Kattelin tossa proairsoftin sivuja eilen, ja huomasin sitte uutuuksissa tän swiss armssin tuotoksen. Luulin ensin että se on samaa sorttia kuin isoveljensä, eli tauluammunta Co2 hirviö, mutta ei. Nähtävästi jousitoiminen, lähdöt 128 m/s, isoveljellä ollen 205 m/s. Laadusta en tiedä, swiss armshan on lisävaruste valmistaja pääasiassa, vain muutamia aseita tullut ulos. Hintakaan ei päätä huimaa.130€ ei kuulosta niin normaalilta. Pääasiassa tämän haluun koska en löytänyt suomalaisista kaupoista Well MB02 Kivääriä. Täähän on samanlainen, lyhyt vesuri. Oon tämmönen pätkä, niin tarviin myös lyhyen aseen ;) Jos joku tietää swissarmssin aseista, niin pistä ihmeessä kommenttia. Auttaa PALAJON. Kiitos. #########
Swiss Arms SAR10 Short tarkkuuskivääri
13
2438
Vastaukset
- Nii-i
Pystyy olee vastaamat oikeest mitä homoja :d
Ketään ei varmaan jaksa auttaa pikku lasta joka ei osaa käyttää www.google.fi palvelua..?
-http://munkauppa.fi/kuulapurkki/index.php?main_page=product_info&products_id=331
-http://www.fincoins.fi/html/jousi.htm
Tossahan noita olis jos vaan olisit käyttänyt 2min ajastasi selailemalle internettiä etkö roikkumassa suomi24:ssä...
Osta mieluummin Well:in vesuri...Ainakin 100% yhteen sopivuus lukuunottamatta sisä- ja ulkopiippua..- Mf pärisee :/
"Pikku lasta"? :D No sun "ketä(kuka)" kirjotusasustas ei voi päätellä myöskää hirveesti muutaku ULIULIULIULIUHHUHHUHHUH. Ja oikeesti, kunnon softaajan sääntö nro 1, ÄLÄ OSTA KUULAPURKISTA! Joo emmä sun apua kaivannukkaa mee sinne koloos. Kattoo sit joku päivä et kumpi osaa osata asioita osaamalla paremmin kuin muut osaa asioita. Ja se, se on hyvä asia. Rauha ulos, mies!
- SatasoFti on destbb
AHHAA mf samaa mieltä ostin kuulasta jotkut sähkö akimbo g18 sarjat HAJOS VITTU 1 päiväs :O paiska paikkA!! Mf oon satasoftis ja ittekki oon ostaas tota vehejettä että itte oon Porin paras softari :) mul on kul jing gong g36k mut EI LIITY TÄHÄN :J
- P.O.R.I !
Vitut sää porin paras oo !
- sun mutsi
olen itsekkin ostanut tämän swiss arms snipun ja olen kyllä tyytyväinen kyllä tuolla tyyppejä alas saa mutta tähtäin oli ongelma ostin sitten kaverilta tähtäimen ja jos multa kysytään hintalaatu on hyvä ja ei mene rikki ellet itse riko sitä =)
- pro.airsoftaaja
Fincoinssista löytyy MB-02 tarkkuus kiväri kiikarilla, bibodeilla ja tähtäin kisko. Pistä hakuun Fincoins ja sieltä jousitoimiset airsoft-aseet. Kato sielt
- SnipA
Joo hyvä ase mut ku ase tuli ni oli valmiiks semmone vika ,et kuula tippuu ko laittaa pipu alaspäi muute hyvä ostos:D Ja pori paras softari ketä oot ? itekki porilainen softaaja :D
- lovisa <3
Swiss Arms SAR 10, lyhyt hienoa hermanni saat osuman jos ostat tähtäimen melkee joka päivä loviisa kukkukivi softaa jee ain osumii on toi ja tähtäin
!! - cräp
tietääkö kukaan että mistä tohon sais kiikaritähtäimen?
- Siinä ois
www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=88&category_id=94&manufacturer_id=10
- jokunen softaaja
se on varmasti hyvä nii että ostakaa se
- Moigghjhjgygyugyu
mitä kuulia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736