Heräsin tänään aamulla ja tunsin itselläni vasemmassa rinnassa siinä melko ylhäällä ja sivussa sellaisen halkasijaltaan noin 5cm patin. Tulin heti koneelle etsimään tietoa kaikesta tällasesta ja nyt alko pelottaa ihan hirveesti. Patti ei ole kiinnittynyt mihinkään vaan liikkuu hyvin. Mitä ihmettä se voi oikeen olla?
Ihmiset joilla pienintäkään tietoa tai kokemusta ovat tervetuleita kommentoimaan. Pelottaa ihan hirveesti.
Niin ja tiedän että suvussamme ei ole esiintynyt ollenkaan rintasyöpää, joten eikö se kuitekin ole aika epätodennäköistä että mulla nyt näin nuorena sitä ois? :o
Patti rinnassa!!!
2
184
Vastaukset
- Hyvvää kevättä!
Ainahan sitä pelkää pahinta, mutta tuo että patti liikkuu on jo luultavasti hyvä merkki.
Sehän voi olla vaikka vain hyvälaatuinen kysta, mutta suosittelen silti ehdottomasti lääkäriin hakeutumista.
Netistä kun harvemmin löytää/saa oikeaa diagnoosia edes kurkkukipuun. - fibris81
mulla leikattiin tuollainen partti pari vuotta sitten. kyhmyn löysin jo viitisen vuotta sitten mutta en uskaltanut heti lääkäriin. mun pati oli kooltaan 2x4cm:n kokoinen ja liikkui myös. kyseessä oli fibroadenoma, eli ns hyvälaatuinen kasvain, joke e ole vaarallinen, mutta itselle kiusallinen ja saattaa haitata ison kokonsa vuoksi mahdollisten ko. patin alla olevien huonolaatuisten kyhmyjen havaitsemista.
mulla se leikattiin päivällä ja pääsin parin tunnin päästä kotiin. saikkua olisin saanut 2 viikkoa mutta otin vain viikon. ja omasta mielestäni olisin kyennyt töihin vaikka samantien leikkauksesta päästyäni.
apri siitä jäi, mutta on nykyään niin huomaamaton että suurennuslasilla saa sen etsiä.
ja olen 31v muuten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974