Kun näkee ohikulkiessa rakastuneita pareja jotka ovat löytäneet toisensa, tulee niin suuri ikävä ja hän on mielessä vielä vahvempana. Olo tulee vähän surulliseksi kun näkee ja muistuu iskevästi mieleen se millaisessa tilanteessa itse on, mutta silti on heidän puolestaan onnellinen jotka ovat löytäneet ja saavat olla toistensa lähellä, jotka saavat rakastaa ja saavat tulla rakastetuksi. Ainakin joku saa.
So sad
11
160
Vastaukset
- onneevaan
Onnee heille jotka on onnen löytäneet ja ansainneet. :)
- vinkki hei ;D
Ollaan mekin löydetty onnemme :)
- mitäääh
vinkki hei ;D kirjoitti:
Ollaan mekin löydetty onnemme :)
täh, täh,
- yks juttu
jooo, mut laihana lohtuna,,vähintään kolmen vuoden päästä niistä jompikumpi on tällä sivulla :P
- nurmiorules
Mä olen onnen kerjäläinen, kurjuuden kuningas :)
http://www.youtube.com/watch?v=QMNMChLDhLo - Juomari Turmio ; )
Jaahas! Tätäkö tässä taas haettiin, "Kurjuuden Kuningasta"..no..onhan se elämä tavallaan aikamoista kärsimystä..mutta jotenkin niin kallisarvoista ja ihanaa..kuitenkin..TÄ?
- mutta silti netissä
pelaatte tätä unreal turnamenttia kantsii varoa ettei käy kuin saksalaiselle lapselle ;)
- elämännälkä
No on tietenkin ihanaa, mennään niin kauan kun virtaa riittää.. ja pumppu pumppaa.
Hieno Paven biisi... Elämän nälkä.. viimeinkin herätttätätätäääää.
http://www.youtube.com/watch?v=QYnqj6HG1WE - haluutietää
mutta silti netissä kirjoitti:
pelaatte tätä unreal turnamenttia kantsii varoa ettei käy kuin saksalaiselle lapselle ;)
Mitä sakukersalle kävi?
- mäkin olin iloisempi
haluutietää kirjoitti:
Mitä sakukersalle kävi?
ennenkuin tiesin joten uso pois et halua tietää !
- alahankertoonyt
mäkin olin iloisempi kirjoitti:
ennenkuin tiesin joten uso pois et halua tietää !
Kerro, haluu tietää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1322853SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän561865Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava901820Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3011780Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1161205Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052