oen kärsinyt kurkku kivusta nyt ke-la. viime yönä piti valvoa mutta kurkku rupesi vain enemmän sattumaan. tänä aamuna sattui ihan helvetisti kurkkuun eikä oikein pysty nielaseen... kuulin jostain kurkkupaiseesta mikä vois levitä keuhkoihin ja aivoihin mut mun mielestä se tuntuu mahottomalta ajatukselta että mulla sellanen olis ja ei ainakaan mukavalta kuulostanu et se puhkastas... joten saisko jotain vastauksia et oisko jotain tehokasta lääkettä tai jotain tapaa ees millä sais yksittyä liman pois kurkusta ettei senkään tarvi sattua niin perkelesti ku ei yskä tartu siihen limaan... koko perheeellä on samat oireet nytmutta minulla on kaikkein vahvin kurkkukipu
kurkkukipua
dani99955
1
148
Vastaukset
- tohtori77
Turha huolestua. Flunssanoireet saattaa kestää joskus viikkojakin!
Kokeile jotain apteekista saatavaa limaa irrottavaa lääkettä tai höyryhengitystä/lämpimiä juomia. Mutta paras lääke yskään on kuitenkin yskiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273375Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122509Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.952437Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072114Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261496Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1321234
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136