ME vaan aina ollaan täällä ?
miksi
17
157
Vastaukset
- mieti nyt
mieti sitä.
- juuniinollaan
Niin ollaan :)
- tink it
juuniinollaan kirjoitti:
Niin ollaan :)
Etsä ole miettinyt vielä loppuun asti tätä kysymystä,JATKA OLE HYVÄ! Ja kerro se sitten kun olet miettinyt. Mieti!
- kotkot.
Mitä veikkaat, miksi sä olet täällä?
- KanaKotKot
No niin. Olen koko pääsiäisen yksin kotona, kenelle sitten juttelen, paitsi koiralle.
Tarvitsen juttuseuraa ja täällä palstalla voi jutella ihmisten kanssa ja jauhaa milloin mistäkin.
Sitten täällä joskus kirjoittelee mukava tyyppi, jolla on kovin hauskat jutut. Hänen kanssaan on kiva heittää läppää
- ++++++++++++++++
en tykkää yhtään :(
- ei kukaan
olen täällä koko ajan.. emmä aio tehdä mitään ennen kun voin olla varma ettet pelaa mun tunteilla.
- näin
Sitten kun olet varma ja aiot jotain tehdä niin hän voi olla jo lähtenyt.
- :(
näin kirjoitti:
Sitten kun olet varma ja aiot jotain tehdä niin hän voi olla jo lähtenyt.
en usko että tällä menolla mitään yritystä enää tule.
- Vielä?
No kun ei meillä ole vielä muutakaan paikkaa
- kaunisrietasonnellin
Juu, just näin. Täällä tavataan, mikä on ihanaa :)
Kaunis, rietas, onnellinen.... et tarvi lupaa keneltäkään.... Hienot sanat, kuuntele.
http://www.youtube.com/watch?v=4nb628n7-ZU - Jepjep
kaunisrietasonnellin kirjoitti:
Juu, just näin. Täällä tavataan, mikä on ihanaa :)
Kaunis, rietas, onnellinen.... et tarvi lupaa keneltäkään.... Hienot sanat, kuuntele.
http://www.youtube.com/watch?v=4nb628n7-ZUIhanaa se on :-). Mut sori, tää biisi ei iske :-(, mikä siinä on sanoma? Ksija Koo on jotenkin liian nähty ja kuultu.
- kaunisrietasonnellin
Jepjep kirjoitti:
Ihanaa se on :-). Mut sori, tää biisi ei iske :-(, mikä siinä on sanoma? Ksija Koo on jotenkin liian nähty ja kuultu.
No, kun on elänyt aina muiden pillin ja odotuksien mukaan, sitten lopettaa miellyttämisen ja alkaa elämään omien ajatuksien viitoittamaan tietä.
Sitä itse ainakin aion jatkossa tehdä.
Ihan se ja sama mitä muut ajattelee.
Sä oot kerran jo nähnyt miten tää maailma romahtaa / ja silti jostakin tuhkan seasta noussut ylös taas / sä oot kerran jo luullut ettet tuu koskaan toipumaan / ja silti siinä sä kaikkien mukana huudat kovempaa
Niin mä voin luvata / et aina lopulta sä selviit mistä vaan / ja ihan todella / ei ole rajoja nyt kun tanssitaan
Sä alat vihdoin viimein käsittää / ettet sä tarvii lupaa keneltäkään / oot liian kaunis häpeemään / etkä voi yhtään mitään menettää / joten anna mennä / joten anna mennä / kaunis rietas onnellinen / kaunis rietas onnellinen
Sä oot kerran jo hiljaa elänyt niin kuin pyydetään / ja tosi hienosti jaksoit sitäkin roolia esittää
Mut älä unohda / että nyt lopultakin on sun vuoro taas
ja mä voin luvata / ettei se satuta kun kaiken pudottaa - En ollu kuunnellu
kaunisrietasonnellin kirjoitti:
No, kun on elänyt aina muiden pillin ja odotuksien mukaan, sitten lopettaa miellyttämisen ja alkaa elämään omien ajatuksien viitoittamaan tietä.
Sitä itse ainakin aion jatkossa tehdä.
Ihan se ja sama mitä muut ajattelee.
Sä oot kerran jo nähnyt miten tää maailma romahtaa / ja silti jostakin tuhkan seasta noussut ylös taas / sä oot kerran jo luullut ettet tuu koskaan toipumaan / ja silti siinä sä kaikkien mukana huudat kovempaa
Niin mä voin luvata / et aina lopulta sä selviit mistä vaan / ja ihan todella / ei ole rajoja nyt kun tanssitaan
Sä alat vihdoin viimein käsittää / ettet sä tarvii lupaa keneltäkään / oot liian kaunis häpeemään / etkä voi yhtään mitään menettää / joten anna mennä / joten anna mennä / kaunis rietas onnellinen / kaunis rietas onnellinen
Sä oot kerran jo hiljaa elänyt niin kuin pyydetään / ja tosi hienosti jaksoit sitäkin roolia esittää
Mut älä unohda / että nyt lopultakin on sun vuoro taas
ja mä voin luvata / ettei se satuta kun kaiken pudottaaAika hyvät sanat, noinhan se menee, jossain vaiheessa tajuaa ehkä, että sitä voi aika paljon itse päättää, ettei tartte elää vain ulkokuorellaan.
- näisenytmenee
En ollu kuunnellu kirjoitti:
Aika hyvät sanat, noinhan se menee, jossain vaiheessa tajuaa ehkä, että sitä voi aika paljon itse päättää, ettei tartte elää vain ulkokuorellaan.
En enää minuuttiakaan elä oman elämäni käsikirjoituksesta poiketen, muiden käskystä.
Ei enää tässä iässä tartte... Yli puolenvälin kun jo ollaan... :) - Vai neljönnes?
näisenytmenee kirjoitti:
En enää minuuttiakaan elä oman elämäni käsikirjoituksesta poiketen, muiden käskystä.
Ei enää tässä iässä tartte... Yli puolenvälin kun jo ollaan... :)Sinulla vai ;-)
- ohitettuon
Vai neljönnes? kirjoitti:
Sinulla vai ;-)
Puolimatkan krouvi ohitettu :) Minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281