mistä kirjoiteltiin taannoin palstalla.
Ei mulla ole aavistustakaan siitä mitä sinä haluat, taikka edes kutinaa siitä.
Miten voisi edes olla.
Enhän tiedä edes oletko oikea ihminen, miten voisin tietää.
Tiedätkö sinä olenko minä oikea ihminen.
Todennäköisyys että sinä olet juuri hän ja minä se toinen on aivan yhtä todennäköistä kun et toi puu jonka näen nyt taas tosta ikkunastani lähtis just nyt tosta lentoon, vai miten se meni =)
Yhteisymmärrykseen.... olisi tietysti mukava päästä viimein.
Mutta sellainen vaatii kyllä ihan kasvotusten puhumista aina.
Joten sitä ihan oikeaa h hetkeä odotellessa.. kuunnellaan vähän musaa =)
http://www.youtube.com/watch?v=roDXSHSEuoo&ob=av2e
Jahas, "kutinasta" että mitä sinä haluat
10
151
Vastaukset
- Kiire nyt
No höh, ei aukea puhelimesta ja netti katki, muuttopäivä.
Mutta kyllä siitä jotain on hahmottunut, vaikka välillä menee metsään, ehkä.- kaarevatpuistot
Ai muuttopäivä, mihinpäin olet muuttamassa ?
ja mistä sinä päättelit että voisin olla se jonka kanssa olet kirjoitellut - Ed
kaarevatpuistot kirjoitti:
Ai muuttopäivä, mihinpäin olet muuttamassa ?
ja mistä sinä päättelit että voisin olla se jonka kanssa olet kirjoitellutEt varmaan olekaan, kunhan vastaain
- raavi rauhassa
Joku täällä on, jota kutkuttaa ja kutisee, enpä kaipaile sellaisen kanssa mitään yhteisymmärrystä.
- kaarevatpuistot
Ei mua kutisuta, joten ei tarvitse raapia.
Ihmetyttää.
Miksi sä tässä ketjussa olet, tai täällä palstalla ylipäätään "raavi rauhassa"
jos kerran yhteisymmärrystä hänen kanssaan et kaipaa ?
Jotakutahan säkin kaipaat kerran ikävä palstalla olet.
- ..........
Sun jutuissa oli paljon tuttua, siksi kirjoitin :) vaikka juu, todennäköisyys on äärettömän pieni.. Niin mä kaipaan, kovasti. Mutta enään en voi häneen ottaa yhteyttä, vain hän minuun, jos todella haluaa minua. Jos hän sen tekee, olen hänen. En ole mikään lelu.
- armoton b
et niin, olet pelkkä pelle.
- kaarevatpuistot
No missäpäin suomea asustelet ja millä kirjaimella etunimesi alkaa
sillä hän tuo ratkeaa samantien. - oi, tuntematon
kaarevatpuistot kirjoitti:
No missäpäin suomea asustelet ja millä kirjaimella etunimesi alkaa
sillä hän tuo ratkeaa samantien.ei tällä palstalla mitään tunnisteita laitella, vaikka säkin laitoit, :DDD
- lentävistä puista:
Todennäköisyys puiden lentämiseen, rakkaan löytymiseen, tunnistamiseen ja tunnustamiseen - onhan se epäilyttävää. Aina ei kannattaisi kyseenalaistaa liikaa, vaikka syyllistyn siihen itsekin. Kutina on jatkuvasti niin kova, että todellisuudentaju heikkenee. Sukellellaan sitten tahoillamme elämän puistossa h-hetkeä etsien. Odotellaan, että aurinko alkaa lämmittää poskia ja toivotaan, että sen tekisi joskus joku muukin. Jotain kaunista siinä on, kaikesta huolimatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881571
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181454Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21920
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753