Kerro yhdellä lauseella syy siihen, miksi et ole yhdessä kaipaamasi henkilön kanssa?
Mainitse myös sukupuolesi.
G: Syy
53
834
Vastaukset
- suorat sanat
Mies ei ole kiinnostunut minusta.
- leikki vaan...
En kelvannut kuin leikkiin...
- sinä ?
m vai n?
- +
Mä en kelvannut kuin kaveriksi. Hänellä oli parempaa tekemistä pääsiäisenä.
- kai tässä hei
Ei halua olla, kai?
- sanaleikkiä :-)
kaipaako kai kuitenkin vaikkei kai halua olla...?
- olen n
Koska olemme molemmat nössöjä, nyhveröitä, haaveissa eläviä hölmöjä, jotka mielummin kirjoittelevat koneella todellisen lämmön, läheisyyden ja intohimon sijaan.
- tai sitten..
tunteesi ovat yksipuolisia?
Mies kyllä tekee AINA aloitteen, jos on kiinnostunut. - en usko tota
tai sitten.. kirjoitti:
tunteesi ovat yksipuolisia?
Mies kyllä tekee AINA aloitteen, jos on kiinnostunut.niinkö..kysäses tän palstan miehiltä sitä tai kipase välilä ujous-palstalle
- olen n
en usko tota kirjoitti:
niinkö..kysäses tän palstan miehiltä sitä tai kipase välilä ujous-palstalle
Mä taas olen pikkuhiljaa alkanut uskomaan juuri tuohon kiinnostuksen puutteeseen - jo oli aikakin.
- okoko
nöööh ymmärtääkseni joo...
leikki leikkinä, vaikka joskus tosi vakavaa onkin...
- mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää -
"Kauas se vie
Tuo ruusuinen tie,
Joka yhdessä maahan muurattiin"..
Pääsiäistä! - lätkäfanin vaimo
Se on se jääkiekko, joka aina välillä tulee erotuomariksi.
- n
Omalta puoleltani syy on ujous, en uskalla kohdata. Olen myös ylpeä ja vanhanaikainen joissain asioissa, en halua passiivista miestä, joka odottaa naisen aloitetta. Hänen puoleltaan en tiedä syytä, ehkei vaan ole niin ihastunut, että haluaisi tehdä aloitteen.Tai sitten on varattu, en tiedä, kun en tunne häntä. Varattua en edes haluaisikaan.
- koska...
hänellä (m) ei ollut samanlaisia tunteita minua (n) kohtaan, joten ei tehnyt suoraa aloitetta eikä vastannut omaan aloitteeseeni. Eli ykispuoliset tunteet...
- rakkaus kortilla
Kannattaako sitten jäädä moisen takia tänne ikävöimään? Emmerdeilin Marlon rakastui varattuun naiseen - työtoveriinsa vaikka tiesi ettei mitään mahkuja ollut elätteli silti toiveita, luki toista väärin ja uskotteli toisen ystävällisen käytöksen olevan rakkautta häntä kohtaan. Häpäisi itsensä kertomalla naiselle tunteistaan vaikka se mitä varmimmin oli vaan ohimenevää ihastumista. Aika tyhmää hätäillä niiden tunteiden kanssa, yleensä tunteet tulee ja menee.
- no eihän se
tietenkään KANNATA jäädä ikävöimään, mutta kun fakta on se, etteivät ne tuntee noin vaan tule ja mene, vaan ottaa aikansa toipua sydänsuruista. Jos on oikein vahva rakastuminen ollut, niin voi mennä monta vuottakin.
- Emerdalesucks
sä olet katsonut liikaa telkusta höpöjä jotka ovat mädättäneet aivosi selvästi.
Jos jakelet emerdalesta nähtyjä neuvoja oikeassa elämässä olen varma että oma elämäsikin on kuin suoraan jostain emerdalesta =))))
Omien tunteiden julkituomisessa ei ole mitään häpeämistä vaan se on hyvin kunnioitettava rohkea teko ihan jokakerta vaikka turpiin tulisi kuinka. Siitä vain oppii. Emerdalesta ei selvästikään opi mitään. Joten unohda telkkari ja ala käyttää aivojasi ettei ne loputkin mätäne kokonaan. - ed
Emerdalesucks kirjoitti:
sä olet katsonut liikaa telkusta höpöjä jotka ovat mädättäneet aivosi selvästi.
Jos jakelet emerdalesta nähtyjä neuvoja oikeassa elämässä olen varma että oma elämäsikin on kuin suoraan jostain emerdalesta =))))
Omien tunteiden julkituomisessa ei ole mitään häpeämistä vaan se on hyvin kunnioitettava rohkea teko ihan jokakerta vaikka turpiin tulisi kuinka. Siitä vain oppii. Emerdalesta ei selvästikään opi mitään. Joten unohda telkkari ja ala käyttää aivojasi ettei ne loputkin mätäne kokonaan.Ihan miten vaan. En itse menisi tunnustamaan tunteitani varatulle miehelle tai naiselle, ellen ihan varma olisi hänenkin tunteistaan. Parempi katsoa kuin katua, mutta kukin tavallaan, jos tyhmyys on rohkeutta,,,niin siitä vaan, itse sen edestään nolon lopun löytää. Emmerdale on hieno sarja, tykkään kovasti, en silti ota sitä vakavasti enkä sitä oppiakseni siitä jotakin sitä katso. Hyvä viihdeohjelma, jota ihan huvikseen katselen. Oma elämäni on varsin tylsää Emmyihin verrattuna :)
- hoitoon?
Miten joku tv-sarja liittyy oikeaan elämään mitenkään??
Taas faktat ja fiktio sekaisin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.shtml/2012/04/1524869/salkkaritkin-on-fiktiota-vaikka-voissa-paistaisi---vai-onko - kylmää vettä sataa
hoitoon? kirjoitti:
Miten joku tv-sarja liittyy oikeaan elämään mitenkään??
Taas faktat ja fiktio sekaisin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.shtml/2012/04/1524869/salkkaritkin-on-fiktiota-vaikka-voissa-paistaisi---vai-onkotai iskelmien sanat, nehän on vain kaupallista p.askaa, mutta monet rinnastavat ne itsensä ja hänen kohtaloon. Näkee tälkii sivulla ku laittavat niitä typeriä linkkejään....joita en koskaan kuuntele, koska en voi sietää lällymusaa
- Paavo Väärä
kylmää vettä sataa kirjoitti:
tai iskelmien sanat, nehän on vain kaupallista p.askaa, mutta monet rinnastavat ne itsensä ja hänen kohtaloon. Näkee tälkii sivulla ku laittavat niitä typeriä linkkejään....joita en koskaan kuuntele, koska en voi sietää lällymusaa
Olet sä ihana, voi mussun mussun mussuttaja :))))
Paavo Väärä kirjoitti:
Olet sä ihana, voi mussun mussun mussuttaja :))))
Hei, kiinnostaisi oletko tuntenut sen nimisen henkilön jonka olet ottanut nimimerkiksi? Ota yhteyttä [email protected]
- elämän tosiasia
Ellei oikeasti ole ollut pitkää ja hyvää suhdetta, joka jostain syystä on yhtäkkisesti saanut yllättävän lopun, niin toipuminen ei vie paljonkaan aikaa. Vuosia kestävää suhdetta ei todella helposti unohda, mutta siltikin on hyvä tietää ja tajuta mikä on ollutta ja mennyttä ja siirtyä ikävöimisestä uuteen vaiheeseen elämässä. Ikävää ei saa ruokkia sen pitää antaa nääntyä nälkään ja paras tapa on kokea rakastumisen tunne uudelleen jonkun toisen kanssa. Maailmasta eivät ihmiset vielä ole päässyt loppumaan, että yksi ihminen ei sinun elämääsi paljoa hetkauta.
- dc
Syy on se että hän ei ole kiinnostunut vaikka luulin muuta tuntuuhan se pahalta mutta sille ei voi mitään.
- J O E N S U U
Vai yhdellä lauseella :-)
En ole nähnyt häntä sellaisessa paikassa jossa olisin voinut ehdotella kahveja tai vastaavaa.- J O E N S U U
aha. APn viesissä kysyttiin myös sukupuolta, eli olen mies.
- jns myöskin
Huh tulipa lähelle ei silti olisi kiva jos niin olisi mutta en oikein usko.Hassuja nämä viestit joskus...
Mikset voisi häntä kysyä aikka mihin vaikka missä?Jos molemmat välitätte toisistanne onko muulla merkitystä?
Ymmärrän kyllä jos on pelissä paljon ja vakavia juttuja että se on pienoinen hankaluus taistelen itsekkin sellaisten asioitten kanssa.Välillä on melko surullista taistelua yksin mutta... eipä tuo mieskään ole vapaalla jalalla hänellä on kaikki hyvin enkä pahemmin usko että tuntee yhtään mitään minua kohtaan.Eli näillä mennään eteenpäin ja koitetaan tukahduttaa se mitä on vaikka miten sieluun kävisi.
- Matroskin-kissa
Olisin muute, mutta hän on mäntti apina eikä halua mua :-(
- Kaiserpentiini
Ei halua olla tai on suuttunut.
- 40+ n
Oltiin molemmat varattuja joten se siitä..mutta oli mukava tutustua pienen hetken verran..hän kertoi lapsestaan jolla erityistarpeita ja se oli mulle tuttua..:) Oli kiva ja komea mies.!
- avoimet ovet
Varattuna täällä ulvot toisen varatun perään, ettes häpeä mäntti apina.
- lady varattukin
avoimet ovet kirjoitti:
Varattuna täällä ulvot toisen varatun perään, ettes häpeä mäntti apina.
Mitäs jos kiipeät takaisin puuhusi.Arvostelusi ei aiheuta mitään tuntemuksia..:)
- ettet häpeä mäntti
lady varattukin kirjoitti:
Mitäs jos kiipeät takaisin puuhusi.Arvostelusi ei aiheuta mitään tuntemuksia..:)
tule sinä alas sieltä puusta, niin saat piiskaa ja oikein kunnolla saunantaka löylytyksen, niin katsotaan sitten mitä tuntemuksia alkaa perskankkusesi puhumaan.
- Matroskin-kissa
ettet häpeä mäntti kirjoitti:
tule sinä alas sieltä puusta, niin saat piiskaa ja oikein kunnolla saunantaka löylytyksen, niin katsotaan sitten mitä tuntemuksia alkaa perskankkusesi puhumaan.
Montako mänttiä apinaa täällä on, ravistellaan nyt kaikki alas puusta, niin loppuu suunsoitto!
- lajit"oo"-veri
Outo apina laji, mutta lienee ihmisen sukua kuitennii.
- ♥
eipä ole olemassakaan ihmistä ketä kaipaisin, lähellä pari rakkainta ja kulkevat sydämessä mukana silloin kun eivät vierellä ole.
- raamatulla päähän
Ja silti olet ulvomassa täällä ikävääsi jollekin toiselle vaikka olet varattu. Mäntti apina olet siekin. Näitä on paljon tänään liikkeelle mhm.
- ♥
raamatulla päähän kirjoitti:
Ja silti olet ulvomassa täällä ikävääsi jollekin toiselle vaikka olet varattu. Mäntti apina olet siekin. Näitä on paljon tänään liikkeelle mhm.
kiitti, mutta ei osunut syyttelys nyt oikeeseen osoitteeseen.
enkä usko jumalaan
- musta sydän
Ei se haittaa Jumala kyllä uskoo sinuun vaikka sä et uskos häneen.
- en kyl taida
koskaan enään, luopua itsenäisyydestäni, vaikkakin olen viimepäivinä yllättänyt itseni kaipailemasta,yhtä aivan mielettömän ihanaa unelmaa, siis miestä....
- mänttien rauhoittaja
Onko se varattu? Semmoset unelmat sun täytyy heti unohtaa. Kieri tuhkassa ja pue säkki päällesi moisista synnin ajatuksista.
- 3,141
Koska en ollut hänen elämänsä nainen.
- sellasta:)
Jaa-a.. ei voi tietää onko kyse rohkeuden vai kiinnostuksen puutteesta. Minulta naiselta puuttuu vain rohkeus:)
- The one reason
Because I no longer care. Life is better now. He did not treat me right. And I deserve better than be a driver or a cook to a little brick like him. Life is getting better.
- Little Prick
Seukkasitko pienen tiilen vai kokaiinin kanssa vai kui? Ei kirjoiteta sitä engelskaa jos ei osata!
- Viim ed,
Little Prick kirjoitti:
Seukkasitko pienen tiilen vai kokaiinin kanssa vai kui? Ei kirjoiteta sitä engelskaa jos ei osata!
Hyvä korjaus. Alatyylin englanti ei ole hyvin hallussa. Arvasin et sulla sujuu paremmin. ...little vai small....small dick? Auttakaa nyt.
- sellasta...
Eipä tämä nainen sitten vaan ollut tarpeeksi kiinnostava...
Luulin että olisi molemmilla voimakkaat tunteet toisiinsa, vaan ei ollut.
Kyllä minä vielä jonkun kivan löydän...- sellasta:)
No jos hän ei sitten olekkaan mielestäsi kiinnostava.. niin sittenhän on parempi sinulle niin..
- ja taidan kyl
olla aika ikävissäni, ja ujona, ku tänne siitä kirjoitan....tai muuten vaan hieman idiot.
- enkeksinimeä21
No se on moniutkasta ja se ei vaan taida olla samalla tavalla kiinostunut musta ku mää siitä enkä tiedä miten saisin sen samalla tavalla kiinnostuneeksi.
- Noin lyhyesti
Koska emme rakasta toisiamme, emme kunnioita emmekä arvosta emmekä oikeastaan myöskään ikävöi. Outoa.
- m-
Sitä ei yhdellä lauseella kerrota.
- voivotivoi
Eipä taida ihastukseni(N) olla kiinnostunut päälle kolmekymppisestä miehestä kun ikäeroa yli kymmenen vuotta... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471