Heräsin tänään aamulla ja tunsin itselläni vasemmassa rinnassa siinä melko ylhäällä ja sivussa sellaisen halkasijaltaan noin 5cm patin. Tulin heti koneelle etsimään tietoa kaikesta tällasesta ja nyt alko pelottaa ihan hirveesti. Patti ei ole kiinnittynyt mihinkään vaan liikkuu hyvin. Mitä ihmettä se voi oikeen olla?
Ihmiset joilla pienintäkään tietoa tai kokemusta ovat tervetuleita kommentoimaan. Pelottaa ihan hirveesti.
Niin ja tiedän että suvussamme ei ole esiintynyt ollenkaan rintasyöpää, joten eikö se kuitekin ole aika epätodennäköistä että mulla nyt näin nuorena sitä ois? :o
Patti rinnassa!!!
2
170
Vastaukset
- Hyvvää kevättä!
Ainahan sitä pelkää pahinta, mutta tuo että patti liikkuu on jo luultavasti hyvä merkki.
Sehän voi olla vaikka vain hyvälaatuinen kysta, mutta suosittelen silti ehdottomasti lääkäriin hakeutumista.
Netistä kun harvemmin löytää/saa oikeaa diagnoosia edes kurkkukipuun. - fibris81
mulla leikattiin tuollainen partti pari vuotta sitten. kyhmyn löysin jo viitisen vuotta sitten mutta en uskaltanut heti lääkäriin. mun pati oli kooltaan 2x4cm:n kokoinen ja liikkui myös. kyseessä oli fibroadenoma, eli ns hyvälaatuinen kasvain, joke e ole vaarallinen, mutta itselle kiusallinen ja saattaa haitata ison kokonsa vuoksi mahdollisten ko. patin alla olevien huonolaatuisten kyhmyjen havaitsemista.
mulla se leikattiin päivällä ja pääsin parin tunnin päästä kotiin. saikkua olisin saanut 2 viikkoa mutta otin vain viikon. ja omasta mielestäni olisin kyennyt töihin vaikka samantien leikkauksesta päästyäni.
apri siitä jäi, mutta on nykyään niin huomaamaton että suurennuslasilla saa sen etsiä.
ja olen 31v muuten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760