60 naisella (hetero) hakusessa matkaseuraa Rodokselle toukokuun alussa.
Mieluusti yli viikon matka on mielessä. Auringossa makoilua ja mukavia illanistujaisia rennolla tyylillä, siinä rantaloman ainekset.
Rodos toukokuun alku
2
197
Vastaukset
- kaarina
Hei!
Olen 6-kymppinen, nuorekashenkinen, heteronainen Tampereelta. Olen ajatelllut pientä matkaa ( äkkilähtö Hki ) Rodokselle toukokuun puolen välin jälkeen. Etsin seuraa iloisesta, siistin tyylikkäästä, ehdottomasti rehellisestä, EI kännääjästä ja savuttelevasta heteronaisesta. Tykkään tanssia ja kuljeskella myös kameran kanssa aurinkoa unohtamatta. Ruoka ei minulle se pääasia niinkään. Oisitko se Sinä tai joku toinen jää nähtäväksi. Lähetätkö yhteystietosi, vaikka sp. osoite niin tutustutaan Kiitos!- matkaa varaamaan
Hei!
Olen jo varannut matkan ja matkakumppani löytyi "vanhasta varastosta"
Lähdemme toukokuun alussa Rodokselle.
Jospa löytyisi sinullekin matkakumppani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412