joka kunnioittaa,
joka arvostaa ,
joka rakastaa,
tarviit silmät jotka näkee sinut sellaisena kuin mä sinut nään...
toivottavasti vielä joskus me löydetään kumpanenkin se joku joka...
sä tarviit jonkun
37
1023
Vastaukset
- easy readin
Eli hän ei näe sinua samoin.
- ap
yleensä ex:t ei näe samoin , mutta ymmärtää paljon enemmän arvostaa ystävyyttä joka jää...
- uneasy readin
ap kirjoitti:
yleensä ex:t ei näe samoin , mutta ymmärtää paljon enemmän arvostaa ystävyyttä joka jää...
miksi hän on ex? miksi hän ei arvosta ystävyyttä, mikä jäi (jos tarkoitit sitä)?
- Niin tietysti
Elikkä, toisemme, vai?
- .....
Toivotaan niin..tuskin kuitenkaan löytyy kohdallani.
- kauhia tuollaista:(
Siis mitä.. sinä et siis kunnioita häntä, et arvosta häntä, et rakasta häntä..
Ajattelen jos näet hänet toisin ja jos hän tarvitsee kyvyn nähdä itsensä sinun silmin.. Voi kauheeta kunnei saisikaan!- aa pee see
Ennen luulin tällaista vääristelyä tahalliseksi, mutta vaikuttaa enemmänkin siltä, että arvon nettiyhteisö ei osaa lukea.
aa pee see kirjoitti:
Ennen luulin tällaista vääristelyä tahalliseksi, mutta vaikuttaa enemmänkin siltä, että arvon nettiyhteisö ei osaa lukea.
Tarkoititko, että sinä näet hänet noin, mutta hän ei.
Mutta.. miksi sitten hän tarvitsee jonkun toisen ja sinä jonkun toisen.. Ei ymmärrä! - Joku jo olis
kauhia tuollaista:( kirjoitti:
Tarkoititko, että sinä näet hänet noin, mutta hän ei.
Mutta.. miksi sitten hän tarvitsee jonkun toisen ja sinä jonkun toisen.. Ei ymmärrä!Samaa meinasin minäkin kysyä. Aika ristiriitainen aloitus. Vaikka lukee monta kertaa, niin ei oikeen ymmärrä...Onkohan miehen logiikkaa...?
- aa pee see
Joku jo olis kirjoitti:
Samaa meinasin minäkin kysyä. Aika ristiriitainen aloitus. Vaikka lukee monta kertaa, niin ei oikeen ymmärrä...Onkohan miehen logiikkaa...?
Siitä vain puuttuu se syy, miksi he eivät voi olla yhdessä. Minkä takia molempien pitää etsiä joku muu. Kukaan ei ole kysynyt aloittajalta, miksi näin.
- Joku jo olis
aa pee see kirjoitti:
Siitä vain puuttuu se syy, miksi he eivät voi olla yhdessä. Minkä takia molempien pitää etsiä joku muu. Kukaan ei ole kysynyt aloittajalta, miksi näin.
No miksi näin ?
aa pee see kirjoitti:
Sähän vastasit mulle niin, että mä luulin, että sä olet se aloittaja :D
ÄH:/ - aa pee see
Joku jo olis kirjoitti:
No miksi näin ?
Kysy aloittajalta. Tai aloittaja voi vastata tähän perään, jos tämän lukee.
- aa pee see
kauhia tuollaista:( kirjoitti:
Sähän vastasit mulle niin, että mä luulin, että sä olet se aloittaja :D
ÄH:/Sori =D
- Joku jo olis
aa pee see kirjoitti:
Sori =D
Joo niin mäkin luulin sun olevan aloittaja :-)
- Sori vaan kaikille:)
Joku jo olis kirjoitti:
Joo niin mäkin luulin sun olevan aloittaja :-)
Huomasin vain, että hänen kirjoittamaansa ei ymmärretty ja se käännettiin saman tien lähes päinvastaiseksi. Yleistä internetissä.
- niin...
silmät, jotka näkee
- kukapa ei
haluaisi tulla nähdyksi ja ymmäretyksi.
- :)
Valkeaa unelmaa.... Kauniisti kirjoitettu jollekin, samaa hänelle toivon :)
Rohkeutta toivon hänelle kohdata unelmansa.. ja elää omannäköistä elämää välittämättä muiden mielipiteistä.
http://www.youtube.com/watch?v=c1x0ixl-WAo - /////
Nyt ollaan asian ytimessä!
Tiedän ja toivon, että jonakin päivänä HÄN osuu matkani varrelle - luin ja kysyn...
.... voiko sitä kukaan muu samalla tavalla tehdä?
ps. oli muuten hieno konsertti suorastaan - Woih !
Tästä meni syän mykkyrälle.
- Anonyymi
Mikä syän?
Puhu suomea.
- puutui sulta
mä haluan sellasen jolla on empatia kykyä
- Anonyymi
Mikä tän laulun nimi on??
- Anonyymi
Niin tarvitsenkin.
Totta.- Anonyymi
Eiköhän jokainen tarvitse sellaisen ja myös halua sellaisen?
- Anonyymi
Kyllä. Niinkin asia on.
- Anonyymi
Joo, näin mä itse ainakin näkisin asian. Oon myös mennyt sen mukaan, kokenut tuon, nähnyt sen. Nähnyt hänet. Uusin silmin. Uusin tavoin. Lähes joka päivä. Entisessä elämässä. Ei tällä hetkellä. Menneessä. Muistoissa. Siellä. Enää en pysty näkemään :/ en, vaikka haluaisin.
- Anonyymi
Enpä etsi enää ketään muuta.
Menen yksin tämän loppuelämän. Lämpimiä ajatuksia sinulle kohtalotoveri 👩🏼🦳🧡- Anonyymi
Mäkään en etsi. Ei voi. Vain hän oli SE. Se kaikki, mitä joku voi olla. Ei tule muita. Ei enää ikinä. Se on varma juttu. Ei vaan voi tulla. Tämä on mun päätös.
- Anonyymi
Haista kukkanen. Lässytystä. Etkö osannut puhua?
Ymmärsin kyllä.
Aikajana umpeutui ja juna meni ohitse silloin jo 3-4 vuotta sitten.
- Anonyymi
Ompa muuten vanha ketju! 2012 vuodelta
- Anonyymi
Monet tääl on otettu jostain vanhasta ketjusta.
- Anonyymi
Jokainen tarvitsisi sellaisen :) Mutku heitä ei kasva, joka oksalla:)
- Anonyymi
Ei kasva, ei. Se on huomattu. Ei ees joka puussa saati joka oksalla :/
- Anonyymi
Länkytystä. Sössötystä.
Tampio.
"SÄ OOT HISTORIAA" JA POTKU SEINÄÄN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094