Missä te ootte kaikki ihanat rakastavat pojat
Rakastavat pojat
11
627
Vastaukset
Parisuhteessa toisen ihanan rakastavan pojan kanssa
- Miksi teet
aina uuden aloituksen?
- Boy 16
No en tii
missäs sä?:)
- 17wee
Voi olla, että tää mun ajatus on ihan tyhmä, mut tuon sen silti esille. Mullaki oli jokin aika sitten tollanen olo, et missä kaikki on ja miks kukaan ei oo kiinnostunu musta, mut sit löyty ratkaisu tohon ongelmaan! Olin ollu Qruiserissa, mut vasta myöhemmin aloin Käyttämään sitä, enkä vaa ihmetelly ja tuijotellu omaa kuvatonta sivuani. Mun vinkki on siis se, että kannattaa ihan aktiivisesti alkaa käyttämään Qruiserii, jos haluu suhteen tai seuraa.
Laita siis kiva näyttökuva ja selaile ihmisten sivuja! Jos suhun ei oteta yhteyttä, nii ota ite muihin. Laita buffei tai viestei ja jos sulle joku laittaa, niin muista vastata, jos vaan tää tyyppi vähänkään kiinnostaa. Mulla tää autto ja viime aikoina on ollu jopa vähän kiirettä, ku on pitäny tavata ihmisii :) Tsemppii!- 17wee
Sit viel sellane, et kannattaa laittaa muuallekki vaik näit deitti-ilmotuksia27 :) Niihi ei tartte välttämättä kuvaakaan laittaa =)
No qruiser on juuri hyvä paikka sillä sieltä löytyy paljon ihan asiallistakin porukkaa.
Yks vinkki kuitenkin on hyvä viel lisätä koskien juuri kuvia, älä täytä kuva kansioitasi täyteen kuvia jossa olet mahdollisimman hyvän näköinen tai seksikäs.
Hyvä profiili on juuri sellainen, jossa näkyy yhdistelmä hyvän näköisiä ja arkipäivän kuvia.
Jos pistät itsestäs ainoastaan hyvän näköisiä ja seksikkäitä kuvia, tulet saamaan todennäköisesti äärettömän pinnallisilta kundeilta viestejä (puhumattakaan vanhoista pieruista, jotka ovat nuoren lihan perään ja pelkkä seksi mielessä).
Ainoa mihin sinun tulee uhrata ajatusta ja nähdä vaivaa on oma teksti, jos profiilissa on pelkkiä kuvia ja perustiedot mutta ei minkään näköistä kuvausta itsestäsi, monet eivät välttämättä edes pistä viestiä.
Oman tekstiin kun vielä vähän kertoo omista harrastuksista, millaista ja minkä ikäistä seuraa hakee ja hieman kuvaa itseään saa karsittua pois paljon henkilöitä jotka eivät välttämättä ole kiinnostuneita sinusta.
Kertomalla juuri harrastuksistaan ja mistä tykkää jutella on hyvä asia, sillä jos satut vaikka harrastamaan kuoro laulamista ja rakastat laulamista, saattaa joillekkin olla melko rasittavaa kuunnella tai jutella laulamisesta jne. jne. ja mainitsematta tätä voi aiheuttaa hieman kritisointia muilta, eikä tälläisten henkilöiden tapaaminen ole kovinkaan mukavaa.
Syy miksi kannattaa pistää itsestään ihan tavis kuviakin johtuu siitä, että monet laittavat itsestään vain hyviä kuvia (jotkut jopa valehtelvat iän suhteen) ja karu totuus paljastuu vasta kun henkilökohtaisesti tapaa tai näkee henkilön webbi kamerassa.
Jos susta on myös ihan tavallisia kuvia jossa et varsinaisesti ole pistänyt tukkaa hyvin, laittanut meikkejä jne. jne. muut näkevät sen myös, ja ne jotka sitten buffaavat ja lähettävät sinulle viestejä ovat aidosti sinusta kiinnostuneita, eivätkä siis myöskään hirveästi välitä miltä näytät.
Itse olen törmännyt qruiserissa moneen, jotka ovat pistäneet itsestään hyviä kuvia mutta sitten tavatessa täysin erinäköisiä ja törmään välillä myös näihin, joiden profiilin mukaan ikä on 25 mutta sitten saanut juttelun kautta selville että onkin ollut jo 30 vuotiaita.
Eli pientä varovaisuuttakin täytyy olla sekä myöskin pokkaa päättää treffit heti, jos on pikkuisenkin liian epämiellyttävä henkilö.
Nämä feikit luottavat juuri siihen, ettei sinulla ole pokkaa enää perääntyä kun olette tavanneet ja tälläisiin tapauksiin kannattaa varautua.- Vapaana
Täälläkin yksi vapaa ; ) Kaikki on vaan sinkkuja, kun kukaan ei alota kenenkään kans mitään :)
- Vapaana
Täälläkin yksi vapaa ; ) Kaikki on vaan sinkkuja, kun kukaan ei alota kenenkään kans mitään :)
- niinpä.
Ensin ollaan nirppanokkia ja odotetaan vaan muutenkin toisen tekevän aloitteen, netissä sentään helpompaa, mutta harvoin nekään taitaa johtaa mihinkään. Sitten onkin ykskaks jo vanhempi eikä olekaan varaa valita.
Nuoret odottavat vanhemman tekevän aloitteen ja vanhemmat eivät useinkaan halua mennä tyrkylle, paitsi netissä ja siellähän ikä on este vaikka luonnossa kelpaisi.
- 20 + 14
Kyttäävät toisiaan paska jäykkänä qruiserissa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760