eli tosiaan ois tommonen nissani jolla on ajettu puolisen miljoona. tuntuu todella tehottomalta ja kun antaa kenkää niin tuntuu kuin tukehtuisi muttaa liikkuu kuitenkin normaalisti eteen päin. ei pätki tai kuluta liikaa bensaa itse veikkasin aluksi että johtuu pakosarjan vuodosta, mutta kun vaihdoin tulpat niin ongelma parani hieman. ennen tulppien vaihtoa kierrokset seilasi 600-1200 välillä nyt ei enää tuota ongelmaa. ja kun esimerkiksi lähtee motarille ja laittaa nelosella kaasun pohjaan niin mitään ei tapahdu, autossa kuitenkin PITÄISI olla 130 hv että kyllä jotain pitäisi tapahtua :D mutta kun ajelee pinta kaasulla niin vikaa ei edes huomaa . olisiko autossa joku yksinkertainen vika vai onko tullut aika vaihtaa kone kyseiseen kaunokaiseen :D ?? auttakaa tyhmää
2.0 SRI sportdeck primera vm. 95 tyhmä kysyy apua
3
225
Vastaukset
semmonen piti vielä mainita että 1, 2, 3 vaihteella kun lähet kaasu pohjassa niin tuntuu laiskalta mutta muutos tulee kun auto nappaa kunnon piikin 4500 kierrosten kohdalla onko normaalia vai pitäiskö "piikki" tulla jo lähdetäessä
- vilu2
ei semmosta lotjaa saa liikkeelle ku suihku moottoril
- ......
Puhdista seuraava anturi:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/tee-se-itse-ilmamassamittarin-puhdistus
Jos anturi on likainen, vaikutus menohaluihin on valtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962210Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882100- 981812
- 4451762
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121330- 2261040
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72871Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842