Ostin tuolta verkkokauppacomista tommosen 3g wlanin, Netgear merkkisen, mut ei se toimi ei alkuunkaan, vaikka on se usbi tikku kiinni, niin ei silti pelaa, se on sauniksen prepaidi tikku, mitä mä sillä teen, heitänkö seinään niin lujaa kun jaksaa?
Ei toimi wlan.
6
114
Vastaukset
- 1+6
Heitä seinään niin lujaa kuin jaksat. Kokeile sitten toimiiko. Jos ei, toista heittäminen kunnes toimii.
- digijussi
Sun pitää conffata elisan verkkoasetukset (saunalahti on vain sen tytäryhtiö) siihen modeemiin millä se alustaa verkkoyhteyden ja .... ehkä pyytää joku osaavampi tekeen se.
- Reitinasetukset
Se saunalahden prepaid tikku tukee HSDPA tekniikkaa joten se ei ole toisin päin kuin maksimi 384 kt/s siirtonopeus, Sisään päin maksimi 4Mt verkon prepaid rajan mukaan, Omissa kokeissa maksimit olen saavuttanut 4,5M sisään 1,4 ulos HSUPA mallisella tikulla (webee) mutta olosuhteista riippuen. Ruuhka ja maasto sekä sää vaikuttaa.
Mutta yhteyden muodostamiseen se on selaimella kuitenkin konffattava ennen käyttöä, ei se ole mikään plung and play eli kytke ja käytä itsestään juttu.- digijussi
Ja WLAN ON VÄISTÄVÄÄ LIIKENNETTÄ eli jos talossa on kantama-alueella enempi kuin 3 tukiasemaa, valvontakameroita ja muuta langatonta niin se wlan lähettimes vetää kyykkyyn kun ei löydä tilaa ...
- sonmorojamoi.
Jaahas, olin laittanu "saunalahti internet", eikä pelannu, mutta pelkkä "internet" toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483