muakin nyppii ja lujaa!

• Anonyymi

Sulla on väärä kosmetologi.

• geegeedee
    • Juhgat

Goalaksessa kosmetologi Katri on erittäin taitava. On rauhallinen ja ystävällinen, suosittelen!

• terrttuuu

Kävin vastikään Kauneushoitola Beauty Alpissa, todella hyvää palvelua ja ottaa asiakkaiden tarpeet huomioon! Aijon käydä toistekki kasvohoidossa!

• Tein virheen

ja erehdyin menemään kauneuskeskus Lumikkiin. Joulun alla ajattelin rentoutua kasvohoidolla, pahan mielen sain. Siellä oli vanhempi kosmetologinainen, jolla ei ollut minkäänlaisia asiakaspalvelutaitoja. Törkeää käytöstä suoraan sanottuna. Ei edes tervehtinyt. Alkoi valittamaan minulle kuulumattomista asioista.

Olin vähällä vetäistä takin niskaani ja jättää kasvohoidot sikseen. En ole töykeämpään käytökseen törmännyt, enkä oikein ymmärtänyt mikä hänellä oli ongelmana. Mutta selväksi tuli että siihen hoitolaan ei ollut asiakas tervetullut. Kyllä oli hankala elämä sillä emännällä. No enpähän enää jalallani astu siihen paikkaan. Että tämä oli minun tuore kokemukseni!

• myös käynyt

Kyseinen nainen taitaa olla itse paikan omistaja.

• näin täällä
        myös käynyt kirjoitti:

Kyseinen nainen taitaa olla itse paikan omistaja.

^Onpas omituista, minä taasen sain Lumikista luottokosmetologin. Ihoni voi erittäin hyvin hoitojen ja varsinkin hyvien tuotteiden avulla. Hyvä juttu.

• Hehkuvaihoinen

Olen käynyt Lumikissa. Asiallinen ja asiantunteva paikka. Iäkkäämpi rouva on ystävällinen ja mielestäni taitava. Nuoret kosmetolgit siistejä toisin kuin esim kosmetologikoululla.

• Pettynytasiakas

Lumikissa minäkin saanut todella töykeää palvelua! Juuri tämä vanhempi nainen pahalla päällä ja tiuskinut nuoremmille työntekijöilleen.. Ei tullut ollenkaan tervetullut olo ☹️️

• oululainen1

Kauneuskeskus lumikin omistaja sai myös minun päiväni pilattua.

• oululainen2

Sama täällä, kierrän kyllä puljun kaukaa tänä päivänä.

• Inhottavaa
        Pettynytasiakas kirjoitti:

Lumikissa minäkin saanut todella töykeää palvelua! Juuri tämä vanhempi nainen pahalla päällä ja tiuskinut nuoremmille työntekijöilleen.. Ei tullut ollenkaan tervetullut olo ☹️️

Minä olen myös joutunut 2 eri kertaa asiakkaana olemaan, kun nuori kosmetologi palvellut ja tää omistaja tullut hänen niskaan hengittään ja erittäin ilkeästi huomauttanut työntekijälle jostain (tyyliin, olethan varma että tämä tuote on asiakkaalle oikea tms.). Mielestäni halventavaa asiakkaan kuullen epäröidä oman työntekijän taitoa. Toiseksee, jola kerta olen ollut tähän nuoreen tyytyväinen ja hän on osannut kyllä neuvoa.

Kiinnittänyt vuosien varrella huomion et melko tiuhaa vaihtuvat, hyvä et 6kk pysyy kun jo uus/uudet henkilöt. Nämä kaks kokemusta ja vaihtuvuus kertoo ettei pakassa ole hyvä työyhteisö. Ilmeisesti omistaja heille ilkeä ja piikittelee, vaikka hän yksinään palvellessa kyllä on suhtasiallinen.

Olen kuitenkin pettynyt työntekijöiden kohteluun ja jättänyt tämän paikan jo vuosia sitten pois. En halua rahojani tuhlata tuommoiseen paikkaan, jossa työntekijöitä arvostellaan ja nöyryytetään asiakkaan kuullen.

• frfrfrfrfrfrfrfrfrfr

..käykää naiset suihkussa päivittäin,sauna 2-4x viikossa.tupakki ja rasv aruuat pois.alkoholi kans pois.ulkoilkaa päivittäin ainakin 1 tunti.antakaa miehenne köyriä 3x viikko,ainakin..ottakaa mallia hanna-maria seppälästä,mette mannosesta,ym kauniista naisista...ja kiroilua saisitte myös vähentää.näillä ohjeilla ei tarvi kosmetolookeilla juosta.ja olkaa hyät naiset naisen näköisiä,ts antakaa tukan olla pitkä,ne rumat kynityt ,kananperseet jättäkää sen kampaajan murheeksi...

• eeerin

ja lessun lässyn, suksi peräreikään haiseva dorka.

• Anonyymi

Ja miten tämä kirjoitus liittyi kauneushoitolan palveluihin??? Kyllä Hanna-Marikin käy itseään hoidattamassa,liika saunominen kuivattaa ihoa, miten se saunominen vaikuttaa ihon epäpuhtauksien poistoon, ei ne siellä poistu, liikuntaa voi harrastaa vaikka hoitaakin itseään.Monen miehenkin olisi hyvä Kosmetologilla käydä niin miellyttäisi naisen katsetta enemmän.

• Anonyymi

Eipä auta suihkut. Ei hyvä ruokavalio. En tupakoi enkä juo. Muutenkin olen siisti. Minulla tulee piniä "poukamia" etenkinposkiin. Tähän minulla on perinnöllinen taipumus. Ihon uusiutuessa kuolleet ihosolut kertyvät karvajuuren ympärille ja paakkuuntuu. Sopiva ihovoide ja ihon kuorinta auttavat. Joten se siitä sinun ohjeistasi.

• Anonyymi

Aivan näin frfrfrfr. Olet aivan oikeassa. Näin olen elänyt ja aika hyvältä näyttää. Tää hyvältä näyttää......siltikin pitää käydä ihohoidossa ainakin yhden kerran vuodessa, niin näyttää vielä paremmalta. Tää hyvältä näyttää.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miten tämä kirjoitus liittyi kauneushoitolan palveluihin??? Kyllä Hanna-Marikin käy itseään hoidattamassa,liika saunominen kuivattaa ihoa, miten se saunominen vaikuttaa ihon epäpuhtauksien poistoon, ei ne siellä poistu, liikuntaa voi harrastaa vaikka hoitaakin itseään.Monen miehenkin olisi hyvä Kosmetologilla käydä niin miellyttäisi naisen katsetta enemmän.

Ja millähän rahalla?

• Pettynytasiakas

Myös BellaHelenan omistaja todella töykeä jopa äksy. Ajat myöhässä. Ja paikan siisteydestä saa kyllä toisen käsityksen verkkosivujen kautta. En voi suositella.
      Kosmetologi ystäväni kävi suihkurusketuksessa kyseisessä paikassa. Aivan kamalaa jälkeä! Ja kuinka liike kehtaa mainostaa ammattitaitoa. Mutta sanonpahan vaan että varauskirjassa näkyy.

• Ailag

Itse kävin myös kyseisessä hoitolassa ja olin todella pettynyt 😔 nyt olen käynyt uudessa Kauneushoitola Milajassa ja oli ihanat hoidot, kaunis ja siistit tilat 💜

• Hymyleena

Itse kävin myös kyseisessä hoitolassa ja olin todella pettynyt! 😔Nyt olen käynyt uudessa Kauneushoitola Milajassa ja olen ollut tyytyväinen. Siistit ja kauniit tilat ja ihanat hoidot 💜

• ASDFGH123--

Kävin BellaHelenassa kulmakarvojen kestopigmentoinnissa ja maksoin siitä yli 300 euroa. Se arpeutui heti ja irtosi kokonaan kahdessa päivässä. Toinen kauneushoitola arvioi, että siitä olisi voinut jäädä pysyvä arpi. Vähän vaarallista touhua, kun kyse on niin näkyvästä paikasta kuin kasvoista.

• Samape

Kulmien kestopigmentoinnista syntyy aina rupia jotka irtoaa.. Tottakai kun ihon alle mennään! Tämän takia hintaan kuuluu yleensä aina myös vahvistuskerta. Sen tiedän että ainakin muilla on kestopigmentoinnista ko. paikassa vain hyviä kokemuksia. :) arpia ei pigmentoinnista jää ellei ole todella asiansa osaamaton tekijä kyseessä.

• Hymyleena

Itse kävin myös kyseisessä Bellahelena hoitolassa ja olin todella pettynyt! 😔Nyt olen käynyt uudessa Kauneushoitola Milajassa ja olen ollut tyytyväinen. Siistit ja kauniit tilat ja ihanat hoidot ja kulmista tuli hyvät 💜

• Mummelivaan

Onhan noita kauneushoitoloita Oulussa moniakin ihan hyviä mutta kyllä se vaan on tärkeää että asiakkaat otetaan ilolla ja ammattitaidolla vastaan myös liikkeen siisteys on tärkeää 😊 Laitehoidot Oulussa on minun mielestäni vähäiset..

• Lindell

Ja missä on hyvä laitehoidot ne kiinnostais kovasti?

• Tuulenviemään

Hei minua kiinnostaisi tietää noitten ripsipidennysten hinta luokkaa Oulussa?

• Ullanlinna

Mie myös tyytyväinen ollut tuohon Kauneushoitola Milajaan. Kaunis liiketila ja rento tunnelma 🙄

• ripset.nurin

Halpaa ja hyvää ei ookkaa. Mummeli tarkoitti laitoshoitoa...älä hättäile.

• Lootuskaumeushoitola

Onko kauneushoitola lootuksesta kenelläkään kokemusta?

• sössööösöös

Halvinta on kotona. Ryhdy toimeen.

• Taitaa_nyppiä

Mustapäät ja finnit voi korkata vaikka Wilkinsonin kaksikkoterällä. Sit kun irvistää rumasti niin johan purskahtaa peilille.

• olipakokemus

Olipa kaamea kokemus Lumikissa. Tämä vanha nainen töykeä, sätti työntekijöitään ei kohtaa asiakasta niinkuin asiakaspalvelutyössä kuuluu. VAnha nainen ilm. omistaja ei lainkaan osaavan / ammattilaisen oloinen. Ei osaa edes järkevästi perustella mihin mikäkin hinnoittelu perustuu, mutisee vain vaikean paikan tullen ja lähtee paikalta. Todella tyylitöntä! Sääliksi käy työntekijöitä. En suosittele, enkä ikinä itse mene hoidettavaksi. Rahastaa vain halusi eikä välittänyt lainkaan siitä antaako laadukasta hoitoa vaiko ei. Hyi!

• Exasiakas

Kävin myös Kauneushoitola Lumikissa . En ole tyytyväinen hoidon lopputulokseen enkä kohteluun jota sain kun kävin keskustelemassa hoidosta. Kun kävin paikanpäällä keskustelemassa hoidon tehnyt rouva alkoi kertomaan kuinka häntä on pyydetty korjaamaan toisen kosmetologin tekemä pigmentointi huuliin. Arvostelu oli toisen tekemää työtä kohtaan erittäin ankaraa. En tiedä miksi hän otti sen asian puheeksi koska se ei liittynyt millään tavalla minuun. Mutta minun asia jäi selvittämättä. Sitten olin uudelleen puhelimitse yhteydessä häneen niin hän menetti malttinsa ja lopetti puhelun kesken. Suoraan sanottuna löi luurin korvaan. Ihmettelen hänen käytöstä jos on vielä omistaja. Hoitoon ei tullut minun kannalta tyydyttää ratkaisua ja käytös puhelimessa oli kaikkea muuta kun hyvää asiakaspalvelua. Maksoin 400€ aivan turhasta. En suosittele kenellekkään.

• Anonyymi
        Exasiakas kirjoitti:

Kävin myös Kauneushoitola Lumikissa . En ole tyytyväinen hoidon lopputulokseen enkä kohteluun jota sain kun kävin keskustelemassa hoidosta. Kun kävin paikanpäällä keskustelemassa hoidon tehnyt rouva alkoi kertomaan kuinka häntä on pyydetty korjaamaan toisen kosmetologin tekemä pigmentointi huuliin. Arvostelu oli toisen tekemää työtä kohtaan erittäin ankaraa. En tiedä miksi hän otti sen asian puheeksi koska se ei liittynyt millään tavalla minuun. Mutta minun asia jäi selvittämättä. Sitten olin uudelleen puhelimitse yhteydessä häneen niin hän menetti malttinsa ja lopetti puhelun kesken. Suoraan sanottuna löi luurin korvaan. Ihmettelen hänen käytöstä jos on vielä omistaja. Hoitoon ei tullut minun kannalta tyydyttää ratkaisua ja käytös puhelimessa oli kaikkea muuta kun hyvää asiakaspalvelua. Maksoin 400€ aivan turhasta. En suosittele kenellekkään.

Aivan älytöntä, kauneushoitola Lumikin toiminta. Nyt lopettamassa, olin ostamassa tuotetta, ja katsoin päiväystä ennen maksu, joka oli tammikuussa 2019. Sanoin kassalla, että tätä en ota, kun päiväys nuin pian. Omistaja meni hyllylöe, kaappasi kaikki purkit sieltä, huusi jotain, ja kävi paiskaamassa purkit toiseen huoneeseen. Itselle tuli olo, että pakene vielä kun voit.. Todella pelottavaa käytöstä, eikä mitään pahoitteluja!!!! Onneksi en ollut lasten kanssa ko. Liikkeessä. Ostin pari tuotetta kuitenkin, kun oli puoleek hintaan, meni laskukoneen kanssa ihan sekaisin, lopulta sanoin itse mitä hinnaksi jää, ja kiitos hei, ei enää palata!

• Tanja1982

Moi, Mun mielestä Tampereen paras kosmetologi on Sanna Lehtimäki, aivan ihana asiakaspalvelu. Löytyy nykyään Tampereen keskustasta Kahdeksas Aisti nimisestä yrityksestä. www.8aisti.com

• Kaunisihminen

En tuhlaa rahaa kosmetologeille enkä juuri lääkäreillekään Terveellinen monipuolinen liikunta ja ruokavalio ok. Älä pese kasvoja joka päivä. Kasvot kuluu pesussa. Kuuntele sydämesi ääntä ja hoiditse itseäsi.

• Anonyymi

Kävin kauneushoitola ihanaisessa ja käyn kyllä vastakin! Sokeroinnissa kävin ja jännitin hulluna menemistä, ihan turhaa. Palvelu ja itse sokerointi oli ihan mahtavaa. Varasinkin heti uuden ajan😊 Suositttelen paikkaa👍

• Anonyymi

mitkä kosmetologit tarjoavat ryypyn hoidon päälle?

• Anonyymi

Kiimingissä on Adele. On tosi hyvä ja ystävällinen nuori rouva. Jäälissä Vaniliini. Aivan huippu palvelua saa.

• Anonyymi

Paras kauneudenhoitola on se kun menet wc:n peilin eteen ja sammutat valot.

• Anonyymi

Muu on todellakin turhamaisuutta !

• Anonyymi

Tai haistelee liimaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90