kylläpä täällä on nämä jutut aina haukkumista ja kateutta.
eikö ihmisiltä enää löydy iloa ja naurua!
haukutaan ihmisiä ihan niin että varmasti tunnistaa kenestä kyse.
nauttikaa ihmiset elämästä.elämä on niin lyhyt.
menkää ulos,luontoon liikumaan,käyttäkää värejä elämässänne,kuunnelkaa iloista musiikkia eikä ranteet auki sisäänpäin kääntyvää tuskaista jumputusta.
olkaa lapsia,hassutelkaa.
viinaa ei tarvitse joka viikonloppuun tai kuukauteen sotkea.se vain pahentaa mielenlaatua ja mutkistaa elämää.
jutelkaa tuntemattomille. parikin sanaa riittää iloisella mielellä.
jos ei osaa kuin pahalla mielellä ja kateudella pistellä elämäänsä eteenpäin niin eipä kovin valoisalta näytä.
-silmät ovat kuin ikkuna josta näkee onko sydän kotona-
seurannut sivusta
13
368
Vastaukset
- sanoppamuuta
Kyllä näin on:=)
- Kyyninen pessimisti
Kirjotan tänne a olen iraitis. Siitä onkin kyse, että jos ei ryyppää = nolla kaveria. Pitää etsiä keskustelu kumppanit näinkin paskasta paikasta. Mielenlaadun ovat pilanneet kaksnaamaset, petolliset ihmiset, mutta hyvä, että olet itse Miss sunshine ja tuot valoa kaikkien elämään!
- Samaa
Mieltä!
Sitäpaitsi tuo naminami- höpötyshän on konsulttien keksimä, varmaan valkaistu hampaisten jenkkien keksimä "just fine" juttu.
Pääasia lienee, että keskustelukumppaneita löytää..paikalla lie niin väliä.
- voishan tuotakin koettaa
selvä. tehdään niin.
- liillipilli
Halipatsuippa vaan ja hepuliskepulis vaan ,mitäs läksit,sul on mun luonne,eheh .
- BigBrother
Tällä keskustelpalstalla on se ominaisuus, että jos joku yrittää järkevästi keskustella, niin parin kommentin jälkeen alkaa tää p****kööri jauhamaan että "älä kuule tänne tuu .... jne".
Toisaalta vanha sananlasku pitää paikkansa eli "jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa".
Kenenkään järkevän ei kannata täällä käydä muuta kuin lukemassa naureskellen katkerine junttien jurinoita. Get a life, please! - Sano masa.
Se on tietty jo ajat sitten, että oravat hyppii metsissä. Ei taida sinuakaan niiden hyppelyt kiinnostaa, enempää kuin iloinen musiikkikaan. Taitaa aivot huutaa viinaa.
Kyllä se on niin,kuin vanha sanonta sonoo, että ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Sama aine kun se tehoaa kaikissa, vähintäänkin 3 tapauksessa. Niin, ilossa, surussa kuin suuressa tarpeessakin. Sitäpaitsi sillä on työllistävä vaikutus. Työllistää sairaanhoitajat, lääkärit, poliisit,raintolat,taksit ym. niin ja haudankaivajat.
Elämä on laiffia, karuselli pyörii..... Niin ja aamu krapulassa on mukava vähän hassutella, voi sitä nautintoa, aijai.... - 365 x EI !
Kyllä minä, 1v.sitten, olin "hyvä jätkä"ja kavereita riitti!Mutta kun panin pullon kiinni,
olin yksin.Mitä ihmettä teen nyt, kun ennen lähes kaikki pyöri viinan ympärillä!
En voi ryypätä enää ,kun sairastuin maksakirroosiin.Olen joten kuten kuntoutunu.
Henkisesti sekasin.Onko kellään samoja juttuja?
Terapiasta ei apua ollu,enkä ole seurakunnan jutuista kiinnostunut. - Luonto terapiaa
Viina tuo ihmisten huomaamatta monia ongelmia vaikka kavereita riittää.Välit on menny sen takia sisarusten kanssa. Minä taas olen iloinen, koska olen vahvempi kuin muut ja selviän elämästä ilman viinaa. Näyttäis, että monet turruttaa itseään tai palkitsee oluella. Minä palkitsen itseäni nukkumalla hyvin ja ostamalla itselle jotain kivaa. Ihanaa herätä ilman krapulaa!
- Taitolaji.
Kun osaa olla kohtukäyttäjä ja hallita itsehillinnän, niin ei tule myöskään krapulaa.
- 13+13+13
Elämässä kannattaa etsiä se juttu,josta saa flow:n.Silloin ei tarvitse viinaa,eikä välttämättä paljon juttuseuraakaan.
Jollekin se voi tulla luontokokemuksista tai musiikista,siis itse tehden,ei vain passiivisesti kuunnellen.
Joku voi saada sen sopivan haasteellisesta työstä,mutta yleensä flow:n saa mieleisestä harrastuksesta.Se tekee ihmisestä onnellisen ja tyytyväisen.- 39
Hyvät periaatteet Sinulla, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ei tarvitse
viinaa, eikä huumeita saadakseen hyvän olon tunteen ja viilingin!
Tänäänkin "hiihtelin hankia hiljalleen", noin 15 km ja aikaa meni siihen
noin 3 tuntia. Näin paljon lumella jänisten,supien,kettujen ja metsälintujen
jälkiä,voiko sen parempaa kokemusta olla.
Mutta jos on lusikalla annettu,ei voi lusikalla vaatia.
Menkää hyvät ystävät ulos luontoon ja nauttikaa täällä Ylä-Savossa
vielä puhtaasta ilmasta ja kevään odotuksesta.
Kerrotko vielä hyvä ystäväni mikä on: FLOW?
Itse ymmärrän osittain tuon sanan merkityksen, mutta me kaikki kansakoulu-
pohjaiset saatamme jäädä "ulalle"! - 13+13+13
39 kirjoitti:
Hyvät periaatteet Sinulla, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ei tarvitse
viinaa, eikä huumeita saadakseen hyvän olon tunteen ja viilingin!
Tänäänkin "hiihtelin hankia hiljalleen", noin 15 km ja aikaa meni siihen
noin 3 tuntia. Näin paljon lumella jänisten,supien,kettujen ja metsälintujen
jälkiä,voiko sen parempaa kokemusta olla.
Mutta jos on lusikalla annettu,ei voi lusikalla vaatia.
Menkää hyvät ystävät ulos luontoon ja nauttikaa täällä Ylä-Savossa
vielä puhtaasta ilmasta ja kevään odotuksesta.
Kerrotko vielä hyvä ystäväni mikä on: FLOW?
Itse ymmärrän osittain tuon sanan merkityksen, mutta me kaikki kansakoulu-
pohjaiset saatamme jäädä "ulalle"!Wikipediasta löytyy selitys,tosin en itsekään ihan kaikkea ymmärrä,mutta olennainen varmasti selviää.Ja jos flow:n on kokenut,sen kyllä tunnistaa selityksestä.
Se on parasta huumetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764