... oli noin 10.000, niin miksi he eivät halua tietää/selvittää totuutta Jyrki Kataisen ja sen Kelan Hys... Hys.. :n mahdollisesta mukana olosta? Voi hertti leijaa sentään, jotta mitä 10.000 jäsentä perheineen voisi tehdä. He voisivat kaikki lähettää Jyrkille kysymyksen ja vaatia häntä vastaamaan omalla nimellään. He voisivat ottaa runsain joukoin mediaan yhteyttä ja pyytää median edustajia kysymään Jyrkiltä asiaa suoraan (ei mitään KRP:n sepostamaa). Oikeesti hei! Te keräsitte sankoin joukoin EOK:n Pitkäsen setällekin bensarahaa, mutta oikeesti eikö teistä ole painimaan todellisten asioiden kanssa?
Tuollaisella joukolla on "valttikortit" käsissään ja tuollainen massa voisi vaikuttaa asioihin. Miksi pitää olla hissukseen ja ajatella, että kyllä Ada/Raili kaikesta paskasta totuuden kaivaa ja pitää älämölöä yllä. On se härkele, että kukaan ei uskalla ja aina pitää teille luusereille pedata valmis peti. Ihme sakkia noi winkkarilaiset perheineen ihan oikeesti. Valitetaan ja kärvistellään ja sitten vieläkin kärvistellään ja valitellan.
Ja mitaan ette voi...
Jos kerta jäseniä Clubissa ...
14
275
Vastaukset
- Kokko Kolomonen
> On se härkele, että kukaan ei uskalla ja aina pitää teille luusereille pedata valmis peti. Ihme sakkia noi winkkarilaiset perheineen ihan oikeesti. Valitetaan ja kärvistellään ja sitten vieläkin kärvistellään ja valitellan.
Ainoa joka täällä asiasta valittaa, olet sinä. KRP on kertonut vastauksessaan, että Jyrki Katainen ei ole jäsen. Minkä h*lvetin takia se vastaus ei sinulle riitä? Siivilöi itse soppasi, kun sitä kerran keitätkin.Voi, voi, kun se Jyrki vielä ihan itse omalla nimellään vahvistaisi KRP:n kertoman, eikä aina lähettäisi juoksupoikiaan asialle.
Ja mitaan ette voi...- 2+15
RailiSuominen kirjoitti:
Voi, voi, kun se Jyrki vielä ihan itse omalla nimellään vahvistaisi KRP:n kertoman, eikä aina lähettäisi juoksupoikiaan asialle.
Ja mitaan ette voi...> Valitetaan ja kärvistellään ja sitten vieläkin kärvistellään ja valitellan.
> Voi, voi, kun se Jyrki vielä ihan itse omalla nimellään vahvistaisi KRP:n kertoman, eikä aina lähettäisi juoksupoikiaan asialle.
Suominen se vaan valittaa ja kärvistelee mutta mitään ei tee asialle. - Ada on lirissä
RailiSuominen kirjoitti:
Voi, voi, kun se Jyrki vielä ihan itse omalla nimellään vahvistaisi KRP:n kertoman, eikä aina lähettäisi juoksupoikiaan asialle.
Ja mitaan ette voi...Jos Jyrki vahvistaisi omalla nimellään, ettei ole ollut mukana WC:ssä, uskoisitko?
- pitääkö nimi olla virallisen tahon oikeaksi todistama?
- vai riittääkö nimen todistamiseen kahden suomalaisen todistus?
- riittääkö nimi, vai pitääkö kertoa kielto tv:ssä?
- vai pitääkö kieltää WC Eduskunnan kyselytunnilla?
MIKÄÄN EI RIITÄ! - Mutta milloin
RailiSuominen kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...sinä lopetit sen lastesi pieksämisen?
- Milloin
Mutta milloin kirjoitti:
sinä lopetit sen lastesi pieksämisen?
mutta milloin Jykä kertoo, että hän ei ole minkään moottoripyöräkerhon jäsen (onhan kansanedustajakollega nähty erään kerhon jäsenen kanssa ja vaimon siskon serkun mies kertoi erään Jyrkin Siilinjärveltä nähdyn kerhon toimitiloissa)??
- Pääsiäisen uhri
Kyllähän capitalaiset jossain vaiheessa närkästyivätkin, ja meinasi revetä täysin tämä asia, mutta se on vain niin, että Wincapitassa on paljon kokoomuksen kannattajia ja he saivat aikaan sen, että homman annettiin olla.
Kuulin, että Wincapitan vasempi siipi oli ottanut yhteyttä myös Hjallis Harkimoon, että kysyä suorana miehenä asiaa Kataiselta henkilökohtaisesti, mutta uskon, että kun asiasta foorumillamme avoimesti toitotettiin, niin myöskin kokoomuslaiset ja muut Kataisen fanittajat ottivat myöskin Harkimoon yhteyttä ja jatkon tiedämme.
Toisaalta ei jäsenillä ole koskaan ollut epäselvää, oliko Katainen mukana, sillä siitä on niin monta varmistusta muidenkin, kuin Hannun, Tiinan ja Jounin kautta.
Onhan se niin väärin, että totuus on aina se jota piilotellaan ja sen paljastumisen estämiseksi jopa valehdellaan korkeallakin taholla.
Wincapita on opettanut minulle paljon mm. viranomaisista, jäsenistä, ihmisistä yleensä ja mediasta ja valitettavasti se ei ole kovin kaunista.
Hyvää pääsiäistä!
ps. Kinkkua on kuitenkin pöydässä ja aurinko paistaa. :) - 7777777777777777
Kyllähän tuon tiedämme, että capitassa on paljon yrittäjiä mukana se ihmetyttääkin miten ihmeessä hyvin pärjänneet yrittäjätkin hairahduivat hannun kusetukselle ja uskovat siihen vieläkin
- cusitus 627
Sinusta ei ole mitään apua ole koskaan ollut kenellekään. Ottaisit nyt etes selvää onko katainen jäsen vai ei. Sinähän vasikkana tunnet kaikki rkp.n tutkijat
- Päästäisen kinkku
Kyllähän rehelliset ihmiset jossain vaiheessa närkästyivätkin, ja meinasi revetä täysin suksipussi, mutta se on vain niin, että Winkarissa on paljon Persuja ja he saivat aikaan sen, että homman annettiin Hakkaraiselle. Sehän oli heti selvää, että Winkkarin vasempi laita otti yhteyttä myös Walliiniin , että kysyä suorana miehenä asiaa Jykältä henkilökohtaisesti, mutta uskon, että kun asiasta foorumillamme avoimesti toitotettiin, niin myöskin Vasemmistoliitto ja muut Hakkaraisen fanittajat ottivat myöskin Räsäseen yhteyttä ja jatkonhan me jo tiedämme.
Toisaalta ei jäsenillä ole koskaan ollut epäselvää, käytiinkö sitä valuuttakauppaa ja oliko rahat tallessa, sillä siitä on niin monta varmistusta muidenkin, kuin Hannun, Tiinan ja Jounin kautta. Yuotuupi videollakin varmistettiin ja moneen kertaan. Onhan se niin väärin, että totuus on aina se jota piilotellaan ja sen paljastumisen estämiseksi jopa valehdellaan korkeallakin taholla, niin kuin minä tässä.
Winkkari on opettanut minulle paljon mm. viranomaisista, jäsenistä, ihmisistä yleensä, mediasta, pankeista ja Mazdan korjauksesta. Valitettavasti se ei ole kovin kaunista, mutta ainakin takakaaret taas pysyy.
ps. Kinkkua on kuitenkin pöydässä ja aurinko paistaa. Tulinkohan vahingossa viettäneeksi Joulua? ;DDD - 7777777777777777
Kailajärvi törsäsi
tommosta se amatöörille teettää:=)))
http://www2.aamulehti.fi/teema/wincapita/kailajarvi-torsasi-todelliseen-valuuttakauppaan-wincapitan-varoja/126258- Rehellinen vk
Vainoa vainoa. Hannu on/oli rehellinen valuuttakauppias.
- Akhmed.......
joo o hannuhan se treidaus noin 200 tuhatta euroa savuna ilmaan=)))
tämä siis oikeaa valuttakauppaa, mutta pääasiahan ja oleellinen on että DEMO - kaupat on plussalla - Kannattaisi kysyä
ropotilta. Se tietää paremmin kuin asiantuntijat.
"Valuuttaspesialistit: Euro heikkenee - tai vahvistuu"
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201204148673
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582119Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381803Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711410Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211394Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211034Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.69978Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä77932En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9862Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost130853- 70838