Mitä mieltä Transtechista ??????

gdfsgshjdkdlku

Onhan Transtech hyvä työllistäjä.....vähän aikaa, sillä vuokratyöntekijät on paremmassa asemassa kun talon kirjoilla olevat määräaikaiset työntekijät, tosin toistaiseksi sopimuksella olevilla ei ole hurraamista.
Yt-neuvotteluista ei ole tiedotettu mitään, vaikka osa toistaiseksi sopimuksella olevat ovat jo lomautuksessa, työntekijöiden ammattiliitto ei voi muuta kun odottaa, että huonosti kohdellut työntekijät teettävät muistioita omasta työsopimuksestaan ja naulaavat arkun lopullisesti sen työpaikan suhteen.
Ukot puhuu ja ähisee kahvihuoneissaan epäkohdista, mutta kun tosi paikka tulee, kukaan ei sano mitään.
Transtech menettää ammattitaitoisia työntekijöitä raskaalla kalustollaan, tällä tarkoitan toimihenkilö puolta, jos joskus tehdään jollekkin asioille jotain "paperin pyörittäjät" siirtävät papereita yläkerrassa huoneesta toiseen, kukaan ei tiedä, kuka on kenenkin esimies, jos joku on pois, kukaan paikalla olevista ei tiedä mistään mitään.
Tämä sama koskee henkilöstöpäällikköä, hän tekee asioita vain mitä tehtaanjohtaja käskee, tietämättä onko se oikein vai väärin, eli tiedottaa asioita, jotka muut päättää, titteli ei pidä sisällään toimivaltaa missään asiassa ja tehtaanjohtaja piiloutuu niiden paperipinkkojen taakse ja nämä firman omistajat "rahoittajat" hyväksyvät tämän kaiken tai sitten kaikkia asioita ei kerrota, epäilen, että tässä on kyseessä "yhtäköyttä yhdistys" en minä ainakaan rahoittaisi firmaa, joka ei tuota mitään, sen tiedon he antavat työntekijöilleen, johon ei pidä uskoa missään vaiheessa.

27

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfsgshjdkdlku

Toivon todellakin, että tälle seudulle saataisiin kilpailija ei junavaunu juttuja tms. mutta sellaista hitsaus/asennus yritystä, joka työllistäisi monipuolisesti ihmisiä.
      Saisi nähdä miten Transtechin kävisi, sillä tiedän tällä hetkelläkin työntekijöitä, jotka lähtisi muualle sieltä, jos olis muita työpaikkoja, muuttuisiko systeemi....ennustan että ei muuttuisi, siellä työllistettäisiin ulkomaalaisia vuokrafirman työntekijöitä, sillä siellä tehdään sellaisia tuotteita että pysyvyyttä ei ole tiedossakaan.

• jnburt.-'

Korttia vaan pelaatte siellä

• gdfsgshjdkdlku

Pelikortteja en vielä ole nähnyt, mutta työntekijöitten kohtelu siellä kohta menee siihen, että saatta mennä kortin peluuksi

• vewq

Onhan sitä sitten työttömänä määräaikaisillakin aikaa pitää sitä lomaa. Miehen mittainen velka tekee ihmisitä nöyriä.

• gdfsgshjdkdlku

Noin vastaa ihminen joka ei ymmärrä, että ei ole varaa olla ilman säännöllistä rahan tuloa 2 kuukautta.
        Minusta ei tule nöyrä tuon takia vaan helevetin vihainen ja sen kyllä asianosaiset on saaneet kuulla, enkä välitä siitä, teen töitä jollekkin muulle, sillä en viihdy sellaisessa ympäristössä, jossa on tuon kaltaisia kuspäitä sekä työntekijöissä että työnantajassa.
        En sopeudu paikkaan, enkä halua edes olla sellainen, että työnantaja sanelee asioita, jotka kuuluisi työntekijöille.
        Kuulut varmaan niihin JOOJOO MIEHIIN, kunhan oma työpaikka vain säilyy.

• gdfsgshjdkdlku

Käyn töissä sen takia, että siitä maksetaan palkkaa, muu oheistoiminta ei kiinnosta.
        Työnantajan nuoleskelu ei kuulu tapoihini ja vaihdan työnantajaa, kun työntekijää on kohdeltu väärin.
        Transtechilla näkee aika paljon sitä, että työnantajaa mielistellään ja mielistely yleensä tapahtuu siellä 20-30 vuotta olleilla ja onhan niitä nousukkaita, jotka yrittää tehdä enemmän mitä ehtiikään, itse olen lopettanut sen jo aikaa sitten, kun olen huomannut, että sillä ei ole mitään virkaa.

• -Rikkuri-

Ala mennä maata siitä kiukuttelemasta että jaksat nousta aamulla lakkoilemaan

• enää ei lakkoilla...

Vaihdetaan maisemaan eikä katsota taaksepäin

• Oikea työmies

aLAHAN MENNÄ JO.Haittona olet työntekijöiden seassa.

• märehtimättä

Olen itse ollut vuosien aikana useasti tehtaalla määräaikasena. Lyhyvillä ja vähän pitemmillä sopimuksilla. Tällä hetkellä työttömänä. Voisin olla katkera, mutta se ei jotenkin sovi minun iholleni. Työnantajalla on oikeus valita työntekijänsä ja hyvä niin sillä silloinhan se kantaa myös vastuun valintojen onnistumisista. Parhaani olen itse tehnyt, mutta se ei aina riitä ja tuskinpa sillä "parhaalla" on mitään merkitystäkään!?
      Perseen nuolijaksi en ole ruvennut,
      jos nyt joku yrittää tituleerata, enkä näe siihen mitään tarvettakaan. Se ei ole kuulunut työnkuvaani. Tämmösenä jos en kelpaa "sou vat" mennään sitten kun kelvataan. Ymmärrän myös hyvin niitä työntekijöitä joita työantajan pompottelut ketuttaa ja epävarmuus tulevaisuudesta huolettaa. Ite henkilökohtaisesti en vaan suostu enään ketutukseen, koska se sotkee kaiken muun elämän. Elämässähän on paljon muutakin kuin?

• lomautettuna

puhut vähän mutta ASIAA

• ensireaktio.......

oli ketutusta ja v....tutusta, mutta nyt jo naurattaa, mietin vain, miten kaun transtech oikein saa tehdä mitä haluaa, meininki on kuin hautajaisissa ja kukaan ei paljon puhu mitään, minä olen sellainen luonteeltani, että minä sanon asiani suoraan.
        Ilmapiiri yleensä työpaikoilla pitäisi olla viihtyisämpi, mutta jos työnteko olisi hauskaa, työnjohtohan tekisi itse ne työt.

• gdfsgshjdkdlku

Ei minua työsopimuksen määräaikaisuus sinänsä ole paha, mutta määräaikaisten kohtelu Transtechilla, päättymispäivää ei ole mutta siinä lukee jotain liirum laarum tekstiä, jota voidaan soveltaa silloin kun loppu lähestyy ja sitten kun loppu lähestyy kukaan ei puhu mitään, vaan joku kekkosen näköinen mies käy sanomassa päättymispäivän ja kertyneitä lomia ei anneta pitää.
        Itse kävin sanomassa oman mielipiteeni asiasta, mutta siellä on vastassa sellainen henkilö, jolla ei ole kun titteli, ei hänellä ole valtaa päättää mistään asiasta, ilmoittaa vain, että näin on päätetty jne... keskustelu päättyy yleensä siihen.

• miinaharava
        ensireaktio....... kirjoitti:

oli ketutusta ja v....tutusta, mutta nyt jo naurattaa, mietin vain, miten kaun transtech oikein saa tehdä mitä haluaa, meininki on kuin hautajaisissa ja kukaan ei paljon puhu mitään, minä olen sellainen luonteeltani, että minä sanon asiani suoraan.
        Ilmapiiri yleensä työpaikoilla pitäisi olla viihtyisämpi, mutta jos työnteko olisi hauskaa, työnjohtohan tekisi itse ne työt.

Työnantajan SUURIN tavote.
        = Hajota ja hallihe!
        Tästä johtuu tuo huono työilmapiiri.

• miinaharava

Tunnen tuskan!
      Meitä on monta samalla miinakentällä!
      Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan!
      Tsemppiä kaikille!

• pönttöörvelö

Mikä meiniki.... mikä buugi.....?
      Hyvältä näyttää niin kun kuuluuki?
      Hiljasta on, oletteke alistuneet kohtaloonne?

• hemmo

yleensä työnantaja valitsee työntekijän joten jos ei kiinnosta se siitä

• GHFGFHFG
        hemmo kirjoitti:

yleensä työnantaja valitsee työntekijän joten jos ei kiinnosta se siitä

Niinhän se työmarkkinoilla on ollut aina.

• Hit Sari

Transtech on hyvä ja arvostettu työnantaja, leivän tuoja

• SVET SARI

Transtech on arvostettu työntekijöiden aliarvioimiseen.

• Hits Igor

Vuokralla täällä vaan ollaan, paremmassa asemassa kun vakkari

• Böössi

12½ vuotta sitten sieltä pääsin pois eikä päivääkään ole ikävä takaisin ollut. Työnjohto ihan lapasia ja työkaverit selkäänpuukottajia ja pompsan perseennuolioita.

Mikään ei näköään ole muuttunut ja vielä lisäksi tuo vuokrafirman käyttö...

Paska lafka, ei ikinä enää sille tontille.

• pendo

10 vuotta sitten minäki "joudun" pois.Kuulosti työ kavereista että sulla se menee talo myyntiin kun olin vasta ostanu melkein uuden omakoti talon. On sitä elämää muuallaki. Nykyään tienaan vuosi ansio noin. 60 tonaa. Ei kaduta yhtään.
        Työnjohto aika onnetonta Transtechkilla.Ei kukaan ota vastuuta. Taitaa nykyään olla 3 työntekijää kohti 1 herra.Luulis työn tuottavuus olevan kohallaan.

• HGHFGFHFGFH
        pendo kirjoitti:

10 vuotta sitten minäki "joudun" pois.Kuulosti työ kavereista että sulla se menee talo myyntiin kun olin vasta ostanu melkein uuden omakoti talon. On sitä elämää muuallaki. Nykyään tienaan vuosi ansio noin. 60 tonaa. Ei kaduta yhtään.
        Työnjohto aika onnetonta Transtechkilla.Ei kukaan ota vastuuta. Taitaa nykyään olla 3 työntekijää kohti 1 herra.Luulis työn tuottavuus olevan kohallaan.

Niin minäkin ihmettelin sitä...aika paljon siellä on työntekijöillä velkaa ja tyhmyyttään eivät edes kysele minnekkään muualle töihin.
        Mä ihmettelen myös niitä selkäänpuukottajia, jotka toitottaa omaa osaamistaan ja kun itselle tulee virhe....eipähän saisi sanoa mitään.
        Työnjohtaja sellainen joka hoitaa joka paikan ja kun hän on pois sieltä tulee maailmanmatkaaja.....ärsyttävä Fileas Fogin pikkurilli myyntimies työnjohtajaksi, joka kävelee perässä ja kyselee sellaista, mihin ei ole vastauksia.
        Minä tässä hengähdän.....kesähän on tulossa....en kyllä kaipaa sinne takaisin......verenpaine nimittäin on laskenut, kun jäin pois sieltä......nimittäin joka toinen päivä vitutti olla siellä....ei se vakkarina olo siellä kyllä merkkaa yhtään mitään....nekin odottaa seuraavaa lomautusta.

• kärsikää

Ko. laitos on hyvä esimerkki mitä tapahtuu kun työläisten asioita "hoitaa" vain voittoa tavoitteleva pelleliitto jonka ainoa tehtävä on kerätä jäsenmaksut ja työntekijöinä on lauma työnantajan pelottelemia paikallisia peräkammaripoikia ja muita paskahousuja jotka antavat työnantajan tehdä ihan mitä vain! "Sitä saa mitä tilaa!"

• hghfgfhfg

Liitoissa pitäisi olla automaattinen toiminta......edunvalvonnaksikin sitä kutsuvat, että jos työnantaja alkaa olla väärillä teillä, niin liitoilla pitäsisi olla valtaa puuttua asioihin.
        Nythän ne toimii sillälailla, että pääluottamusmies odottaa, että työntekijä teettää muistion asiasta, sehän on sama, kun löisi leiman otsaan, että älä palkkaa mua, minä pidän oikeuksistani kiinni.
        Ollaan vuosia jo menneet väärillä jäljillä, kukaan ei valita mistään ja liitto käyttää liiton maksut saunailtoihin ja ryyppäämisiin.
        Oikeastaan minulla henkilökohtaisesti on sellainen olo, että ei kehtaisi tehdä mitään, työnantaja tallaa jalkoihin.
        Nämä Transtechin vakkarit vaan tyytyvät omaan kohtaloonsa, olisi pitänyt äänittää kahvihuoneitten puheet työnantajasta, kukaan heistä ei olisi siellä enää töissä, muistan sen yhden ulosmarssin, työnantajalla oli vain mielessä etsiä, kuka soitti mäelle ilmoittaakseen, että ollaan marssimassa ulos, soittajan tiedän.....eikä hän murissutkaan enää, varsinkaan, kun pomot oli paikalla.......kaikki kun oli vallan mainiosti...voi helvetti, että nauroin sissänpäin, mikä oman työpaikkansa puolustaja hän todellisuudessa olikin.
        Työntekijät siellä kaivaavat itselleen kuoppaa, kun suostuvat kaikkeen, mitä ylempää sanovat.

• up

up

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5940
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3369
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2581
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2145
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2095
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1649
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1242
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe