voin jatkaa. Ei meitä saa erottaa, sanoo laulun sanat. Mut sä itse meidät erotit
Hyvällä omalla tunnolla
7
193
Vastaukset
- ^`?ÅP=)OI)
Kauniit sanat laulussa, ja kuvaavat hyvin aitoa rakkauttta, jossa ei sallita muita osapuolia. Niin miettisinpä onko edes rakkautta jos itse erottaa teidän
- huonot sanat
miettisinpä, missä on vika jos erota täytyy....
rakkaushan voi jatkua siltikin..... - ap.
ei ollut rakkautta, ja varmasti me molemmat sen tiedämme. Hän meidät erotti ja löysi sen oikean linnun
- kysymyksiä?
ap. kirjoitti:
ei ollut rakkautta, ja varmasti me molemmat sen tiedämme. Hän meidät erotti ja löysi sen oikean linnun
http://www.youtube.com/watch?v=C0i1_PyfIkc&feature=relmfu
Lintu oikea?
Mikä on oikea lintu?
Mistä sen erottaa? - oma pari
ap. kirjoitti:
Ei eksy taivaan lintukaan kun etsii omaa pariaan. Toivota hänelle onnea oikean linnun kanssa ja jatka matkaa! Hyvää jatkoa
- s....
oma pari kirjoitti:
Ei eksy taivaan lintukaan kun etsii omaa pariaan. Toivota hänelle onnea oikean linnun kanssa ja jatka matkaa! Hyvää jatkoa
joo no hyvää matkaa vain, saan kai mä joskus tänne kirjoittaa?
- .....
..tekis mieli täs kohtaa sanoa että vittuile muuten, mut elä laula, mut ethän edes laulanut nytkään etkä edes laittanut linkkiä (en ois kyl avannutkaan)...nii ja toiseks syyks vielä se, että kun onhan se niin totta, siis se, että "meitä ei kukaan saa koskaan erottaa ikuinen tämä liittomme on vaikka taivas ja maa joskus katoaa tämä rakkaus on rajaton", enempää en äkkiseltään muista niin että jos laulun sanoissa jotain negatiiviselta kuulostavaa lauletaan niin koita nyt hiivatissa kehitellä siitä posiivista eläkä ota itteesi ainakaan mistään pikkuseikkoista joilla voi olla todellakin todella suurikin merkitys joltain muulta kantilta katsottuna. Kaikilla meillä on elämä elettävänä, mutta jossakin tulee jokaiselle hetkiä jolloin tulisi vain mieli heittää hanskat tiskiin ja lähtee kävelemään niin pitkälle missä pippuri kasvaa, mut silti harva lähtee, koska ei kaikkee voi vaan jättää kesken ja elettävähän se on sitten sielläkin missä se pippuri sitten kasvaakaan.
Ja ennekuin huolestuu turhaan mieti vanhan kansan sanontaa että eihän hätä ole tämän näköinen ennenkuin se on punainen ja pyöreä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701888- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 95914
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691