Minulla on jo monta vuotta ollut tunne että elämästäni puuttuu jotain hyvin tärkeää. En ole tiennyt mikä se olisi mutta tunne on hyvin vahva. Nyt viime aikoina olen huomannut että näen unia pienestä poika vauvasta. Vauva näytti olevan vain muutaman viikon vanha. Hänellä on minun silmäni ja vaaleat pellava hiukset. Unessa tuudittelen vauvaa ja hyräilen kehtolaulua mitä oma äitini oli hyräillyt minulle kun olin pieni. Jotenkin siinä unessa tunnen että tuo ihana pieni olento on minulle kaikki kaikessa. Kun heräsin unesta oloni oli tosi tyhjä. Semmonen tunne että lapsi olisi viety minulta pois. Olin 16 vuotias kun näin unen ensimmäisen kerran. Nyt olen nähyt samaa unta jo 2 vuotta vähän väliä. Ja tunne siitä että haluun tuon lapsen on vahvistunut. Tarvitsen asian joka saa minut joka päivä onnelliseksi. Syy minkä takia heräisin aamuihin ilo mielin. Ja nyt tiedän mitä minulta puuttuu. En kuitenkaan halua järkyttää kultaani. Hän ei tosiaan halua vielä lapsia. Tai ei me olla siitä kauheesti puhuttu. Kyllä hän on lapsi myönteinen mutta hän haluaa tai tiedän hänen haluavan viettää vielä vapaata nuoruutta. Ilman mitään liian vastuulista elämää. Ja minä ymmärrän. Mutta minulta ei tule koskaan häviimään se tunne että haluan äidiksi. Olen jo äiti ilman lasta.
Näen unia jo tulevasta lapsestani.
2
91
Vastaukset
- ProudToBeAMom
Minusta on hienoa, että olet tunnistanut itsessäsi tuon lapsen kaipuun. Tiedät ainakin jotain mitä elämältäsi haluat.
Itse muistan myös nähneeni unia omasta lapsesta, itse asiassa kahdesta, jostain parikymppisestä asti. Kesti kuitenkin kymmenisen vuotta, ennen kuin oli sen aika. Tunne oli kuitenkin vahva. Minä halusin olla äiti. Sain yhden lapsen ja olen siitä ikuisesti kiitollinen. Kohtalo ratkaisee, tuleeko vielä toinenkin.
Sinulla ei taida olla ikää niin paljon, että lapsen hankintaan olisi kiire... Juttele kumppanisi kanssa, ehkä hänkin lämpenee ajatukselle pikkuhiljaa. Pidä kiinni unelmastasi ja kaikkea hyvää sinulle!- äitiilmanlasta
Kiitos, niin minä pidänkin kiinni unelmistani. Se on varma ;). Siihen tosiaan voi mennä muutama vuosi ennen kun saan oman pikkuisen. Mutta sen tiedän että en odottele turhaan. Kun hetki tapahtuu niin se tulee olemaan elämäni suurin ja tärkein.
Tosiaan ikäähän ei minulla paljoa ole mutta olen jo luonteeltani äiti hahmo. Ja kultanikin tietää sen. Luulen että hän saattaa heltyä ehdotukselleni. Mutta siihen voi mennä aikaa. Tietenkin puhun asiasta hänelle hyvin huolellisesti ettei hän säikähdä haluuni perustaa perhettä.
Uskon että sinulle suodaan vielä yksi pikku ihme. Kaikkea hyvää sinulle ja onnellista perhe elämää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145