TANGOMARKKINAT 2012

Dirko Mamitri

Tänä vuonna ainakin 2 romanimiestä mukana. MARKO LUNDBERG ja DIMITRI SJÖBERG. Voit äänestää suosikkiasi jatkoon internetin kautta, esim hakusanalla yle, satumaa tms. Kun muutenkin nettiä osaatte käyttää niin käyttäkää tilaisuus hyväksi ja äänestäkää "oma poika" voittajaksi.

34

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 214124

      onko miehet jo laulaneet tän vuoden karsinnoissa? onko videoita netissä kuultavissa niistä karsinnoista? hienoo nähä että dimitri on mukana, on huippu laulaa toivottavasti myös pärjää kisoissa. markoa en ole tainnu kuulla vielä että saa nähä minkälainen laulaja mies siinä on.

      • 23t2t

      • 314151

      • Dirko Mamitri

      • Tankomies.
        Dirko Mamitri kirjoitti:

        Marko Lundberg, Taisto Tammen veljenpoika. Osaa todellakin laulaa. Äänestää voi "kerran päivässä" vaikka useampaakin ehdokasta jatkoon. Minä äänestän Markoa ja Dimitriä, molempia.

        Marko tällä hetkellä kakkosena, eroa johtavaan 25 ääntä, vain! Nyt kaikkien äänet mustalaispojille!


      • 626236

      • karsitaan pois ne

      • tango
        626236 kirjoitti:

        http://satumaa.yle.fi/tangomarkkinat/tangomarkkinakilpailijat-2012/marko-lundberg

        siinä löyty markon laulu, taitava kaveri siinäkin kyllä hyviä laulajia on tänä vuona romaneilta toivottavasti ny pärjäisivät 2

        Tää Marko laulaa todella hienosti. Karismaattinen ja hieno tumma ääni :) En löytänyt mistään tuolta sitä missä voi äänestää :( Olisin antanut pisteet Markolle.


    • Taisto S

      Marko vetää komeesti, sille nyt äänet, ja myös Dimitrille.

    • näin se on

      Yksikää mustalainen osaa laulaa kun Taisto Tammi

      • Dirko Mamitri

        Jos ei kuin Taisto niin hyvin Marko laulaa. Äænestäkää nyt Markoa ja Dimitriä. Hyvä tilaisuus saada mustalaisten positiivista julkisuutta!


      • dm
        Dirko Mamitri kirjoitti:

        Jos ei kuin Taisto niin hyvin Marko laulaa. Äænestäkää nyt Markoa ja Dimitriä. Hyvä tilaisuus saada mustalaisten positiivista julkisuutta!

        äänestäkää!


      • romani mies
        Dirko Mamitri kirjoitti:

        Jos ei kuin Taisto niin hyvin Marko laulaa. Äænestäkää nyt Markoa ja Dimitriä. Hyvä tilaisuus saada mustalaisten positiivista julkisuutta!

        Niin
        se posiitiivisen palautteen saaminen on lähdettävä näistä romani laulajista, miten pojat ja tytöt sen vuotesa käyttää ja mitä kaikkea nousee esille. "Sen minkä taakseen jättää, sen edestän löytää."

        T:Romani


      • Dirko Mamitri
        romani mies kirjoitti:

        Niin
        se posiitiivisen palautteen saaminen on lähdettävä näistä romani laulajista, miten pojat ja tytöt sen vuotesa käyttää ja mitä kaikkea nousee esille. "Sen minkä taakseen jättää, sen edestän löytää."

        T:Romani

        Enpä mitään kauheita ole näistä pojista kuullut. Ja jos jotain mogia takana on niin aina voi pyrkiä parempaan. Onnea ja menestystä heille molemmille!


    • näin on

      mun mielestä nuo kaksi poikaa ei oikeesti osaa laulaa. Kaaleista on paljon parempijakin laulajija jos osallistui kilpailuun

      • tankomies

        Markon olen kuullut livenä muutaman kerran laulavan ja hyvin onnistuu erityyppiset kappaleet. Ja turha piipittää niiden puolesta jotka eivät osallistu!


    • ytrynt

      Ohan sielä se tyttökin laulamassa, se Raija. Äänestäkää sitäki

      • hmnk

        Kuka on se Raija?


      • 18
        hmnk kirjoitti:

        Kuka on se Raija?

        Raija Mäntyniemi, yksi tämänvuoden Tangomarkkinat -kilpaan osallistuja. On aika hyvä, etten sanoisi...


    • Tsihko diives!

      Nino Nyman on myös siellä laulamassa. Äänestäkää kaaleet ja vaaleet häntäkin!

      • oi oi o io io io ioi

        ... siellähän nymannin kolli huuteli, ja vieressä seisoi puolialaston " serkku" , oi oi oi onpa mustalaisnaisten muati muuttunut - ei näkynyt rahtihammeita ei..............


    • fakta homma

      Hirveetä rääkymistä. Olkaa mustalaiset ennemmin vaikka ihan hiljaa.

      • tahdon olla koira

        fakta homma, totuushan on, että taidat olla Kauko Röyhkä fani kun et ymmärrä lauluäänestä mitään, kirjoituksestasi päätellen.


    • "Muista mua"

      Muistakaa äänestää myös Raija Mäntyniemeä!

    • Kaaleet voittoon!

      Äänestysaikaa on kolme päivää jäljellä. Tangomarkkinoiden nettikarsinnassa on mukana komiaäänisiä ja esiintymistaitoisia kaaleita, jotka ovat Dimitri Sjöberg Kurikasta, Marko Lundberg Lahdesta, Nino Nyman Joutsasta ja Raija Mäntyniemi Peräseinäjoelta. Kuten ketjussa on jo aiemmin kirjoitettu, tässä on mainio mahdollisuus saada mustalaisille myönteistä julkisuutta. Äänestetään kaaleet voittoon ja lauletaan silloin aamunkoittoon!

      • Dirko Mamitri

        Loppukiri !


    • Kaaleet voittoon!

      Tänään on Tangomarkkinoiden nettikarsinnan äänestyksen viimeinen vuorokausi.

      Dimitri, Marko, Nino ja Raija jatkoon!

      Äänestäkää!

      Rösta!

      Vote!

      • Hagert

        Tänään telkkarista tangomarkkinat suomen turuust, ainakin Marko Lundberg mukana. Jos ei rotumme edustajat muuten kelpaa niin ainakin laulaa osaavat. Onnea ja menestystä!


      • nnononononononononon
        Hagert kirjoitti:

        Tänään telkkarista tangomarkkinat suomen turuust, ainakin Marko Lundberg mukana. Jos ei rotumme edustajat muuten kelpaa niin ainakin laulaa osaavat. Onnea ja menestystä!

        Juu ja edistystä on tapahtunut - niinon mukana oleva " serkku" esiintyi telkassa rintsukat melkein paljaina - onko se nyt romaninaisten uusin villitys - että ei enää rahtihameita -meinaan notta sen " serkun" asu oli aikasen paljastava.....


      • kaalo kääji
        nnononononononononon kirjoitti:

        Juu ja edistystä on tapahtunut - niinon mukana oleva " serkku" esiintyi telkassa rintsukat melkein paljaina - onko se nyt romaninaisten uusin villitys - että ei enää rahtihameita -meinaan notta sen " serkun" asu oli aikasen paljastava.....

        sen verran tiijän sanoa tuosta ninon serkusta että,ei oo ollu kaaleitten kanssa ikinä tekemisissä.eikä se mustalaisuus oo aina niissä kamppeissa.eihän monet kaaleet vaadi,vaikka ois kuin saanu mustalis kasvatuksen ,silti näyttäävät ittesä ja muutenki ovat siivoja.ikä ihmisetki tänä päivänä näyttäävät ittesä ja puhuuvat telkkarissaki mitävaa.ei tälläseltä tytöltä voi vaatia joka on kaajeissa kasvanu,eikä tiijä kaaleitten meingistä mitää.eikä yleensäkkää toinen kaalo pysty tänäpäivänä osotteleemaa muita,joka sakissa on niitä mustia lampaita.


      • silmät auki!
        nnononononononononon kirjoitti:

        Juu ja edistystä on tapahtunut - niinon mukana oleva " serkku" esiintyi telkassa rintsukat melkein paljaina - onko se nyt romaninaisten uusin villitys - että ei enää rahtihameita -meinaan notta sen " serkun" asu oli aikasen paljastava.....

        ette sitä huomannu,eikä se vissiin sitte ollu kaajeenmoista markolta,ku pussas kääjiisä siinä lavalla ja piti kiinni sitä.no mutta ovatpahan naimisissa;)vai eikö se ollu ilmoituksen arvonen asia?minusta kyllä aika paha sillä vanhatki katto sitä.mutta toisessa vaan voi nähä ne virheet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe