Mä mietin asioita, koin itseni satutetuksi, loukatuksi.
Ajattelin oliko sanoilla merkityksiä vai olivatko ne vain sanoja. Helppoja, halpoja, muovisia, kiinassa valmistettua rihkamaa.
Mä en oikein tiedä, kai tää kaikki sustakin joltain tuntui. Ehkä sattui, sattuu kenties vieläkin.
Kai tajusit, et mua pelotti. Olis niin helppoa, jos vois ajatella vain itseään. En mä voi, vastuunsa on kannettava.
Tuntuuhan se pahalta, että sen vuoksi menettää jotain ainutkertaista. Sen toisiks ainoan ihmisen jota osasin edes jollain tapaa rakastaa.
Ikävä sua.
ajatusten
15
230
Vastaukset
- mulleko
kuka sä oot ja kelle kirjoitit ?
- santa kulaus
äääh, kunhan horisee yksin, rankassa yksinäisyydessään, mitä väliä tommosilla sepustuksilla, tais kirjoittaa joulupukille :DD
- purkua
Taisin kirjoittaa lähinnä ajatuksia ulos päästäni.
Ajatukset yllättäen liittyvät erääseen naiseen. Henkilökohtainen golgatani, nimiä en tahdo mainita. - hyvää ja kaunista
Hitto kun tää on näin vaikeeta täällä palstalla...ois paljon helpompaa jos tulis vastaan jonkun kauppakeskuksen tai juna-aseman liukuportaissa ja voisi rohkeasti laulaa lurauttaa sen Kismet mainoksen "sinäkö se oot niin monen vuoden jälkeen muistatko mua?, eikä tarvitsis vääntää rautalangasta jokaista sanaa. Toi aloittajan viesti sai melkein kyyneleet silmiin, siitä miten paljon pahaa täällä voi saadakaan aikaiseksi pelkillä sanoilla vaikka kuinka tarkoittaisikin hyvää tai purkaisi vain omia pahoja oloja. Jokainen meistä pelkää joskus ja jokainen meistä tuntee olonsa pieneksi ja voimattomaksi, mutta me ollaan ihmisiä kaikki tyynni ja ihmiset voi oikeesti rakastaa toisiaan sellaisena kuin on. Ei kai se mikään ihme ole.....pitää vain uskaltaa rakastaa ja olla rakastettu.
- Kung Pao
hyvää ja kaunista kirjoitti:
Hitto kun tää on näin vaikeeta täällä palstalla...ois paljon helpompaa jos tulis vastaan jonkun kauppakeskuksen tai juna-aseman liukuportaissa ja voisi rohkeasti laulaa lurauttaa sen Kismet mainoksen "sinäkö se oot niin monen vuoden jälkeen muistatko mua?, eikä tarvitsis vääntää rautalangasta jokaista sanaa. Toi aloittajan viesti sai melkein kyyneleet silmiin, siitä miten paljon pahaa täällä voi saadakaan aikaiseksi pelkillä sanoilla vaikka kuinka tarkoittaisikin hyvää tai purkaisi vain omia pahoja oloja. Jokainen meistä pelkää joskus ja jokainen meistä tuntee olonsa pieneksi ja voimattomaksi, mutta me ollaan ihmisiä kaikki tyynni ja ihmiset voi oikeesti rakastaa toisiaan sellaisena kuin on. Ei kai se mikään ihme ole.....pitää vain uskaltaa rakastaa ja olla rakastettu.
Ei näistä voi tietää... sanoja täällä vai sanoja tuolla, sanoja maailmassa vai ihmisten päissä... kirjoitettuja sanoja vai puhuttuja sanoja... ihmistä voi loukata niin lukemattomin tavoin.
- tuskallista
purkua kirjoitti:
Taisin kirjoittaa lähinnä ajatuksia ulos päästäni.
Ajatukset yllättäen liittyvät erääseen naiseen. Henkilökohtainen golgatani, nimiä en tahdo mainita.Kai meillä kaikilla on sellainen, minullakin ehkä se on kuljetavana.Surullista mutta muutakaan ei taida voida.
- purkua
hyvää ja kaunista kirjoitti:
Ei tuon tarkoitus ollut ketään itkettää. Avautuminen ihmiselle joka ei koskaan sitä tule lukemaan ja parempi ehkä niin. Kevät aiheuttaa aivokemioissa kaikkea kummallista, joskus tuntuu helpottavan kun vain kirjottaa asiat pihalle.
Sanoja on helppo tulkita, käännellä ja väännellä. Muovata ne henkilökohtaisiksi, kääntää merkitys toiseksi. - hyvää ja kaunista
Kung Pao kirjoitti:
Ei näistä voi tietää... sanoja täällä vai sanoja tuolla, sanoja maailmassa vai ihmisten päissä... kirjoitettuja sanoja vai puhuttuja sanoja... ihmistä voi loukata niin lukemattomin tavoin.
Ei voikkaan, mut omalta kohdaltani voin sanoa että kyseessä on tällä kertaa tosiaankin sanoja täällä ja sanoja tuolla sekä myös niin kirjoitettuja kuin puhuttujakin sanoja. Sen jälken kun ihminen oppii lukemaan ja kirjoittamaan maailma avartuu niin paljon, että vaikka puhumallakin pärjää hyvin niin hyvä keino myös purkaakseen ja mikä ettei myös työstääkseen ja noin niinkuin viedäksen eteenpäin sisimmästään asioita on sekä kirjoittaminen että lukeminen. Maailma on ihana kun sitä katsoo onnellisin silmin, vaikka hetkittäin olisikin pelko siitä, että jossakin vaiheessa jos antautuu ja uppoutuu liiaksi tunnelmaan voi kaikki muu elämälle tärkeä unohtua hetkeksi ja yhdessä silmänräpäyksessä kaikki konkreettisuus katoaa eikä enää olekaan jäljellä kuin pelkkiä sanoja puhuen tai vastaavasti kirjoitettuna. Onko ajatukseni liian suuria vai pääni suuruudessaankin vain liian pieni kaikkien niiden omien aivoimpulsieni aikaansaamille ajatuksille mitä omat aivoni voivatkaan kehitellä. Siinä kysymys johon ei varmasti ole vastausta olemassa ennenkuin olen tilanteessa jossa seinät kaatuu ympäriltä ja kaikkialla on vain tyhjää ja pehmeää. Mitä tuokaan nyt tarkoittaa, älä ota siitä stressiä, mutta kirjoitin sen kun se tuli ajatuksena päähän ja kuulosti tärkeältä sanottavalta jolla jollekin voi varmasti olla jotain merkitystä. Kirjoitin aiheesta muuten yhden runonkin suomi24-sivulle joskus kauan kauan sitten, mutta ei siitä tässä sen enempää.
- vastuu?
Kaikki tämä... mikä?
Toisiks ainoan ihmisen... toinen olet sinä itse? - rakkaus on??????????
Niin juuri, ikävän kohdatessa vain tulee tunne että on pieni ja hauras.
Sisälläni tiedän rakkauteni sinua kohtaan ja myös tunteen että olen sinulle tärkeä.
Silti sisälläni on epävarma olo, onko rakkaus vain saanut minut sekaisin? - ................
Samoja tuntemuksia minulla, mutta minä loukkasin sen jälkeen kun hän snaoi jotain joka sai minut pelkäämään..ja ärtymään.. Vaikak tunteet olivat ja ovat syvät, oli pakko tehä ratkaisu, kosak hän ei ollut valmis puhumaan minulle tärkeistä asioista..
- nnnnnnnnn
Toiseksi ainoan? Enkö olekaan ainoa?
- Kun rakastaa
Ihmissuhteessa ei voi ajatella vain itseään. Joka ottaa huomioon molempien tarpeet ja toiveet, oikeesti tahtoo pitää suhdetta kasassa, ja ottaa huomioon myös jälkikasvun tarpeet, jos sellaista on siunaantunut.
Pelko voi viedä mennessään, mutta joskus se näyttää tehdyt virheet. Jos on onnekas ja uskaltaa, voi saada mahdollisuuden korjata tehdyt virheet. Uskaltaa rakastaa on riski joka kannattaa ottaa ainakin kerran elämässään. - Se toinen ainoa
Aloittajalle..
Tuskin minua ajattelit, mutta kirjoituksesi sisältö on sitä mitä ehkä toivoisin "häneltä" kuulevan.
Sanoja... niin paljon niitä turhia sanoja tulikin sanottua, puolin ja toisin ja ennen sanoitkin ettei niillä ole merkitystä mitä kiukuspäissään tulee lauottua. Silloin oli vaikea uskoa, sillä kyllä ne sanat satutti, joka ikinen kerta jäi mieleen. Ja nyt, nyt haluan uskoa, ettei niillä ollut merkitystä ja että kaikki palautuisi ennalleen.
Kyllä, kyllä se kaikki yhä edelleen sattuu. Ei se rakkauden tunne katoa noin vain.
Tiedän myös kuinka vaikea luontoinen ihminen olet, ja kuinka väsynyt olit tilanteestamme, kuten minäkin, mutta sitä että sua pelotti, sitä en ymmärrä. Miksi pelkäsit? Mitä pelkäsit?
Niin minustakin tuntuu, että olisin menettänyt. Silti eihän sen tarvitse olla niin. Asioista pitää pystyä puhumaan. Minä olisin valmis, olen koko ajan ollut valmis. Odottanut vain sinua, milloin kiukkusi laantuu, milloin osoitat edes jollain tavoin, annat merkin, että uskaltaa jo puhua. Niin, minä pelkään myös, pelkään että jos puhun sinulle, sinä huudat taas, eikä sydämeni kestä enää syytöksiä, haukuntoja...Siksi odotan että sinä aloitat...
"sen toisiks ainoan.." ... niin.. tarkoitat toisella lastasi. Eikö vain?
Niin kova ikävä mullakin on sua!
Tästä nyt tuli kuin suoraan aloittajalle kirjoitettu, kuin tietäisin kuka aloittaja on. En tiedä..Tämä vain minun ajatuksia, joita kirjoitin ikäänkuin kohdistaisin sen "hänelle", mutta tiedän myös ettei hänkään tule tätä koskaan lukemaan...valitettavasti!
Aloittajalle kaikkea hyvää..
Ja tämä linkki... "hänelle" .. rakkaalleni... kaivaten.
http://www.youtube.com/watch?v=Mo5SxHwqQxM
..." Päätit itse että lähdet..en sitä pysty muuttamaan...." :´( - rakkauteni
Kiitos kun ajattelit turvata selustani:( Minäkin rakastan sinua ja anteeksi jos loukkasin! Minä vain rakastan sinua ja turvasin tavallaan myös sinua, mutta haluan kertoa: muutan sinne kotiin ja sit mulla on aikaa...toivoen sulla myös mulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774