Swiss Arms SAR10 Short tarkkuuskivääri

Pätkä jätkä,pätkä vesuri

Kattelin tossa proairsoftin sivuja eilen, ja huomasin sitte uutuuksissa tän swiss armssin tuotoksen. Luulin ensin että se on samaa sorttia kuin isoveljensä, eli tauluammunta Co2 hirviö, mutta ei. Nähtävästi jousitoiminen, lähdöt 128 m/s, isoveljellä ollen 205 m/s. Laadusta en tiedä, swiss armshan on lisävaruste valmistaja pääasiassa, vain muutamia aseita tullut ulos. Hintakaan ei päätä huimaa.130€ ei kuulosta niin normaalilta. Pääasiassa tämän haluun koska en löytänyt suomalaisista kaupoista Well MB02 Kivääriä. Täähän on samanlainen, lyhyt vesuri. Oon tämmönen pätkä, niin tarviin myös lyhyen aseen ;) Jos joku tietää swissarmssin aseista, niin pistä ihmeessä kommenttia. Auttaa PALAJON. Kiitos. #########

13

2438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii-i

Pystyy olee vastaamat oikeest mitä homoja :d

• Mf pärisee :/

"Pikku lasta"? :D No sun "ketä(kuka)" kirjotusasustas ei voi päätellä myöskää hirveesti muutaku ULIULIULIULIUHHUHHUHHUH. Ja oikeesti, kunnon softaajan sääntö nro 1, ÄLÄ OSTA KUULAPURKISTA! Joo emmä sun apua kaivannukkaa mee sinne koloos. Kattoo sit joku päivä et kumpi osaa osata asioita osaamalla paremmin kuin muut osaa asioita. Ja se, se on hyvä asia. Rauha ulos, mies!

• SatasoFti on destbb

AHHAA mf samaa mieltä ostin kuulasta jotkut sähkö akimbo g18 sarjat HAJOS VITTU 1 päiväs :O paiska paikkA!! Mf oon satasoftis ja ittekki oon ostaas tota vehejettä että itte oon Porin paras softari :) mul on kul jing gong g36k mut EI LIITY TÄHÄN :J

• P.O.R.I !

Vitut sää porin paras oo !

• sun mutsi

olen itsekkin ostanut tämän swiss arms snipun ja olen kyllä tyytyväinen kyllä tuolla tyyppejä alas saa mutta tähtäin oli ongelma ostin sitten kaverilta tähtäimen ja jos multa kysytään hintalaatu on hyvä ja ei mene rikki ellet itse riko sitä =)

• pro.airsoftaaja

Fincoinssista löytyy MB-02 tarkkuus kiväri kiikarilla, bibodeilla ja tähtäin kisko. Pistä hakuun Fincoins ja sieltä jousitoimiset airsoft-aseet. Kato sielt

• SnipA

Joo hyvä ase mut ku ase tuli ni oli valmiiks semmone vika ,et kuula tippuu ko laittaa pipu alaspäi muute hyvä ostos:D Ja pori paras softari ketä oot ? itekki porilainen softaaja :D

• lovisa <3

Swiss Arms SAR 10, lyhyt hienoa hermanni saat osuman jos ostat tähtäimen melkee joka päivä loviisa kukkukivi softaa jee ain osumii on toi ja tähtäin
      !!

• cräp

tietääkö kukaan että mistä tohon sais kiikaritähtäimen?

• Siinä ois

www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=88&category_id=94&manufacturer_id=10

• jokunen softaaja

se on varmasti hyvä nii että ostakaa se

• Moigghjhjgygyugyu

mitä kuulia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3945
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      139
      1418
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      288
      759
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      757
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe