Oon

sinuunko

nykyään kuin kahlittu ja avain on sinulla.

6

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lankalauantaina

Mene avaimen omistajan luo kun sopiva tilaisuus tulee - oikea aika tulee kärsivälliselle ajallaan. Ovi avautuu helposti, kun sille rohkeasti koputat.

Käväisen vain pikaisesti sivuilla, joten rakkauteni kohteelle kuiskaan - mielessäni olet tänään, olit eilen ja olet huomenna. Ikuisesti. Merkitset minulle paljon.

• rakkaalleni...

Minun rakkaudelleni toivotan myös leppoisaa lankalauantaita.
        Olet niin tärkeä, kipuilen täällä tuskissani ja ikävässäni.
        Miten voinkaan sinusta niin paljon välittää, vaikka mikään välillämme ei perustu mihinkään ennalta koettuun lihalliseen kanssakäymiseen, vaan ihan muihin asioihin ja arvoihin.

Olet tärkeä minulle, nyt ja aina.

• polte...sydämessäsi

Niin sinäkin
        ....polte.....sydämessäni

katseen taivaalle nostan kun yö saapuu
        ja lähetän miljoona lämmintä ajatusta.

Joku niistä sinut saavuttaa jos olet hän ,
        mutta sinulle toivon oman ajatuksesi saavan vastauksen
        omaltasi

• Pääsiäispupu
        polte...sydämessäsi kirjoitti:

Niin sinäkin
        ....polte.....sydämessäni

katseen taivaalle nostan kun yö saapuu
        ja lähetän miljoona lämmintä ajatusta.

Joku niistä sinut saavuttaa jos olet hän ,
        mutta sinulle toivon oman ajatuksesi saavan vastauksen
        omaltasi

Jonon jatkoksi sitten kiltisti minäkin, olet vain sinnikkäästi sisälläni, ikävöin kovasti ja mietin vä lillä ihan oikeasti, voisko tästä saada jonkun oikean tarinan joskus. Mietitköhän sinä sellaista koskaan?

• haaveissavainkooot..
        Pääsiäispupu kirjoitti:

Jonon jatkoksi sitten kiltisti minäkin, olet vain sinnikkäästi sisälläni, ikävöin kovasti ja mietin vä lillä ihan oikeasti, voisko tästä saada jonkun oikean tarinan joskus. Mietitköhän sinä sellaista koskaan?

Haluaisin oman kaipaukseni kohteen kanssa tarinan, jossa ei ole loppua kirjoitettu...
        Mietin sitä usein, vaivun ajatuksiin, haaveilen, kipuilen....
        En nyt kirjoita siitä, miten IRL kaikki on vaikeaa ja hankalaa vaan
        ajattelen vaan meitä kahta :)
        Rakkaudella.

• Secret

Minä en ainakaan unelmoi henkilöstä, jonka kanssa ei voi saada mitään todellista. Kun toisesta ei vain ole siihen - eikä mihinkään (kanssani).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      329
      6247
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3706
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      150
      2893
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2200
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      72
      1292
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1112
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      968
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      914
    Aihe